PDA

View Full Version : God onsdag morgen fra Koppang


EB
10-04-2019, 06:05
God morgen fra hjemmet til den største elgen i verden - Stor Elvdal. Klar for frokost og et par møter før jeg kjører hjem til Oslo og middag fra Vinderen Sjømat. Ha en bra onsdag du også.

Someone
10-04-2019, 07:35
Mornings fra Hvalstad stasjon, hvor det snart dukker opp en Type 72 som vanlig på L1. Kone og minsten sendes til fjells alt i dag, så da får vi andre gutta styre hjemme et par dager. Og så blir vel dagens spenning hva JetBlue annonserer senere i dag. Ha en fin dag

ForeverSAS
10-04-2019, 08:06
God morgen fra Snillfjord. :)

Solen på vei opp, og det later til å bli en fin fin dag på denne kanten.

Her er man oppe og sånn etter hvert på vei ut døren for noen ærender. Første stopp blir politistasjonen for å bestille seg nytt pass, det første på......ja, en 14 år... Ellers står det et par andre gjøremål på agendaen denne dagen, før man får kommet seg hjem igjen.

En arbeidsøkt venter i morgen, før det blir påskeferie i nesten 2 uker for undertegnede.

En fortreffelig en ønskes. :)

FlyingDutchman
10-04-2019, 08:40
Trøtt morgen fra Trondheim.
En sjoelbakturnering i går, inkludert tilhørende øl, er årsaken. Fikk "highscore" for dagen, 120. Det vil si at vi er en gjeng amatører, for de som virkelig kan dette blir grinete når de får mindre enn det.

Ha en flott dag!

Bizflyer
10-04-2019, 08:55
Grumpf !

Etter å ha byttet rom allerede på The Hub og i tillegg blitt oppgradert, er det vel ikke til å klage på igjen. Men når man bor rett ut mot Storgata og det går trikk i 4 retninger er det pokker meg ikke fred å få. Andre kollegaer som bor på hotellet klager også på bråk fra trikk. Men noterer meg bak øret at The Hub er ikke verd prisen..... Blir nok ikke det hotellet igjen.

Trøtt som en strømpe, og en lang dag forut. Har mest lyst til å legge meg igjen. Med propper i øra helst.....

Good day.....

Fnate
10-04-2019, 09:23
God morgen fra toget. Siste kontordag før Påske. Ikke siste jobbdag.

Har sittet og oppdatert bonuspoengregnskapet for Mars i dag tidlig. Før var jeg skeptisk til at AmEx registrerer poeng individuelt for hvert kjøp. Men etter 3 mnd har jeg byttet mening. Det gjør det svært mye enklere å skille jobb/priv.

Men nå... kontorering. Have deilig day!

FBI2012
10-04-2019, 15:22
God ettermiddag fra Barcelona hvor jeg har nettopp ankommet med Avianca sin 787. Flighten over har gått bra, men jeg fikk sete 6E...og var noe skeptisk da min unge sidemann hadde med seg en ukulele....som han satt og klimte på mens hele økonomi klassen passérte oss til sine seter lengre bak. PIIIINLIG!! De tittet undrende også på meg...som om JEG også var en del av showet?!! (Neste gang jeg flyr Business med Avianca får ta med en tamburin).Heldigvis sovnet han kort etter måltidet, midt i en film...og ukulelen fikk ‘hvile’ helt til BCN.
Er nå på vei inn til hotell i sentrum og hjem med SAS imorgen. Kjennes litt godt å være tilbake i Europa! Ha en fortsatt fin dag!

Rosalie
10-04-2019, 15:32
Grumpf !

Etter å ha byttet rom allerede på The Hub og i tillegg blitt oppgradert, er det vel ikke til å klage på igjen. Men når man bor rett ut mot Storgata og det går trikk i 4 retninger er det pokker meg ikke fred å få. Andre kollegaer som bor på hotellet klager også på bråk fra trikk. Men noterer meg bak øret at The Hub er ikke verd prisen..... Blir nok ikke det hotellet igjen.

Trøtt som en strømpe, og en lang dag forut. Har mest lyst til å legge meg igjen. Med propper i øra helst.....

Good day.....

Dette bragte tilbake minner fra da jeg bodde i kollektiv i en gammel, trekkfull bygård i Schweigaardsgate. Hele bygården ristet ca fire ganger på 10 minutter, da trikken peste forbi. Men merkes trikken så godt i the Hub, altså?

Bizflyer
10-04-2019, 15:36
Dette bragte tilbake minner fra da jeg bodde i kollektiv i en gammel, trekkfull bygård i Schweigaardsgate. Hele bygården ristet ca fire ganger på 10 minutter, da trikken peste forbi. Men merkes trikken så godt i the Hub, altså?

Ja, helt skremmende. Nå bor jeg rett ut mot storgata og der går det jo trikker i alle retninger. Non-stop. Helt forferdelig. Skal man bo der må man forlange rom inn mot gården heller.