PDA

View Full Version : God tirsdag fra Ris


EB
02-04-2019, 07:16
God morgen. Her skal kofferten pakkes og jeg skal komme meg til Gardermoen og videre til Ålesund hvor IN har samlet turoperatører fra hele verden til en 4 dagers messe.

TriStar
02-04-2019, 08:03
God morgen fra Oslo Øst. Så var man tilbake i hverdagen igjen etter over tre uker i Asia. Grei hjemreise med TG i C, helt på det jevne... Men Ethiopian fra ARN til OSL gikk i vasken. En time sen fra Bangkok og en nordlig rute gjennom Kina sørget for ankomst to timer etter rute. Fordelen var at det selvfølgelig ikke var noen bagasje på samme flyet som meg... Merkelig at det spalta nesten to døgn å frakte to kofferter fra Stockholm til Oslo. De ble levert på døra i går kveld. Ha en finfin uke[emoji3]

Someone
02-04-2019, 09:05
Mornings fra Hvalstad stasjon. Straks dukker L1 opp og det er på tide å komme meg på jobb. Ha en fin dag

Henshaw
02-04-2019, 09:28
Morn fra Sandvika, hvor det også dukker opp en L1 om litt. Sen start i dag men røykvarsleren på soverommet mener at det har brent der to netter på rad så tillot meg litt ekstra tid på øyet til morgenen i dag.

FlyingDutchman
02-04-2019, 09:56
God morgen fra kontoret. Dagens eneste møte, som var grunnen for å flytte andre møter, er blitt flyttet. Utenom kakespising står det ingenting på kalenderen!

Ha en flott dag alle sammen :)

frdrk
02-04-2019, 10:00
God morgen fra Tromsø!
Etter gårsdagens snø-kaos kan jeg melde om en ny runde med hvite ting som faller fra himmelen. For min del gjør det ingenting siden reisen til Thailand starter i dag.
Gjenstår kun litt pakking og nedkloring av tapet mens man venter .....

SudCaravelle
02-04-2019, 10:15
God morgen fra Høvik.. Et herlig vårtegn er å sette på sommerhjul på drage-tanksen. Hyggelig ment, men det er vel meldt snø i morgen. :rolleyes:

46716

Fnate
02-04-2019, 11:25
God morgen fra toget. Forsov meg for andre dag på rad. Dvs i går forsov jeg meg vel ikke egentlig. Men i dag gikk tlf tom for strøm om natta. Dumt.

Den USB C ladepluggen på Samsung har rett og slett blitt slapp i hullet. Så da er det vel på tide med ny.

Ha en spesielt fin dag alle sammen

dimmaua
02-04-2019, 13:10
God morgen fra en regnfull Toulouse. 3,5 uker done, mindre enn 1 uke igjen. Det hele avsluttes med en skill test på en A320 på søndag førstkommende. Agenda for i dag resten av uken - studere, studere, studere... :headbang :fly

LN-MOW
02-04-2019, 18:11
Her i vestsørøst plages man ikke med hvit nedbør - bare grønn. Pollenhælvetet er i full gang ...

Kun 48 timer til man sitter på toget (!) til New Orleans. Skal prøves det og.