PDA

View Full Version : God torsdag morgen fra Røros


EB
21-03-2019, 06:46
Også i dag fikk jeg med ankomsten med tomflyvningen til Widerøe som vel må gå i 05:30 tiden fra Oslo for å hente passasjerer som skal til Oslo nå på morgenkvisten. Her er det blanding av påske og julestemning - Netflix med skuespillere har pyntte til jul og været har definitivt en påskefølelse. Nå kaffe og kontorering.

B747-8
21-03-2019, 07:15
Også i dag fikk jeg med ankomsten med tomflyvningen til Widerøe som vel må gå i 05:30 tiden fra Oslo for å hente passasjerer som skal til Oslo nå på morgenkvisten. Her er det blanding av påske og julestemning - Netflix med skuespillere har pyntte til jul og været har definitivt en påskefølelse. Nå kaffe og kontorering.

Hva er det du babbler om?

EB
21-03-2019, 07:18
Hva er det du babbler om?

Det spilles inn en ny Netfliux-serie om julen her...som du kan se resultatet av i 2020. Så da er byen, butikkene og innbyggerne pyntet til jul - selv om været jo mest minner om påske.

B747-8
21-03-2019, 07:25
Det spilles inn en ny Netfliux-serie om julen her...som du kan se resultatet av i 2020. Så da er byen, butikkene og innbyggerne pyntet til jul - selv om været jo mest minner om påske.

Hvor er her??
Så det er en ny serie som Netflix lager om Norge som skal komme på lufta i 2020 (neste år)?

TriStar
21-03-2019, 07:36
Mornings fra Chiang Mai. Er tilbake i byen etter noen dager på bygda. Har innledet dagen med bassengtjeneste. Hardt med ferie[emoji3] Fruen har snakket om kino i kveld, så da er det litt planer for kvelden også. Ha en finfin torsdag!https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190321/8ae98a021a79302b525036394b4c9877.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Martin
21-03-2019, 07:40
Hvor er her??

Så det er en ny serie som Netflix lager om Norge som skal komme på lufta i 2020 (neste år)?



Les tittelen på tråden.

Someone
21-03-2019, 07:56
Mornings fra linje L1. I skarp rute, selv om vi ikke har kommet oss forbi Skøyen ennå. Få planer, og siden jeg har en treningsfri uke vurderer jeg en øl i kveld. Ha en fin dag

Chriscross
21-03-2019, 08:04
God morgen fra Prærien som snart har lidd samme skjebne som indianerne på 1800-tallet. Ingen treningsfri uke her så snart klar for siste langrennstid for sesongen. Kanskje Tryvann i ettermiddag, men kanskje veien blir sperret av i Holmenkollen pga skiskyting?

Og nå har jeg fått fly i nicket jeg også. :D

SudCaravelle
21-03-2019, 08:15
Hei fra uttabys. I dag lå det et tynt lag med vann på det massive islaget foran huset som gjorde gåturen bort til den motbydelige hårføneren av en bil svært vanskelig. Jeg føler at jeg ikke kan skylde på måke-ansvarlig heller.

Denne uken gikk skremmende fort og jeg sliter med en voldsom reisefeber. Dragen er mer avslepen og er vel egentlig ikke helt sikker på hvilken by vil skal til, bare at vi drar om en uke.

B747-8
21-03-2019, 08:38
Les tittelen på tråden.

Tusen takk!

Røros lufthavn. Kult :)
Handler hele serien om Røros lufthavn??

Martin
21-03-2019, 08:59
Tusen takk!

Røros lufthavn. Kult :)
Handler hele serien om Røros lufthavn??

Tror han ikke mente lufthavnen spesielt.

Ellers er Google en fin ting. Tastet inn "Røros Netflix og fant bl.a. denne:

Førstkommende uke, uke 12, kommer regissør Per-Olav Sørensen (Nobel, Kampen om tungtvannet, Halvbroren) og produsent Anders Tangen (Magnus, Vikingane, Dag, Lilyhammer) til Røros for å spille inn en romantisk julekomedie-serie. Har du lyst til å være statist i denne serien? Les videre!


https://roros.kommune.no/kultur-idrett-og-fritid/vil-du-vaere-statist-i-en-ny-tv-produksjon/

TG923
21-03-2019, 09:08
God ettermiddag fra Chiang Mai

Bassengøkten er unnagjort, men ikke i samme basseng som det er bilde av lenger opp i tråden. De siste forberedelser for hjemreisen er under planlegging, ser heldigvis ut som jeg slipper et siste kontantuttak - har nok til romleie, strøm og litt ekstra.

Får spare på skillingen og ta rutebussen til flyplassen -20 bath for buss med AC er ingen upris. For meg er gjenopprettelsen av lokalbuss her i byen (etter 20 års fravær) et stort pluss selv om frekvensen er i dårligste laget.

Flyreisen går via BKK og deretter direkte til OSL i biz med Thai, får håpe det ikke kommer flere overraskelser i luftfarten da jeg skal på jobb fredag kveld...

B747-8
21-03-2019, 10:03
Tror han ikke mente lufthavnen spesielt.

Ellers er Google en fin ting. Tastet inn "Røros Netflix og fant bl.a. denne:

https://roros.kommune.no/kultur-idrett-og-fritid/vil-du-vaere-statist-i-en-ny-tv-produksjon/

Tusen takk :8:
Hvorfor drive med gjettekonkurranse :( :(

"Hjem til jul" Det er en film som heter det.

Twin Otter
21-03-2019, 11:03
Tusen takk!

Røros lufthavn. Kult :)
Handler hele serien om Røros lufthavn??

Hvor gammel er du egentlig? Jeg gjetter 14 år.

God morgen fra Stavanger. Snart klar for avreise til stasjonen for å ta toget til Nordagutu. Blir vel å plukke opp dama på veien for hun skal også få være med heim te mor....

FQTV
21-03-2019, 12:02
Morn fra Madrid.

Første gang eg besøker denne byen. Kom til hotellet i det denne dagen startet. Kjapp dusj og ut i natten.
Var såpass bra at eg gleder meg allerede til kvelden.

Så et spm til de lærde her inne. Ved innsjekk på LPA i går med D8 betvilte de min litt uvanlige koffert.
Fikk krysset av bak på Bag’tagen.

Spm: Hva er kriteriene i bransjen for å gå til slikt skritt (se bilde). Hva betvilte hun? Min er koffert er Pelikan kopi som tåler en støyt. De to nyinnkjøpte TSA kode låsene var borte vekk ved ankomst MAD. Så det var €34 rett i dass. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190321/a07a383fcb28b7950f7461885af03f7f.jpg

Jeg har ikke googlet etter svar. Må ha litt Paracet før det blir Google.


Sent from my iPhone using Tapatalk

LN-MOW
21-03-2019, 14:12
G’morgen, ja .. ligger som vanlig litt etter, men kun 5 timer nåtildags ...

Føler meg ikke helt på topp, så mulig det ligger en forkjølelse og lurer. Vel, får hive innpå noen doser Airborne og håpe det snur. Hjemmekontoret venter uansett.

FlyingDutchman
21-03-2019, 16:42
Hei fra Limerick. Full fres her, men det ble lunsj på et slott, greit det.

Ha en flott dag!