View Full Version : God onsdag fra Bangkok
God morgen fra Bangkok. Her våknet en mye for tidlig, men gjerne like greit da en får mer ut av dagen. Nå nytes frokost og kaffe på toppen av Landmark, mens solen er på god vei opp :) Temperaturen er gode 29*C, så det blir en heit dag.
På eftan skal Qatar sin BKK lounge testes før turen går mot Doha litt etter solnedgang.
Ha en glitrende flott onsdag!
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190320/86e0002e9df4a013116c803a576cf8b6.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
God morgen eller snart god natt fra Playa Del Klamydia, også kalt playa del ingles (PDI)
Null research om hva som skjer her nede før avreise endte opp med noe karneval greier og mye pensjonister på dagtid. Mye fargerikt på kvelden og ellers noe som ikke egner seg på et flyforum.
Godt det er avreise til Madrid på ettermiddagen.
D8 skulle ha helle 645.- for Low Fare+ inkl priority boarding. Billig billig.
Nå mer fludium og sprell. #SeinUtsjekkPåHotellet.
God natt fra Moxy på 7th/35 i NYC. Er ikke akkurat Buckingham Palace. Andre gang jeg bor her i år, for det er billig. Ble oppgradert til et rom der vasken ikke er ved fotenden av senga og hvor man faktisk kan gå ved siden av sengen på ene siden. Forrige gang kunne jeg sitte i sengen og ta på begge veggene mens jeg skrudde på vasken med tærne.
Life is great!
På'n igjen i morra. Sov godt.
God kveld fra Fort Liqourdale.
Spring break her nå så det kryr av kåte og tørste tenåringer på stranda, men idag har det vært kaldt, regn og guffent så dem har fått avkjølt seg noe.
Mye besøk i det siste så levra har jobbet overtid og begynner nå å ymte om skilsmisse.
Må vel roe ned festing på mine gamle dager ja.
Ny bikkje har man også, den forrige dro til de evige jaktmarker 16. Juni i fjor, tragisk å be dyrlegen ta livet av den, men hadde ikke valg. Det nye dyret gjør det litt lettere, nå er det bjeffing med hopp og sprett på møbler og på far så da så, men på båt nekter den å gå ombord, altfor skummelt, stritter imot med stive bein og hale mellom beina, er nok landkrabbe ja.
Ha en fortsatt god morgen.
God morgen fra kaffebaren til min svigerinne. For anledningen med både lånt Honda og bikkje[emoji3] Må lufte Mimmi, den lille krøllete grisungen til svigermor. Bikkja liker godt å kjøre MC. Luftkvaliteten er bra også i dag, så ser ut til å bli en fin dag på «fjellet». Ha en finfin onsdag!https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190320/ebdd52c9d58f9f893260bf9c1d0b515e.jpg
God morgen fra Røros. Nå kom akkurat Widerøe innover byen med en ekstra ankomst...kveldsflyet i går ble innstilt men tøft at de sender opp en tom maskin for at morgen flyet 06:35 skal gå som planlagt. Her venter en dag med interne og eksterne møter. I kveld sklir jeg Celina som statistfor Netflix også. Ha en topp onsdag du også.
God morgen fra Asker. Frokost og påkledning er unnagjort, solen skinner og en espresso er i koppen. Nå venter vi bare på at barnehagen skal åpne så vi kan komme oss avgårde. Ha en fin dag
God morgon frå Stavanger!
Dagen starta tidlig, viktig å få flest mogleg timar ut av det ;) Det byr på koding på jobb i dag (også), og svømming med junior i ettermiddag.
Ha ein fin dag :)
God morgen fra Tromsø. Her er frokosten fortært og jeg kjenner misunnelsen og reisefeberen kommer snikende når jeg leser Rubys innlegg for i dag er det akkurat 2 uker til min reise til Thailand starter :)
SudCaravelle
20-03-2019, 08:32
Hei fra kontoret. Snøhel... hjemme har blitt til ishelv... så det er bare å legge bilen i sporet så går første delen av seg selv og man kan ta litt mail osv.
Svak hangover og venter på å snart plage våre venner i Tallin med 0900 morgen-telefonen.
God morgen fra Ruters grå. Får se om jeg får satt opp noen virtuelle maskiner på en Windows server i dag. Muligens vi må ty til å installerere et GUI.. Microsoft er ikke fryktelig samarbeidsvillig på kommandolinje selv om Microsoft selv anbefaler å installere kun kommandolinje.. jeg personlig skjønner ikke hvorfor folk bruker Windows server til noe som helst .
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
God dag fra midt ute i havet. Her er det barer rør. Ekstremt mange rør..
og ellers noe som ikke egner seg på et flyforum.
Her syns jeg du er egoistisk. Flyforumet bør kunne avgjøre dette selv :)
Hei og hå fra jobben.
Ryktes om audit her i dag, så man får brette opp og late som man jobber. Alternativt blir det audit i morgen, og da kan det jo hende at jeg har vunnet 29 mill. på Viking-Lotto, og da kan det hende jeg slipper å tenke på det.
God dag ønskes :)
God dag fra midt ute i havet. Her er det barer rør. Ekstremt mange rør..
Her syns jeg du er egoistisk. Flyforumet bør kunne avgjøre dette selv :)
Ha ha ha. Nice try [emoji6]
Hepp hepp .. store kontraster .. direkte fra skitur i Lommedalen til pollenhælvetet hjemme .. snøfter som en morgenkåt elefant.
Velvel, etter å ha fått åpnet luftveiene sånn noenlunde får msn kjøre igang med litt egg og bacon, tror jeg ...
Chriscross
20-03-2019, 12:59
Hepp hepp .. store kontraster .. direkte fra skitur i Lommedalen til pollenhælvetet hjemme .. snøfter som en morgenkåt elefant.
Velvel, etter å ha fått åpnet luftveiene sånn noenlunde får msn kjøre igang med litt egg og bacon, tror jeg ...
Kan glede deg med at pollen allerede er i gang i Lommedalkommunen også i følge kona.
Jammen har det ikke blitt ettermiddag. Ble skitur i Vestmarka i dag tidlig og en kjapp tur på Elixia som har blitt til Sats. Tacorester til lunsj ute i solen er knall. Nå skal det dusjes også bærer turen til Tryvann med den eldste før vi fortsetter med vennegruppe for den yngste i kveldinga. Godt en har fire uker fri innimellom.:D