View Full Version : God lørdag morgen
God morgen fra Ris. Formen er absolutt påvente tilbake...men helt greit med en helg uten planer...eller rettere sagt en helg med avlyste planer. Fifty shades of Grey på utsiden...så ikke store tapet ved å holde seg innendørs. Ha en bra lørdag du også.
Mornings fra Rena. På tide å få på raske klær og raske briller, og ta skiene fatt over fjellet til Lillehammer. Ha en fin dag
Concorde98
16-03-2019, 06:48
God morgen fra Lillestrøm. :) Da var det kaffe før kursen settes mot OSL. Dagen i dag skal benyttes til å fly Sør Norge rundt. OSL-SVG-BGO-TRD-OSL er ruta. CRJer til TRD og 737 på siste leg. Kona det var vel hun som fant ruta, gleder seg også til en dag i fly og på flyplasser. Det er sånn det skal være, er det ikke? ;)
Ha en fin dag alle sammen!
Morgen fra 65.32 N 7.31 Ø
Her er det snart på tide å gå ut på nye inspeksjonsrunder. Ha en fin Lørdag
Morn fra BGO ved Gate 27.
I dag skal det syndes og bannes i kjerka, dvs fly charter.
Thomas K*k og Sete langt bak på en A321 i 5,5 timer. Happy Meal inkludert. Fikk turen for 975.- (en-vei). Bestilling av hjemreisen tar eg en annen dag.
Kjenner at det var litt seint å legge seg 0230 for så å ankomme Flesland kl 0730. Bare håpe eg ikke sitter midt i skrikerunger avdelingen som holder det gående. Da foretrekker eg heller en brisen pensjonist på kvartals fylla.
God helg
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hepp hepp .. g’morgen fra Asker. Her skal det feires rund dag før ferden går hjemover i morgen. Satser på god mat og drikke - svigerinna er en rev på kjøkkenet, så regner med at det går i boks.
Også en mulighet for at det blir en tur på bortoverski - for første gang på over 20 år ....
Morn fra Oslo. Ingen ski over fjellet her, men en T-bane over kommunegrensa. Fifty shades of grey/white Er slik det føles å finne riktig farge man skal male på veggen
FlyingDutchman
16-03-2019, 09:19
God morgen fra Lillestrøm. :) Da var det kaffe før kursen settes mot OSL. Dagen i dag skal benyttes til å fly Sør Norge rundt. OSL-SVG-BGO-TRD-OSL er ruta. CRJer til TRD og 737 på siste leg. Kona det var vel hun som fant ruta, gleder seg også til en dag i fly og på flyplasser. Det er sånn det skal være, er det ikke? ;)
Ha en fin dag alle sammen!
Ja, sånn skal det være! Han min samboer på "tilvenning", men hun mener fremdeles at den strakeste veien er den beste veien. Å fly til Alta med 3-4 mellomlandinger fikk jeg ikke gjennom, 1 var nok. Har klart å venne henne på å fly på pluss/business i det minste, det var ikke så vanskelig egentlig. Hun liker også "loungelivet", så det taler for flere mellomlandinger (i det store utlandet der det finnes bedre lounger enn bollebuer riktignok).
Har du tips å dele, eller var hun flyinteressert fra før kanskje?
FlyingDutchman
16-03-2019, 09:21
Og god morgen fra hjemmekontoret foran peisen. Har litt småplukk igjen for å rekke fristen som var forrige uke :P
Men dette er en slik frist der jeg vet at ingen ser på det som er laget før tidligst førstkommende mandag, så det får gå bra at jeg er en uke sen.
Ha en flott dag alle sammen!
Bizflyer
16-03-2019, 12:26
Mårnings fra det Sørlandske!
Fikk meg en deilig biff med rødvin til i går kveld, som forøvrig ble tilbrakt hjemme alene. Det er faktisk helt digg en gang i mellom.
Sov lenge i dag og nå er man i gang med en del administrative gjøremål foran PC'en før jeg senere i dag har noen transportoppdrag for andre familiemedlemmer.
Så er det jo som kjent ikke rart at jeg drikker så det blir nok noen glass i kveld også.
God lørdag ønskes!
Concorde98
16-03-2019, 14:58
Ja, sånn skal det være! Han min samboer på "tilvenning", men hun mener fremdeles at den strakeste veien er den beste veien. Å fly til Alta med 3-4 mellomlandinger fikk jeg ikke gjennom, 1 var nok. Har klart å venne henne på å fly på pluss/business i det minste, det var ikke så vanskelig egentlig. Hun liker også "loungelivet", så det taler for flere mellomlandinger (i det store utlandet der det finnes bedre lounger enn bollebuer riktignok).
Har du tips å dele, eller var hun flyinteressert fra før kanskje?
Min kone er fra Japan og har alltid reist mye til Europa. Så hun har flydd mye! Så vi tar noen turer og opprettholder gullkortene våre. Det blir noen turer da vi kun flyr privat.
God lørdag fra p.t. Lillestrøm.
Oslo neste. Eldar Vågan, Ronnie Le Tekrø Torstein Flakne og Svein Finjarn skal sørge for underholdningen i kveld, og takket være et tilbud som poppet opp på Facebook overnattes det hos Petter Stordalen.
Ha en god en [emoji846]