PDA

View Full Version : Forferdelig Fredag

Tjab
15-03-2019, 07:13
Morgen fra langt utti havet. Her er det trist å våkne opp til nyhetene fra New Zealand. De har fått sin ABB.

Alt streamet live på facebook og twitter. Manifest lagt ut osv. For en fullstendig sinnsyk verden.

Gleder meg til å komme hjem og bare være sammen med kidsa og kona.

EB
15-03-2019, 07:16
Fredag morgen på Ris...og fortsatt ikke i form til å få gjort et ærlig dags arbeid. Nå te og nyheter (det skjer jo mye både innenlands og utenlands i disse dager og plutselig er ikke Vy så galt lenger) Ha en bedre fredag der du er.

Someone
15-03-2019, 07:46
Mornings fra L1. En litt avkortet dag før det blir bil for tog til Rena. Ha en fin dag

LN-MOW
15-03-2019, 08:26
G’morgen fra LN-WEB. Første E2-tur for meg i dag. Så det blir stas. Relativt behagelig her på 4F, ikke særlig annerledes enn KLM og LH. Får ikke hele neven mellom kneet og setet, men det er akseptabelt for meg på 1.80 ihverfall.

Neste stopp Torp, så blir det å Vy’e til Asker.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190315/87d6dc5da3bad846284229a8899fa710.jpg

Fellowship
15-03-2019, 08:51
God fredag!
Avspaseringsdag av en grunn: Åpning av nytt Fornebuhistorisk museumslokale kl 14:00 i dag.

Første ordinære søndag med åpning kl 13 - 16 er førstkommende søndag, 17.mars

God fredag!

FlyingDutchman
15-03-2019, 08:54
God morgen!
Det er dagen før helgen, feirer det med en kopp kaffe (som alle dager egentlig).

Ha en flott dag alle!

Fnate
15-03-2019, 08:59
Det var jo forferdelig nyheter fra NZ... Det bringer tilbake dårlige minner fra 22/7 her også. :(

Her sitter jeg på toget på vei til kontoret. Blir nok en vanlig dag etterfulgt av hjemmehelg.

Ha en fin en

Fnate
15-03-2019, 09:05
Fredag morgen på Ris...og fortsatt ikke i form til å få gjort et ærlig dags arbeid. Nå te og nyheter (det skjer jo mye både innenlands og utenlands i disse dager og plutselig er ikke Vy så galt lenger) Ha en bedre fredag der du er.

Jeg har en teori.

Du trenger Wiskey Sour. Du har sannsynligvis fortsatt helt i deg fjorårets motedrikk Aperol Spritz. Men en motekropp som din vil automatisk reagere på fjorårsmote og jeg er redd det er det som skjer.

Jeg ville umiddelbart tatt en Wiskey Sour.

Eventuelt gått helt ut. Som en skjeggete, "fluffybun med pulled pork spisende", hobbybarista fra indre by, og tatt en Pisco Sour. Det kan sette ting på plass.

Dessuten er det HÆLJ.

HÆLJ!!!

Hælj og vi har ingen justisminister en gang. Så hvem kan da si at vi gjør feil.

EB
15-03-2019, 09:20
Jeg har en teori.

Du trenger Wiskey Sour. Du har sannsynligvis fortsatt helt i deg fjorårets motedrikk Aperol Spritz. Men en motekropp som din vil automatisk reagere på fjorårsmote og jeg er redd det er det som skjer.

Jeg ville umiddelbart tatt en Wiskey Sour.

Eventuelt gått helt ut. Som en skjeggete, "fluffybun med pulled pork spisende", hobbybarista fra indre by, og tatt en Pisco Sour. Det kan sette ting på plass.

Dessuten er det HÆLJ.

HÆLJ!!!

Hælj og vi har ingen justisminister en gang. Så hvem kan da si at vi gjør feil.

Kan man få Fnate som fastlege?????

Martin
15-03-2019, 09:42
God dag fra jobb.

På veg til jobb: Lå bak en bil der bokstavene på skiltet var de samme som de to siste bokstavene i reg'en på en BA-balje jeg fløy en gang.

Kom til jobb: En kollega hadde tatt med scones and jam (dog uten clotted cream...). Hvor er småflaska med champis?

Ganske klar for helg, kjenner jeg. Planene for helgen er en konsert med Eldar Vågan og noen av heltene hans.

Ha en god en :)

ForeverSAS
15-03-2019, 11:39
Uff, en brutal morgen når man våknet til nyhetene fra New Zealand, hvor øy-staten har fått sitt 22. juli, også med en god del likhetstrekk til angrepet her hjemme. :(

Foruten at ymse TV-kanaler får rulle over skjermen med sine siste nyheter satser man på og få unna noen huslige plikter igjennom dagen. Ellers blir det en høyst rolig fridag på denne kanten.

En fin fin en ønskes. :)

LN-MOW
15-03-2019, 17:32
Rakk en tur innom Fornebumuseets nye lokaler som ble åpnet i dag. Det er blitt veldig flott og det var arig å møte Fellowship og de andre.

Stikk innom hvis dere kan. Åpent søndager.