View Full Version : Ryanair tillater mobil på fly...
http://www.itavisen.no/php/art.php?id=316588
Jeg håper det aldri blir lov på SAS eller Norwegian. Fly har vært det eneste transportmiddelet en virkelig kan slappe av på.
Ryanair gir oss stadig flere gode grunner til å ikke fly med...ja nettopp Ryanair!!!!
stefan78
01-09-2006, 17:00
Originally posted by ErikB
Jeg håper det aldri blir lov på SAS eller Norwegian. Fly har vært det eneste transportmiddelet en virkelig kan slappe av på.
Helt enig. Folk må kunne klare seg uten telefon i noen få timer. Deilig og kunne slappe av uten ringing fra alle kanter
Så enig så enig! Må gå an å vera "ute av rekkevidde". Er det viktig nok, ringer telefonen på nytt seinere, og ein får alltid tatt "den" samtalen. Bare det ikkje blir på flyet, i setet bak, foran eller ved sida av der eg evt sitter. Akk, fred og ro! :)
Jepp, en god grunn til IKKE å velge Ryanair!
När vissa har klarat sig utan telefon i decenier boede de väl kunna klara sig i 15 timmar (läs: SIN-JFK) :rolleyes:
Først må jo dette bli godkjent av britiske myndigheter.
If it gets regulatory approval, the scheme will be introduced by the middle of next year.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/5298332.stm
...og hvordan skulle det da bli å sitte mellom to små-yapper som sitter og prater business og i tillegg prøver å få plass til hver sin lap-top på fanget.....?
For ikke å snakke om å sitte i samme seterekke som fnisende jenter med hver sin mobiltelefon..?
Skjønner ikke hva folk trenger mobiltelefon til på en flytur, like lite som jeg ikke fatter hvorfor mat skal være så jæ*** viktig på slike turer. Man kan jo både ringe og stappe i kjeften hva man måtte ønske både før og etter flyturen.
... og hvordan skulle det bli å sitte mellom to små-yapper som sitter og prater business? For ikke å snakke om fnisende jenter med hver sin mobiltelefon…?
Det må man faktisk holde ut hver dag på buss og T-bane i Oslo. :drunk:
OG - barnehagegenerasjonen snakker VELDIG HØYT. Ørepropper livsnødvendig.
:angry: :angry: :angry: