View Full Version : God onsdag morgen
God morgen fra Ris. Formen er ikke noe bedre...så her fortsetter tilværelsen til sengs og til sofa videre. Men når man er syk så slipper man å måke den sneen som har kommet...
G'moorgen! Ser ut til å bli fint i dag og. Fått i meg frokost og første kaffekoppen og oppdaget dagens første bug. Nei, ikke på nettsiden. ;)
Jaja - man får komme seg i arbeid og se om man finner ut av et ....
God morgen fra Stavanger. Her våknet en mye for tidlig i dag, så dagen er allerede halvannen time gammel. Gråvær også i dag, dog noe bedre enn gårsdagen. Forkjølelsen er nå nesten borte, og godt er det.
Ingen store planer for dagen, med det må vel pakkes litt til morgendagens tur.
Ha en fin fin onsdag :)
Mornings fra L1, sånn nesten i rute. Kommet et skikkelig snøfall hjemme i natt, så begynte dagen med å grave meg ut. Men har en god økt foran meg når jeg kommer hjem. Antar det er god styrketrening. Ha en fin dag
Twin Otter
13-03-2019, 08:25
Hei fra Stavanger. Lite snø å rapportere om her. Men grå himmel og været i går var ganske så windy. Jeg håper været holder seg noenlunde rolig resten av dagen i grunn. Generalforsamling i borettslaget i kveld. Ha en fin dag!
God morgen fra toget. Greit mye snøvær i dag.
Egentlig nokså uakseptabelt. Her bor vi i verdens rikeste land og så snør det midt i Mars. Det er en sak for Listhaug!!
Men nå - kontordag. En HELT vanlig kontordag og det blir så deilig. Ingen møter. Ingen store beslutninger... som jeg vet om ihvertfall.
Ha en fin dag
FlyingDutchman
13-03-2019, 09:04
God morgen fra Trondheim. Her blåser det en del, men det merker jeg lite til innendørs.
Jeg har hatt en lang rekke med helt vanlige dager nå, med få møter. Ganske deilig egentlig, for da blir det tid igjen til faktisk jobbing.
Prøver å få kvernet ut en halv-vitenskapelig artikkel (bare halv fordi arbeidet såvidt har kommet i gang) i løpet av denne uken. Kjekt det.
Ha en flott dag!
God onsdag fra Glasgow.
Skulle egentlig vert i lufta nå, men KLM har kansellert på grunn av vær i Amsterdam. Siden jeg ikke hadde noe mat i hus bar turen opp til byen til favorittcafeen for frokost.
De har booket meg om til AMS senere i dag, så blir det ny flyplass og nytt selskap (teknisk sett) utifra AMS i morgen tidlig.
Fryktelig hvor det blåste i går kveld og i natt, mistenker at det (u)været kommer til vestlandet i dag.
Ha en finfin onsdag folkens! :-)
Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
SudCaravelle
13-03-2019, 10:27
Hei fra gokk. Jeg har fremdeles ingenting i norsk trafikk å gjøre og gremmes over at venstrefeltet ligger 20 km under fartsgrensen fordi det er snø (ikke sne da jeg er under 90 år).. De har faktisk ett høyrefelt man kan ligge i hvis man synes det er skikkelig skummelt med dette hvite stæsjet. Det morsomme er at når man da prøver å kjøre forbi på innsiden, så gir de alt disse små asiatiske SUVene har for å ikke slippe deg inn..
NB! Jeg vet det er meg og ikke dem - jeg prøver a dra før 0700 da jeg som nevnt har ingenting i norsk trafikk å gjøre.
Jeg mener også at de som bulker i dag fordi det er glatt - burde ikke få igjen på forsikringen og høyst sannsynlig burde fratas førerkortet. Da har man ingenting på veien å gjøre hvis man massivt øker sjansen for en ulykke fordi bilen/fører ikke er egnet (litt som med fyllekjøring)
Ahh.. deilig å blåse ut til en hel gjeng man ikke kjenner.
Ellers er alt bra og man bygger seg opp en massiv reisefeber til date-turen med dragen til Singapore.
Hei fra gokk. Jeg har fremdeles ingenting i norsk trafikk å gjøre og gremmes over at høyrefeltet ligger 20 km under fartsgrensen fordi det er snø (ikke sne da jeg er under 90 år).. De har faktisk ett venstrefelt man kan ligge i hvis man synes det er skikkelig skummelt med dette hvite stæsjet. Det morsomme er at når man da prøver å kjøre forbi på innsiden, så gir de alt disse små asiatiske SUVene har for å ikke slippe deg inn..
NB! Jeg vet det er meg og ikke dem - jeg prøver a dra før 0700 da jeg som nevnt har ingenting i norsk trafikk å gjøre.
Jeg mener også at de som bulker i dag fordi det er glatt - burde ikke få igjen på forsikringen og høyst sannsynlig burde fratas førerkortet. Da har man ingenting på veien å gjøre hvis man massivt øker sjansen for en ulykke fordi bilen/fører ikke er egnet (litt som med fyllekjøring)
Ahh.. deilig å blåse ut til en hel gjeng man ikke kjenner.
Ellers er alt bra og man bygger seg opp en massiv reisefeber til date-turen med dragen til Singapore.
Wild guess, men du har ikke tilfeldigvis en bimmer i øvre prissjiktet? :lol:
Hei fra gokk. Jeg har fremdeles ingenting i norsk trafikk å gjøre og gremmes over at høyrefeltet ligger 20 km under fartsgrensen fordi det er snø (ikke sne da jeg er under 90 år).. De har faktisk ett venstrefelt man kan ligge i hvis man synes det er skikkelig skummelt med dette hvite stæsjet.
Hvis du mener at de som vil kjøre sakte heller burde ligge i venstrefeltet, er jeg helt enig i at du ikke har noe i norsk trafikk å gjøre.......:p
SudCaravelle
13-03-2019, 11:56
Hvis du mener at de som vil kjøre sakte heller burde ligge i venstrefeltet, er jeg helt enig i at du ikke har noe i norsk trafikk å gjøre.......:p
Ahh.. flaut! - Skal rette opp.
SudCaravelle
13-03-2019, 11:58
Wild guess, men du har ikke tilfeldigvis en bimmer i øvre prissjiktet? :lol:
Dessverre.. Det er konas valg av våpen - jeg durer rundt i en motbydelig el"bil". Men jeg oppfører meg som om jeg hadde en riktig bil (ref. dyr BMW)
Dessverre.. Det er konas valg av våpen - jeg durer rundt i en motbydelig el"bil". Men jeg oppfører meg som om jeg hadde en riktig bil (ref. dyr BMW)
Hehe ser noen påpekte dette med høyre vs venstre, så da går mitt innlegg fra en dårlig vits til å bære helt enig med det du skriver. :p
God kveld fra stua. Har vært i varmere strøk på ferie, og det var digg. Not so digg å komme hjem til en ny vinter, da jeg reiste fra våren en uke tidligere. Og not so digg på første trening på 2 uker - trodde seriøst jeg skulle besvime midt i utfallene.