View Full Version : God morgen fra Lillestrøm
God morgen fra Lillestrøm. Her sitter vi og venter på taxi til OSL. Fly til Nice og litt bil derfra til hytta til svigers.
Elefanten er veldig oppesen over tur to helger på rad. Først cruise og så hyttetur.
Ha en fin en
God morgen fra Berlin... Nå blir det litt hotell kontor før jeg skal leke turist i byen - men byen Berlin har innført 8. mars som fridag - så alt av butikker er stengt. Hjem med Norwegian i ettermiddag. Ha en bra start på helgen du også.
God morgen fra L12 på vei til OSL. SK308 venter, og i følge flightradar24 så er jeg den mest bereiste på denne ruta. Trøtt som en sokk så det blir å Zzzz på vei over fjellet i dag.
Ønsker alle en riktig god helg når den tid kommer!
Thomas
Blåser forøvrig friskt på Haugesund lufthavn i dag. Så dette kan bli gøy. 34036G50 woohoo friskt!
Nok en fra Lillestrøm.. Vått ute.. LH til MUC fire dager.. Gleder oss. Vår favorittby i Europa nord for alpene.
Også nok en gang favoritthotellet, Hilton City. Velger ikke annet. Så kjekt. S1 eller S8 til Rosenheimer Platz. Så heis rett i resepsjonen. 7 gang på dette hotellet. Senest hadde vi julemarked i desember.
Heldigvis 11.25 flighten i dag.. Men var oppe kl 0400. Sånn er det når "unga" gleder seg...:old
G’moorgen! Akkurat gjennomført en vellykket frokost her på Clarion HEL. Nå venter noen timers konferansiering før turen går videre. Min lokale reiseleder har designet et reiseopplegg Bongos Tryllereiser verdig, og med koffert på slep, trengs det både dyktighet og flaks for at dette skal holde inn. Men uansett regner jeg med å våkne i Mosjøen i morgen. Wish me luck.
Regn og vått på utsiden, så satser på at deicingbilen holder seg unna.
Halleien fra Hvalstad. Hjemme med sykt barn i dag, så blir vel rimelig lei barne TV etterhvert. Selvfølgelig måtte det skje når kona, som jo er hjemme i permisjon, må til Oslo for en time. Så da er jeg plutselig stuck med to barn deler av deg. Vel vel, i kveld skal det lages pizza.
robertaas
08-03-2019, 07:24
God morgen fra Oslo S hvor jeg venter på billigtoget. Visste jeg hadde glemt noe da jeg dro hjemmefra, men kom ikke på hva. Husker det nå, lader og ekstra batteri til kamera. Tro om det er nok å se i Fort Lauderdale til at jeg trenger det?
Ha en gid en alle som har de batteriene de trenger.
Scandinavien_Airlines
08-03-2019, 07:47
Go'morgon fra Næstved Danmark, idaw står den på Sjukehus :-/....
Concorde98
08-03-2019, 07:51
Ennå en fra Lillestrøm. :) God morgen! Deilig sløv morgen med en fridag i dag. Dagen skal benyttes til litt pakking til Düsseldorf turen i morgen og litt indretjeneste, før sola etter sigende skal bryte gjennom skydekket i ettermiddag. Vi får nå se på det da, men da blir det en tur ut. Ellers er det via CPH i morgen hvor en Crj 1000 skal prøves for første gang. Crj 900 er mest vanlige flytype de siste årene for meg. Ellers er det Sør Norge rundt neste lørdag om en drøy uke med besøk på SVG, BGO, TRD og OSL samme dag. Man er da flyentusiast! :) Så følger Helsinki deretter, da selvfølgelig via ARN begge veier. Jau, det blir segmenter av slikt. Dessuten booket jeg nylig en Tromsø tur i Juni med flybytte i TRD og landing i Bodø begge veier. Litt dyrere enn direkte, men som sagt, man er jo flyentusiast... :)
Ha en fin dag og helg!
Concorde98
08-03-2019, 07:55
Go'morgon fra Næstved Danmark, idaw står den på Sjukehus :-/....
God bedring til deg!
FlyingDutchman
08-03-2019, 08:41
God morgen fra kontoret. Traff en kollega i full dykkedrakt, en utkledd som sykepleier, to kledd ut som gamle damer, ett stykk zorro, spiderman, osv. Det er visst noe som har gått meg hus forbi, for jeg har bare kledd meg ut som meg selv.
Lurer sterk på hva som kommer til å skje denne dagen.
Håper dere får en litt mer normal dag :D
robertaas
08-03-2019, 09:13
Traff en kollega i full dykkedrakt, en utkledd som sykepleier, to kledd ut som gamle damer, ett stykk zorro, spiderman, osv. Det er visst noe som har gått meg hus forbi, for jeg har bare kledd meg ut som meg selv.
De var antagelig utkledt som kvinner. I anledning dagen hadde SAS gjort meg til kvinne i sine systemer. Håper immigration i USA har sans for feiringen
FlyingDutchman
08-03-2019, 09:52
De var antagelig utkledt som kvinner. I anledning dagen hadde SAS gjort meg til kvinne i sine systemer. Håper immigration i USA har sans for feiringen
Det er riktignok flest kvinner som var utkledd nå, ikke menn som kvinner.
For noen uker siden hadde SAS gjort meg om til kvinne på en tur til Irland. Synses svenskene tar det litt langt når det gjelder genderfleksibilitet når de prakker det på folk som ikke ønsker å skifte.
I Irland brukte jeg et annet pass som jeg var registrert med i systemet, det reagerte de ikke på, så regner med at de heller ikke oppdaget "kjønnskiftet".
Hvordan TSA/immigration ser på slikt vil snart finne ut. Du kan jo alltids sjekke om de har humor og påstå du verken identifiserer deg som mann eller kvinne, men at det ikke var mulig å fylle ut "attack helicopter". (som forøvrig er et ikon som brukes på en toalettdør, i tillegg til standard mann- og kvinneikon, på en bar i Trondheim).
Blåser forøvrig friskt på Haugesund lufthavn i dag. Så dette kan bli gøy. 34036G50 woohoo friskt!
Kan si det blåser her i Berlin også...nå blåste det forbi en plastikkpose utenfor vinduet - fra gaten...og jeg bor i 22. etasje.
Bizflyer
08-03-2019, 10:56
God formiddag fra det Sørlandske!
Etter to døgn med kontinuerlig regn i store mengder (takk gud for at det ikke kom som snø...) er det nå sol fra blå himmel. Så da var det ikke syndefloden denne gangen heller.
Straks lunsj, og så er det bare resten av dagen igjen før det er helg. Skal bli deilig. Hjemmehelg etter mye reising de siste ukene og helgene, så da er det litt i backlog.
God helg ønskes!
God ettermiddag fra Chiang Mai
1 times svømmeøkt i bassenget unnagjort, det samme er fotmassasjen.
God plass i bassenget, de fleste mener at vannet er for kaldt.
Snart på tide med en skikkelig vestlig middag på restaurant, har ikke hatt det på de første 16 dagene hittil, men vet ikke om det blir i dag heller.
Nydelig fredag fra 6F på SK935.
SFO skal utforskes på 2 dager, så vi rekker nok ikke alt :D
Fin tur ned hit til CPH i en stappfull CRJ. Og katastrofe loungen rakk vi kun en cola. Nå nytes litt champis og om få strakser er vi på vei.
Ha en super helg :)
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190308/c558982b4ba5a10c02bbef5c4432f453.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pakkehelg her i Eggkleiva!
Mandag går ferden igjen over til MIA, og noen dager i litt varmere klima enn her. Kona med på slep denne gang, er jo kvinnedag i dag! :)
Spennende nyheter for våren, blir nok en del mer reising enn jeg hadde tenkte meg egentlig, men klager man vel over det? Nei...
Ha en fin helg verden over!
Kim
G’moorgen! Akkurat gjennomført en vellykket frokost her på Clarion HEL. Nå venter noen timers konferansiering før turen går videre. Min lokale reiseleder har designet et reiseopplegg Bongos Tryllereiser verdig, og med koffert på slep, trengs det både dyktighet og flaks for at dette skal holde inn. Men uansett regner jeg med å våkne i Mosjøen i morgen. Wish me luck.
Regn og vått på utsiden, så satser på at deicingbilen holder seg unna.
Deicing på to av tre flighter. Kofferten stoppet på OSL men vi andre kom oss helskinnet til Mosjøen helt etter planen. Godt å ha kollektivtransport man kan stole på.