Log in

View Full Version : God søndag fra Rochester

WF789
03-03-2019, 01:28
Liten dagstur til "landsbygda" er over og ventet på at en mini-embraer fra United tar meg tilbake til New York. Ser ut som det blir god plass på flyet.

EB
03-03-2019, 07:21
Glad søndag fra Erzscheidergården på Røros. Snartfrokost før det blir retur via Rondanevegen ned til Oslo. Spørsmålet er om set blir vaffel både før og etter frokosten...finnes fastelavensvaffel?

ATC-flyradar
03-03-2019, 09:21
God formiddag fra Oslo nord - her regner det godt - det blir grønt gress i år også. Sitter å planlegger noen spotterturer i Europa denne våren og sommeren - så for vi hvor jeg ender opp.

Jan

jcnorway
03-03-2019, 09:36
God morgen fra Ensjø.

Her har man vært oppe med arvingen siden kl 7. Var noe snakk om Leos Lekeland i går så da er det nok bare å stille opp der når de åpner.

Ellers ingen større planer for dagen - bortsett fra å lese litt sakspapirer på en sak man skal være meddommer på de neste par dagene i Oslo Tingrett.

Ha en fin en!

Henshaw
03-03-2019, 09:49
Morn fra Oslo. Noe mer kjipt vær her enn ved rødehavet men sånn går no dagan.
Blir nok litt klesvask i dag, selv om det gikk mye i badeshorts. Men til uka får man nøkler til egen kåk, det blir jo stas+++

FBI2012
03-03-2019, 10:04
Buongiorno fra Milano! Fløy ned hit i går kveld med LH via FRA. Flyreisen gikk smooth, men var mer urolig under togreisen fra Malpensa til Stazione Centrale. Rene rebusløpet for å finne riktig billett-automat, komme seg til rett perrong og der etter ombord på et "ekspress"-tog som er helt fri for oversikt over hvilke stationer det stopper ved. Nesten så man undrer om den lokale mafian, bevist har fjernet alle skiltene og krever store løsepenger for å frigjøre de? Sadister! Jeg ble nå ihvertfall kjent med mange italienere på den 50 minutters turen, som var like forvirret som meg. Håper meny-kartene er langt bedre merket. Ha en fin søndag der hjemme!

Someone
03-03-2019, 14:06
God dag fra Hvalstad. Etter gått 40 km på ski med startnummer på brystet, så restitueres det nå med cola, espresso og ski på TVn. Kom snø/sludd i Marka i natt, selv om det regnet hjemme, ellers så passet det fint det ga seg i det vi kom til start. Ha en fin dag

LN-MOW
03-03-2019, 14:28
G’moorgen fra godstolen. Ute synger småfuglene manisk, så regner med at det betyr at våren er her. Etter en fin lørdag hvor jeg til og med fikk kjørt litt gressklipper, forbereder vi oss nå på en omgang med heftig tordenvær med tornadovarsel.

Blir vel litt fotball i dag, og innkjøp av et par småting som skal være med over dammen.

WF789
03-03-2019, 16:42
Liten dagstur til "landsbygda" er over og ventet på at en mini-embraer fra United tar meg tilbake til New York. Ser ut som det blir god plass på flyet.

Og god plass ble det, 7 passasjerer og kapteinen kom og hilste på alle før avgang.

dc-8-63
03-03-2019, 16:50
God morgen fra Portland, strålende solskinn men kaldt og mye vind. Grei trafikk og kjøreforhold fra Palm Desert, ennå avventende med den lille italienerinnen etter torsdagens kollisjon, så langt ser det bra ut, krysser fingre og poter. Starter såvidt operasjon ny bil - med klare signaler om større bil. I morgen tidlig er det ned med Alaska 737 til San Jose igjen, men etter det blir det et stort prosjekt i den lille bokhandelen i Seattle, kun avbrutt av 2 dager i Santa Barbara. Skal bli deilig med ferge pendling.