PDA

View Full Version : Fantastisk fredag

Ruby
01-03-2019, 05:00
God morgen fra Bergen. Her jobbes det, så vidt. Her er det slik vi liker det på natten, for det meste stille og rolig, hører på Smoothing relaxation, så en finner roen. Fortsatt noen timer igjen, før en reiser til Flesland hvor bolaget skal fly meg hjem til Stavanger, om jeg ikke sovner fra boarding ved gate da.
Skal bli deilig med rolig helg, god mat og en skvett rødvin.
Ha en fantastisk flott helg :)

EB
01-03-2019, 05:53
Glad fredag fra Ris...snart på vei til Røros. Skal snart hjelpe Shell på Espa med å nå målet sitt om mere boller til folket. Resten av helgen blir nok mer lakalmat og mindre veimat... Ha en bra start på mars du også.

Someone
01-03-2019, 06:55
Mornings fra Hvalstad. På andre forsøk klarte jeg lage meg en espresso. Det første gikk ikke så bra da jeg glemte kopp da jeg skrudde på nespressomaskinen, så alt rant ut. Her ligger klare før tiden, så venter bare på at barnehagen skal åpne. Ha en fin dag

Hickok
01-03-2019, 07:20
God morgen fra Kokstad. Kontordag i dag før det blir avreise på en aldri så liten langhelg til SFO i morgen med SAS. Skal bli bra å komme seg på tur igjen, selv om det er både varmere og bedre vær her på Solkysten.

Hypern
01-03-2019, 07:45
God morgen fra OSL hvor bolaget skal fly meg til HAU for et intervju. Hjem igjen i kveld. Svetta litt da jeg våkna ti minutter før bussen skulle gå, så ble tbane og flytog. Men rekker flyet iallefall.

Ha en bedre dag dere som lever litt på kanten av tid. :drunk:

Martin
01-03-2019, 07:45
God morgen fra jobben.

Kollektivt til jobb i dag også. Trodde det skulle være mer kaostendenser enn forrige fredag (som var vinterferiefredagen), men det gikk overraskende bra. Ikke tendenser til gjengslagsmål før toget kom til Lillestrøm (men det er vel vanlig uansett?).

Nytt kollektivekspedisjon i ettermiddag for å plukke opp en bil som endelig bør være godkjent av de vi ikke er medlem av.

Ha en god en :)

kimpe
01-03-2019, 07:48
God morgen fra Gullstuen OSL!

Her spises det frokost før neste etappe til ARN. Humper meg sakte, men sikkert, sørover mot dagens destinasjon InterAlpen Tirol i Seefeld.

Avslutningshelg i VM skal oppleves, blir vel både vått og fuktig...

Avrusning vurderes fra mandag tenker jeg.

Jaja, god helg ønskes!

Kim

Fnate
01-03-2019, 08:53
God morgen fra toget. Sovet godt i natt, men en litt masete dag venter nå. Så blir det helg og i morgen er det DFDS til Køben sammen med både Jomfrua og Pellefanten.

Ha en fin en

FlyingDutchman
01-03-2019, 09:42
God morgen fra kontoret! Måtte pløye meg gjennom ca 15 cm med fersk snø mellom hus og bil. Litt unødvendig med vinter runde 2, men samtidig greit at jeg på grunn av det får prøve mine nokså mangelfulle slalomskills.

En møtefri formiddag, det er deilig.

Ha en flott dag alle sammen!

FlyingDutchman
01-03-2019, 09:43
God morgen fra toget. Sovet godt i natt, men en litt masete dag venter nå. Så blir det helg og i morgen er det DFDS til Køben sammen med både Jomfrua og Pellefanten.

Ha en fin en

Si at du bestilte lugaren som har eget boblebad på orivat veranda.... fri minibar er det også der. Beste måten å båte på, drikke bobler fra en "gratis" (som vil si inkludert i høy lugarpris) mens man bobler i boblekar.

jb1
01-03-2019, 09:58
God dag fra Warszawa eller Wawa blandt kjennere. SAS tar meg via CPH til ARN ikveld. Plus til god pris, saa det ble det. Det er litt merkelig at SK eller DY ikke satser paa WAW-ARN direkte. Det er null konkurranse for LOT til ARN og LOTs priser er deretter. SK forsoekte seg paa et merkelig opplegg med tre ganger i uken til daarlige tider paa OSL-WAW, det ble jo kortvarig p.g.a. hard konkurranse fra LO og DY.

Fnate
01-03-2019, 10:28
Si at du bestilte lugaren som har eget boblebad på orivat veranda.... fri minibar er det også der. Beste måten å båte på, drikke bobler fra en "gratis" (som vil si inkludert i høy lugarpris) mens man bobler i boblekar.

Dessverre er boblebadet sesongstengt. Så vi har vanlig Commodore Balcony lugar. Men lounge med gratis øl, hvitvin og Cola har de inkludert. Det betyr at det er noe for hver enkelt reisende

PettR
01-03-2019, 14:42
God ettermiddag fra en Tap A330 på vei fra LHR til LIS, fint å få flydd litt widebody i Europa gitt!

Prøvde meg på en reprise av lounge hoppingen vi gjorde på T2 for noen år siden, men det var jaggu trist med bare business adgang og ikke ekte metall :-(

Ha en strålende helg!

LN-MOW
01-03-2019, 15:58
hører på Smoothing relaxation, så en finner roen. )

Kona påstår også det og lar Alexa kjøre den på natten .. jeg kaller den bare 'gnagende irritasjon' ... Så fort hun har sovnet er det 'Alexa Shut the F up!'

G'morgen. ja .. vått og mildt her i vestsørøst. Snart langhelg før en blå drømmebalje frakter meg over dammen.

dc-8-63
01-03-2019, 16:18
Håper fredagen blir bedre enn gårsdagen, etter de 3 første dagene hos kunden i Santa Barbara lå vi foran planen til å levere løsningen i dag, onsdag ble avsluttet med DT lite flybonus og øl med 2 fra Insideflyer, meget hyggelig. Men når jeg kom til kunden torsdag morgen var uvanlig stille, få biler på parkerings plassen, resultat av et Data Breach - allt Nettverk var stengt. Så de siste dagene og leveransen ble utsatt i 2 uker. Dermed ble Palm Desert og etter en hyggelig og svært god! middag med kone og svigerinne ble vi påkjørt bakfra av en stor Cadillac på vei hjem i fra Palm Springs og spesielt min kone klaget over uvelhet og svimmelhet - så det blir Urgent Care i stedenfor I-5 hjemover.

LN-MOW
01-03-2019, 16:43
Aw crap - håper det går bra med henne ..

LN-MOW
01-03-2019, 19:41
Godt det snart er helg .....

https://scontent.fsvg1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/53585242_10155804914076036_1940519018070802432_o.j pg?_nc_cat=108&_nc_eui2=AeEUHZv_O86DmsUicwFyCm-OexiW74GRYXb6R6YeE-5xEytb8Mh5vbn4mPWLZAib-iAvjmZFGot5W2PVS_QPXNA8h3Bi80XTy93-PwD7ZSsrrg&_nc_ht=scontent.fsvg1-1.fna&oh=d4f73fa3d8cf61c4b54073a49c50ed6d&oe=5D2164C1

Fnate
01-03-2019, 19:53
Dermed ble Palm Desert og etter en hyggelig og svært god! middag med kone og svigerinne ble vi påkjørt bakfra av en stor Cadillac på vei hjem i fra Palm Springs og spesielt min kone klaget over uvelhet og svimmelhet - så det blir Urgent Care i stedenfor I-5 hjemover.

De aller beste ønsker fra oss. Håper alt går bra