PDA

View Full Version : Bedre Onsdag

dc-8-63
27-02-2019, 03:39
...fra Santa Barbara - skulle ønske at alle kunder var som denne, de har skikkelig orden der skoen trykker (de står bak Uggs, Teva med mere). Ressurser dukker opp når vi møter utfordringer og løsningen var på plass i ettermiddag slik at vi IT nerds rakk Parking Lot Party for de nye Teva - Øl fra et lokalt bryggeri (Telegraph), nå middag på Finney’s Crafthouse.

Polaris
27-02-2019, 06:57
Mornings!

Ute tidlig på jobb i dag, vil gjerne hjem tidlig og hilse på murerene våre :)
Forbanna snytleby jeg jobber i: de har igjen satt opp fartskamera på den lille øde landevegen hvor kun vårt firma + et annet kjører. Klokka 06:15 på mårran står de der med fartskamera bare for å ta oss "nattarbeidere"; langt ute i ingenmannsland hvor ingen andre enn vi kjører. Hva er målet? Penger i byskassa. Sist gang tjente de fett på det (inkl fra meg :p ), så de prøver seg vel igjen. But TRY AGAIN FAHKERS, jeg vet hvor dere står så i dag tok dere meg ikke. Beholder 100lappen min. De kunne da heller stilt seg opp ved en skole eller barnehage, jeez. Men der tjener de vel ikke like mye penger, siden folk (flest) tar hensyn...

Jaujau. Så bitter kan man være på morgenen, får ta noen sipper mer med kaffe og håpe det mildner seg utover dagen.. he he he :D Ha en fin en!

sirpjalle
27-02-2019, 07:10
God morgen fra Stavanger.

Merkelig og rar morgen dette. På en måte passende at tåka lå tykk som en suppe i dag i morgentimene. Her har man sin siste dag på jobb før man tar fatt på nye eventyr på fredag.

Ha en fin en folkens!

EB
27-02-2019, 07:40
God morgen fra Risinntyllet i tåke. Blir både hjemmekontor og kundebesøk i dag. Satser også å få gått nok på beina i løpet av dagen. Ha en bra onsdag der du er.

TriStar
27-02-2019, 07:55
God morgen fra Atlantic i Stavanger. Mange år siden sist jeg var her, heldigvis freshet opp rommene litt siden den gang. Nå er det frokost før man setter kursen ut i provinsene (Jæren)... Hjem igjen med DY i ettermiddag. Ha en finfin ornsdag[emoji3]

Someone
27-02-2019, 08:02
Mornings fra Hvalstad stasjon. Tåken ligger i retning fjorden, mens Skaugumåsen bader i sol. Jobben kaller. Ha en fin dag

Ruby
27-02-2019, 08:09
God morgen fra Bergen. Sovelenge er ikke min sterkeste side, så her slo en beina i dørken for en liten time siden. Været bærer preg av gråvær og skodde. Frokosten er unnagjort mens en fikk med seg Al Bundy etter gammalt. Nespresso #2 nytes og fortsatt er der en god del timer før en skal på jobb.
Ha en nydelig onsdag :)

B747-8
27-02-2019, 08:23
God morgen fra OSL. Skal til CPH og SFO og videre til PDX i dag. Ha en fin dag hvor du nå en er :)

Martin
27-02-2019, 08:23
Mornings!

Forbanna snytleby jeg jobber i: de har igjen satt opp fartskamera på den lille øde landevegen hvor kun vårt firma + et annet kjører. Klokka 06:15 på mårran står de der med fartskamera bare for å ta oss "nattarbeidere"; langt ute i ingenmannsland hvor ingen andre enn vi kjører. Hva er målet? Penger i byskassa. Sist gang tjente de fett på det (inkl fra meg :p ), så de prøver seg vel igjen. But TRY AGAIN FAHKERS, jeg vet hvor dere står så i dag tok dere meg ikke. Beholder 100lappen min. De kunne da heller stilt seg opp ved en skole eller barnehage, jeez. Men der tjener de vel ikke like mye penger, siden folk (flest) tar hensyn...

Jaujau. Så bitter kan man være på morgenen, får ta noen sipper mer med kaffe og håpe det mildner seg utover dagen.. he he he :D Ha en fin en!

Et annet triks for å unngå fartsbøter, er å holde fartsgrensen :)

God onsdag fra jobben. Ny dag, nye muligheter, osv.
Bærer fortsatt preg av at det er litt fravær på avdelingen, så nok å gjøre for oss som er her.

God dag ønskes :)

Fnate
27-02-2019, 08:32
God morgen fra Lillestrøm. Her bærer det straks inn til Russiske ambassaden, sammen med Hufsa, for å søke om visum. Håper det går nogenlunde glatt.

Ellers snakker vi en helt vanlig kontordag

Ha en brillefin en

FlyingDutchman
27-02-2019, 09:06
En dag på Gløshaugen i dag. Kjekt med miljøforandring i ny og ne.
Målet er å bli delvis ferdig med en artikkel om etisk bruk av kunstig intelligens.

Ha en flott dag!

SBT
27-02-2019, 10:28
B747-8: SK935 ? Jeg har sete 21F.
Svein

Flaps40
27-02-2019, 11:10
En dag på Gløshaugen i dag. Kjekt med miljøforandring i ny og ne.
Målet er å bli delvis ferdig med en artikkel om etisk bruk av kunstig intelligens.

Ha en flott dag!

Interessant tema. Har store forhåpninger for AI innenfor aviation, autonomy, defence og medisin. Men det kan nok ta litt tid før vi ser de store resultater.

Bergern
27-02-2019, 15:48
Mornings!

Jøss. Og det der valgte du å publisere? Håper du ikke bor i nærheten av meg eller mine.

KnutW
27-02-2019, 18:56
God morgen fra Lillestrøm. Her bærer det straks inn til Russiske ambassaden, sammen med Hufsa, for å søke om visum. Håper det går nogenlunde glatt.

Dagens (altfor sene) tips: dra til det russiske visumkontoret på grev Wedels plass i stedet. Koster litt mer, men MYE bedre service og effektivitet

Polaris
27-02-2019, 19:33
Jøss. Og det der valgte du å publisere? Håper du ikke bor i nærheten av meg eller mine.

Hva er problemet ditt med min "publisering"? At jeg kjører 92 i 80sonen på en øde, isolert veg som kun 2 firmaer benytter seg av, og at jeg må betale 100kr i bot for det? Eller at jeg skulle ønske at de satte inn dette kameraet hvor det gjorde litt mer nytte for seg, for eksempel ved en skole eller barnehage - hvor folk faktisk bør påvirkes til å kjøre fornuftig? Din potensielle krenkethet er uforståelig for meg, men mulig det kom feil over :)

dc-8-63
27-02-2019, 21:41
God morgen fra OSL. Skal til CPH og SFO og videre til PDX i dag. Ha en fin dag hvor du nå en er :)

Det blir flott vær i Portland de neste dagene, men det kan være litt rester av vinterstorm #4 - Amtrak ble stående snefast i 30 timer sør for Eugene, min svoger måtte gi opp Eugene - Bend og kom seg såvidt hjem via Portland og The Dalles.

WF789
28-02-2019, 01:22
God aftens fra City Winery i New York, snart klart for litt skikkelig old-boys musikk.