View Full Version : Glad søndag fra Ris
God morgen fra Ris. Nyter den første Nespresso`n og til den en fersk kokosbolle...digg kombo på en søndag morgen. Ingen, absolutt ingen planer for dagen...tror jeg tar en kokosbolle til jeg.
Mornings fra Hvalstad. Foreløpig går det kun i espresso. En skitur er planlagt etter frokost. Ha en fin dag
Morn fra Egypt. Her skal man lese, spise, drikke og bade, etterfulgt av kanskje litt mer drikke. Gjenta til hjemreise på lørdag. Kanskje litt dykking innimellom
Morn fra Bergen.
Det å gå til sengs før midnatt på en lørdag gjør at jeg er våken på en søndag på de tider jeg normalt går å legger meg. Er det alderen som preger meg??
Slikt bør ikke skje igjen.
Ellers, er det ingenting på agendaen så tror eg bare blir liggende utover morgenen. Har hvertfall ingen grunn til å stå opp.
Sent from my iPhone using Tapatalk
God søndag fra L12 fra Mjøndalen til OSL. Guttungen skal på tur til sin farmor i SVG, og jeg skal til Haugesund på jobb. Han flyr alene for 2 gang og gleder seg stort. Allerede planlagt ett godt innhugg i kjeksskåla oppi loungen!
En god dag ønskes alle!
På tide med dagens tredje kokosbolle...søndagen smiler!
SudCaravelle
24-02-2019, 11:09
God morgen fra Westin Fort Lauderdale - alt for tidlig etter en noe søvnløs natt. De sier jo at brukne ribben har et lite peak etter et par dager. I dag blir det lunch og middag i Miami på noen skikkelige god-plasser samt en båttur. For et herlig område, gjør ingenting å vite at det blir en måned i området til sommeren.
Sånn, nå er det så lyst at det er på tide å stå opp..
46584
Ingen kokosbolle her, men det står en cheesecake fra vår lokale pusher i kjøleskapet. Georgias beste hands down.
Blir en fredelig dag her også og etter storkampen blir det lunch på en sjømatrestaurant i Roswell som skal være storveis. Og etter lunch blir det vel å sjekke ut vinylsjappa som ligger ved siden av.
En god søndag til alle!
. De sier jo at brukne ribben har et lite peak etter et par dager.
Kan bekrefte det:
Luftet bikkja med sykkel noen år siden og bisken løp på feil side av en stolpe, vi begge klasket i bakken og jeg brakk 3 ribbein tvert av.
Dro på sjukestua mens smertene økte jevnt og trutt.
Ble lagt inn 3 dager for pain control og sprøytet full av narkotika døgnet rundt.
Husker såvidt det var dårlig mat der ombord.
12 000 dollar for de 3 dagene og kan bekrefte at det blir peak etter noen dager.:cry:
Bedre morgen fra Bakersfield California - solen skinner men det er foreløpig kaldt, Hydro Flask er fyllet med Espresso, avdeling Voff og Voff har spist og har gjort sine morgen sprell, 4 timer igjen til Palm Desert - litt lettere enn 18 timer bak rattet som det ble i går. Santa Barbara i morgen.
God ettermiddag fra vårlige Stavanger.
Her er formen overraskende bra etter lang tur hjem fra BNE. Var rimelig sliten da vi bordet SQ352, så både datter og jeg hoppet over både mat og drikke og gikk rett til køys.
Det meste av klær er vasket, datter nr3 er levert SVG og sendt avgårde til BGO. På veien ut dit rakk vi også å øvelseskjøre. Så da ligger en riktig så godt an.
Ha en glitters søndags aften der ute :)
God dagen frå Trondheim. No begynner avrusinga etter fire dager uten avrusing. Jubileum i går, 1000 til bords. Gjekk overraskande bra, sjølv om det gjekk over fire tima på tre rettar.
No er det bursdag hjå far til frøkna...
Blir hardt å begynne på jobb for fullt i morgon, dei siste vekene har vore lite kortare enn normen.
Sent fra min moto g(7) plus via Tapatalk
God dag fra Lillestrøm. Endelig en bør av skuldrene etter å ha fått samlet dokumenter og fullt ut visumsøknad for oss begge til Russland. Visumservice ble bare altfor dyrt når det er 2stk og ferie. Så da får vi fikse selv onsdag morgen og velge ekspress-paketet.
Tror faktisk jeg skal gå og få meg et pass til, for det er jaggu vanskelig å skvise inn visumsøking i reiseballetten.
Nå må vi f.eks bare satse på at vi ikke trenger visum for DFDS turen i helgen. Det ordner seg vel.
Ha en fin en