PDA

View Full Version : Glad onsdag fra Røros


EB
16-01-2019, 06:12
God morgen fra Erzscheidergården. Klar for en dag med kunder før jeg setter kursen sørover ettermiddag. Friskt her nå med minus 17 grader...kjenner jo at man lever. Ha en topp onsdag.

fluxie
16-01-2019, 08:38
God morgen fra TRD. Liten tur til RVK i dag, og hjem igjen i kveld. Ser på Flightradar24 at det var en CRJ fra CityJet som ikke ville til BGO i dag. Teknisk?

Ha en flott dag!https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190116/d09cb9915c4be20edadd81d2556f3f6f.jpg

Someone
16-01-2019, 08:58
Mornings fra toget, denne gangen R11, på vei til Tønsberg. Tilbake til kontoret etter lunsj. Ute snør det, så da blir det bedre skiføre. :) Ha en fin dag

FlyingDutchman
16-01-2019, 09:11
God morgen fra SAS innenrikslounge på OSL :)

Siste etappe før sokker merket som kjemisk avfall kan vaskes i egen vaskemaskin. Har gått ca60km de siste dagene, så både sokker, sko og føtter fikk kjørt seg litt (selvfølgelig ble føtter vasket og sokker byttet en del ganger underveis).

TRD neste, blir godt å komme hjem igjen.

Ha en flott dag alle sammen :)

Ludde
16-01-2019, 09:39
Ser på Flightradar24 at det var en CRJ fra CityJet som ikke ville til BGO i dag. Teknisk?

Ha en flott dag!https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190116/d09cb9915c4be20edadd81d2556f3f6f.jpg

Nå är den på gång igen. Taxar ut mot banan.

Fnate
16-01-2019, 14:36
God morgen fra "verdens minste hotellrom" i NY. Moxy. Kan sitte i sengen og ta i veggen på begge sider uten å flytte meg og man kan naturlig nok ikke heller gå ved siden av sengen. Vasken er ved fotenden av sengen og så kan man nesten sitte på sengekanten og tisse i do.

Det eneste jeg savner er imidlertid en stol.

Man tenker egentlig ikke på hvor fint det er å være innehaver av en stol før man ikke er det.

Kjøleskap, kaffetrakter, klesskap og noe å sette kofferten på kan man leve uten. Men det er kjipt uten stol

Men nå jobb.

Ha en fin en

kimpe
16-01-2019, 15:01
God morgen fra "verdens minste hotellrom" i NY. Moxy. Kan sitte i sengen og ta i veggen på begge sider uten å flytte meg og man kan naturlig nok ikke heller gå ved siden av sengen. Vasken er ved fotenden av sengen og så kan man nesten sitte på sengekanten og tisse i do.

Det eneste jeg savner er imidlertid en stol.

Man tenker egentlig ikke på hvor fint det er å være innehaver av en stol før man ikke er det.

Kjøleskap, kaffetrakter, klesskap og noe å sette kofferten på kan man leve uten. Men det er kjipt uten stol

Men nå jobb.

Ha en fin en

Men, men, men hvor er Butleren, Fnate??

Trodde du bare bodde på distingverte steder jeg... :) Får STOLe på at du overlever. :)

God formiddag fra Skaun! Her fryser vi og snør ned, kjempekjekt... Gledes til en lørdagskveld i København med påfølgende barndåp for niesens datter søndag.

Kun litt over en uke til tærne skal dyppes i havet i Miami, så overlever vel. Tar en "Fnate" på den turen. Skal egentlig til London på messe, men fant ut at jeg kunne reise via Miami og få et par dager på stranda på vei over. Grei liten avveksling det på veien... :) :)

Kim

Martin
16-01-2019, 15:07
Vasken er ved fotenden av sengen og så kan man nesten sitte på sengekanten og tisse i do.

Genialt, da. Slipper å stå opp for å gå på do :)

God onsdag fra jobben. Stress er stikkordet. Heldigvis bare under halvannen arbeidsdag igjen før årets første fridag.

Ha en god en :)

Fnate
16-01-2019, 15:46
Men, men, men hvor er Butleren, Fnate??

Trodde du bare bodde på distingverte steder jeg... :) Får STOLe på at du overlever. :)

Kun litt over en uke til tærne skal dyppes i havet i Miami, så overlever vel. Tar en "Fnate" på den turen. Skal egentlig til London på messe, men fant ut at jeg kunne reise via Miami og få et par dager på stranda på vei over. Grei liten avveksling det på veien... :) :)

Kim

Typisk direkteflight alla Fnate. Good job!

Her var det rett og slett så dyrt alle steder at noe annet var vanskelig å forsvare. Men Elefanten sitter og gomler sjokolade madeleine fra Starbucks og er stort sett fornøyd.

Elgen er fyllesjuk etter turen over igår, og våknet med en pute over hodet og var sikker på at han hadde våknet som død helt til vi tok bort puta.

Ha en fortsatt fin dag