PDA

View Full Version : Glad lørdag


EB
29-12-2018, 05:35
God morgen fra Ris. Så var det lørdag og helg igjen. Ingen store planer for dagen - men det blir vel noen kopper Nespresso og dagens aviser før vi kommer oss ut på tur. Ha en bra lørdag du også.

Bergern
29-12-2018, 05:40
Hola fra Alicante!
Lang dag igår, med alt for mye lounge og fri børst på hotellet, fører til tidlig morgen blues idag. Hører de siste festdeltagerne som er på vei hjem ute i gatene, mens jeg selv har fått skummet et par nettaviser og kjørt runde to på Nespressoen.
Værmeldingen er god, og kjenner jeg omgivelsene rett, kan det bli både kjølige cervezas og noe smakfullt å bite i utover dagen.
Digg lørdag ønskes :)

SudCaravelle
29-12-2018, 05:57
God morgen fra Dubai. Her er man på niende døgnet og ferierytmen er godt innarbeidet. Man har dyttet i seg store mengder god mat men det utjevner seg med mye aktivitet med bading og deilige turer på stranden. Jumeirah gir seg ikke of leverer på en måte som er rørende. Alltid en overraskelse på rommet når vi kommer hjem på kvelden i form av leker, kaker, innrammede bilder av familien (!) til en flaske med noe godt til mor og far. I dag blir frokosten på den faste klubben på Al Qasr.

Ha en fin dag.

Concorde98
29-12-2018, 07:21
God morgen fra Lillestrøm. Her er man oppe og straks blir det kaffe. Ser ut til å bli en A320 Neo fra Lufthansen til Frankfurt i dag, deretter en "vanlig" A320 til Hamburg. Deilig med blokkert midtsete på turen. :) Ha en fin dag!

Someone
29-12-2018, 07:46
Mornings fra Hvalstad. Ser ut som det blir en tur ned til Vestfold i dag også. Men først skal en julegave testes ut og det skal handles inn til nyttårsaften. Ha en fin dag

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181229/6094d3a5d430aac0801a2751d9ab92fd.jpg

Ruby
29-12-2018, 10:38
God morgen fra Stavanger. Her våknet en uforskammet frisk og opplagt i dag ved 8-tiden.
Men en har fortsatt ikke fått på seg annet en SQ pysjamasèn :D
I dag må det handles litt mat og styr til nyttårsaftenen, så hadde en tenkt å fått spasert seg en litt lengre tur, noe det har blitt lite av i det siste. Været er temmelig grått, så vi får nå se hva det blir ut av den planen. Utover det, ikke stå veldig store planer.
Ha en glitrende flott lørdag :)

LN-MOW
29-12-2018, 15:10
Mornings fra Hvalstad. Ser ut som det blir en tur ned til Vestfold i dag også. Men først skal en julegave testes ut og det skal handles inn til nyttårsaften. Ha en fin dag

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181229/6094d3a5d430aac0801a2751d9ab92fd.jpg

Aldri feil med espresso på ‘gammelmåten’. Har en lignende stående på kjøkkenhylla. Fikk forøvrig en vietnamesisk variant til jul. Helt ok det også.

G’morgen herfra. Svigermor har bursdag, så da må jeg nok til med grillen.

Polaris
29-12-2018, 16:24
God morgen fra Lillestrøm. Her er man oppe og straks blir det kaffe. Ser ut til å bli en A320 Neo fra Lufthansen til Frankfurt i dag, deretter en "vanlig" A320 til Hamburg. Deilig med blokkert midtsete på turen. :) Ha en fin dag!

Litt av en omveg til Hamburg :) Nesten like bra som den gangen jeg fløy Stockholm-München-Rostock :)

Aftens fra Tromsø, her har det gått fra regn til snø. Glad for det!! :)

Concorde98
29-12-2018, 16:50
Litt av en omveg til Hamburg :) Nesten like bra som den gangen jeg fløy Stockholm-München-Rostock :)

Aftens fra Tromsø, her har det gått fra regn til snø. Glad for det!! :)

Du kan så si. Billig biz med Lufthansa gjør at det er ganske allright å fly litt ekstra. ;) Senator loungen i Frankfurt nå. Ikke så mange her heldigvis! :)