PDA

View Full Version : God søndag


Someone
09-12-2018, 06:52
God morgen fra et Asker i vinterstemning. Satser på å få til en skitur i løpet av dagen, dog blir det nok med "grusskia". Men i mens sitter jeg men espresso i sofaen. Ha en fin dag

ATC-flyradar
09-12-2018, 08:54
God morgen godtfolk - Oslo har minus 2-3 grader og lett overskyet og med skiføre for de aller fleste.

Ha en flott hviledag.

Jan

TriStar
09-12-2018, 10:01
God morgen fra Grønland. Harrytur til Charlottenberg i går, så nå er forrådet med svinefilet, cola og øl fylt opp igjen. Men juleribbe og den slags handles selvfølgelig på hjemmebane. Ser at dagens alpine øvelser for gutta er avlyst så da får man finne på alternative ting å fordrive tiden med. Så da blir det faktisk en tur til flytårnet på Fornebu. Julemarked ved bilmuseet, har aldri vært der så det blir interssant. Han en lun førjulssøndag[emoji3]

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181209/d8013f2db2e1817b57ce04e6a8205d49.jpg

jb1
09-12-2018, 10:57
God morgen fra Stockholm. 2. arving kom til verden i går kveld. En velskapt liten gutt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Someone
09-12-2018, 11:24
God morgen fra Stockholm. 2. arving kom til verden i går kveld. En velskapt liten gutt.




Grattis så mye [emoji106][emoji2532]

EB
09-12-2018, 11:25
God formiddag fra Ris. Snart klar en luftetur med den lille grønne. Satser på å få skikkelig julestemning på Røros de neste dagene. Ha en bra andre søndag i advent.

Ruby
09-12-2018, 12:17
God morgen fra Stavanger. Her ble det stor-frokost/brunsj med fullt hus i dag.
Ellers fikk en i sene kveldstimer i går booket en tur for 2 med SAS i Biz til hennholdsvis IAD og SFO utpå tidlig vårpart, og dette til kun 60 000 poeng pr pers Pr tur. Skal beholde en av disse og det blir sannsynligvis den til SFO. Den MasterCard dealen er bare sykt bra må jeg si.
Senere blir det besøk til kvadrat kjøpesenter og sent på eftan blir det julegrøt hos ex.svigers.
Ha en flott advents søndag :)

FQTV
09-12-2018, 12:52
God dag fra havet utenfor kysten av Sør-Afrika.

Nettopp krysset grensen mellom Namibia og SA. Nå tikker det endelig penger inn i kassen igjen ifølge de som har peiling på detaljer i kontrakten.

Selv ser jeg mest frem til onsdag og avløsning.
Hjemreisen starter torsdag med QR. Blir min første tur i A350. Endelig min tur.

Neste uke blir en god uke.



Sent from my iPhone using Tapatalk

LN-MOW
09-12-2018, 12:55
G’morgen. Her hyler media om vinterstormer og frost, men så langt har vi bare sett regn og litt vind. 2-3 plussgrader er det og.

Stor dag i går da Atlanta United tok hjem MLS-mesterskapet. Fotball begynner å ta skikkelig av og dette fikk naturlig nok stor oppmerksomhet lokalt. Men nå krysses det fingre for Stabæk.

Konsert i kveld. Gleder meg til å se Steven Wilson igjen. Dog ikke så mye til turen ned til byen.

Fnate
09-12-2018, 15:33
God dag fra Lillestrøm. Her stod vi opp akkurat i tide til å spise frokost i solnedgangen.

En dag helt uten planer vent. Dog har vi igjen litt rødvin fra i går... så kan hende man tar det til brunch.

Ha en fin en

dc-8-63
09-12-2018, 15:55
God morgen fra Portland, her er media opptatt av viktige ting i tiden mens det blåser 80-100 mph vind utenfor, også 2-3 grader som kan føre til Ice Storm om nedbøren kommer før det bli varmere. Etter 3 evakueringer pga. vær har vi litt mer respekt for Media som synes å være meget balansert i rapporteringen. Ice Storms i Portland er ikke noe nytt - flyselskapene har lært å holde flåten unna - American hadde en MD-80 som det tok over en uke å De-Ice slik lærer man av og operer deretter. Reell krise derimot er Keurig ...