PDA

View Full Version : Glad tirsdag:-)


EB
27-11-2018, 06:13
God morgen fra Ris. Snart klar for en morgen og formiddag på skinner - Oslo Sporveier og NSB skal ta meg tilbake til Røros og noen dager med kollegaer og kunder. Ha en bra tirsdag du også.

Gunnar
27-11-2018, 07:38
God morgen fra Forus. Våknet opp til 5 blå og nediset bil. Godt at det er mindre enn 5 minutter å gå til togstasjonen, og at toget var ferdig oppvarmet når det kom. Men nå: jobb.

Someone
27-11-2018, 08:46
God morgen fra Hvalstad. Nettopp tilbake fra barnehagen etter avlevering av eldstemann. Kona og minsten sover fortsatt, så da var det bare å fyre opp espressomaskinen. -6 og klarvær. Noen flere stoler til kåken har ankommet, men noe sier det ikke bare er opptil meg om jeg får hentet de i dag. Ha en fin dag

zico77
27-11-2018, 08:55
God morgon frå Forus 2!

Eg valgte bussen til jobben, i desse bompengetider, så unngjekk nedisa biler i dag, og fekk sitte varmt og godt :)

No skal det kodes!

Ha ein fin dag alle saman! :)

Ruby
27-11-2018, 09:16
G`mårnings fra Stavanger. Knitrende kaldt ja, men heldigvis står doningen i garasje. Frokost#1 med yngste unnagjort og i dag ble hun kjørt ned te stasjonen. Litt bortskjemming er vel lov :)
Nå er det fyrt opp i ovenen og kaffen er på gang. Senere blir det tur utom gml kontoret for en rask sjekk av Mail før vi durer på til Oslo med kjipe-kjosen. Der blir det øl og endel faglig innhold med andre som har samme diagnose :D
Ha en glitrende flott tirsdag :)

Henshaw
27-11-2018, 10:08
Morn fra jobb. Friskt ute om dagen og føler meg frysen inne også. Hjelper sikkert ikke at hele første etasjen på kontoret er et mega-stort kjøleskap.

RJon
27-11-2018, 11:34
God tirsdag fra bussen hjem fra flyplassen. Skulle til London en snartur i dag, men tåke gjorde det til at jeg ikke ville komme meg avgårde tidsnok til å rekke avtalen jeg hadde.

Får se hva annet spennende jeg kan finne på..

Ha en finfin tirsdag! :-)

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

Bizflyer
27-11-2018, 12:43
God lunsj fra det osloske!

Her er det travel dag med masser av møter. Gleder meg til å bli ferdig med det så jeg kan hygge meg med en flaske billige bobler på Verite og Fly&Øl / Points&Pints i kveld. Spennende program er det også, og garantert hyggelige mennesker.

Ha en flott tirsdag, y'all!

Tjab
27-11-2018, 13:43
God tirsdag. Kom hjem for 14 timer siden... Tilbake på flyplassen nå for å ta WF569 ned til SVG med en utreise for å assistere noen i Nordsjøen.

Til jul ønsker jeg meg en global EMP.

LN-MOW
27-11-2018, 13:57
G’morgen. To blå her i det semitropiske, men tørre ruter for fruen som for ut døra 0615. Selv slipper man sånt, og hjemmekontoret skal aktiviseres om noen timer.

Fnate
27-11-2018, 17:51
God efta fra Arlanda Express. Her bærer det straks ut til årets semi-jobb-julemiddag på Restaurang AG. En av årets minst irriterende jobbturer og en tradisjon blitt.

Elefanten og kompisen Tellef skal imens raide Sheraton og få så mye som overhodet mulig ut av det nye Platinum Elite kortet. Gutta er klare, og husholdningspengene brenner i lomma.

Ha en fin en