PDA

View Full Version : SAS web check-in funker ikke


VC-10
29-08-2006, 09:30
Har hele morgenen prøvd å sjekke inn på en flight jeg skal ha i ettermiddag, men får bare melding om at denne tjenesten ikke fungerer og at jeg må sjekke inn på flyplassen.
Noen som vet om det er systemet det er noe feil med, eller kan det være noe på min side?

:huh: VC-10

Savipix
29-08-2006, 09:30
Destinasjon?

sail4fun
29-08-2006, 09:31
Er det ikke en info på at den vil være nede noen dager et eller annet sted ? , skal se hvor jeg så noe om det...

VC-10
29-08-2006, 09:31
TRD - OSL

:rolleyes:

Savipix
29-08-2006, 10:03
På grunn av endringer i systemet for innsjekking vil det ikke være mulig å sjekke inn via Mobilportalen, Internett eller innsjekk på voice. Vi forventer at selfservice kanalene for innsjekk vil fungere igjen fra senest 6. september.


Fra Sas.no web check-in

VC-10
29-08-2006, 11:05
Ja, jeg så den. Men - det kom ikke opp noen slik melding de par første timene jeg prøvde på dette i dag. Underlig nok, dukket denne beskjeden opp først et kvarter etter at jeg la inn denne postingen :exclamati
Inntil da kom det bare opp rød feilmelding.

Så da får jeg dra til Værnes nå og sjekke inn på ordinært vis, og antagelig ikke få ønsket sete!

:lol: VC-10

TOS
29-08-2006, 11:09
Originally posted by VC-10

Ja, jeg så den. Men - det kom ikke opp noen slik melding de par første timene jeg prøvde på dette i dag. Underlig nok, dukket denne beskjeden opp først et kvarter etter at jeg la inn denne postingen :exclamati
Inntil da kom det bare opp rød feilmelding.

Så da får jeg dra til Værnes nå og sjekke inn på ordinært vis, og antagelig ikke få ønsket sete!

:lol: VC-10

Jeg hadde akkurat samme problemet i forrige uke (mandag 21.08 når jeg skulle sjekke inn for min flight på tirsdag formiddag, samt søndag 28.08). Jeg så heller ingen annen beskjed en den røde feilmeldingen som kom opp etter at jeg hadde forsøkt å sjekke inn.

LCH
29-08-2006, 16:57
Originally posted by Savipix

På grunn av endringer i systemet for innsjekking vil det ikke være mulig å sjekke inn via Mobilportalen, Internett eller innsjekk på voice. Vi forventer at selfservice kanalene for innsjekk vil fungere igjen fra senest 6. september.


Fra Sas.no web check-in



CURSES! (Se signatur)