PDA

View Full Version : Morgen fra Jakarta


Fnate
06-11-2018, 03:35
Ikke beste morgenen i verden... å reise rett fra jobb i USA, bytte koffert og fortsette til Jakarta dagen etter ble litt tungt. Våknet 03.30. Vred meg. Så sliten at jeg ikke klarte å holde kaffekoppen uten å søle til frokost. Så booke bil for å møte folk på Ascott hotell klokken 08.

Dro til feil Ascott. Nå få tak i taxi og dra til kjøpesenteret der det skal åpnes butikk. Shape not good.

Men bare å holde ut dagen og så er det værste av jobbreisehysteriet over. Bare småturer fremover.

Ha en bedre dag

EB
06-11-2018, 06:14
God morgen fra metropolen Mosjøen. Her fortsetter arbeidsuken sammen med mange spennende kollegaer. Satser på at jeg får gått nok skritt i løpet av dagen. Ha en flott tirsdag der du er.

Gunnar
06-11-2018, 07:13
God morgen fra Jæren. Intet ukjent på dagens program, så da er det bare å huske og gå av toget på riktig stasjon. God tirsdag til deg også. :)

LN-MOW
06-11-2018, 07:46
Satser på at jeg får gått nok skritt i løpet av dagen. Ha en flott tirsdag der du er.



Du får ta en tur opp trappa når det blir lyst. ;)



https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181106/1dfe3fd77da47bbda3c3385eead909ec.jpg



G'morgen fra borti veien. Her har man fått seg litt Peet's og er klar for frokost. Stor dag i dag - får håpe tavaritsj Donald får seg en på snørra. Hjemstaten Georgia samt Texas er vel de mest spennende for min del.

Someone
06-11-2018, 09:50
Mornings fra L1. Litt senere avgang enn vanlig da en håndverker måtte settes i arbeid for å fikse noe dårlig jobb av en annen håndverker. Men er vel en fordel at også leieboeren har ventilasjon. Lite på programmet, men en treningsøkt skader neppe. Ha en fin dag

Henshaw
06-11-2018, 10:01
Morn fra L1, litt lenger østover enn Someone. Vært i banken og hørt litt om boliglån og slikt. Ser ut som man skal klare å få kjøpt seg tak over hodet til neste år

Ruby
06-11-2018, 13:38
God midt på dagen fra Stavanger. Oppe tidlig ish, ca 06:30, ikke verst på fridager det da?
Har fått unnagjort en hel del forefallende for både avkom og ex. Begynner nå å forstå hvorfor pensjonister har det så himla travelt..... :D
Vell, akkurat fått i meg lunsj og kaffe og sitter nå å styrer på united.com og aa.com for sonderinger, da ferien 2019 snart må bookes.
Ellers, bare 3 dg igjen av 14 dg turnusfri, så blir det litt nattevakt i helgen, avbrutt av årets første julebord, lørdags kveld.
Ha en strålende tirsdag :)

roger
06-11-2018, 17:03
Eftan frå Trondheim. Her vart det (delvis) flyrelatert heildagsseminar saman med ymse industri, forsking og statsmakter, mykje interessant, og i morgon blir det crossover til eige fagfelt. Middag på ok plass blir det også.

dc-8-63
06-11-2018, 19:05
God morgen fra Amazon AWS - hyggelig å være hos kunder på hjemmebane - startet dagen veldig tidlig med WebEx (Favoritt «flyselskap») med Brasil 06:00 det krever en skikkelig Peets Tripple Espresso....men nå på plass inne i Amazon Bydelen. Det blir en lang natt med valg resultater, håper det går bra......

Tjab
06-11-2018, 20:17
God kveld fra Ballsund. Her blir det nok tidlig kveld siden det er fakir flight i morgen 06:30. Møte i SVG med retur samme dag. Så blir det muligens en snartur ned til Las Palmas til helgen for en liten jobb. Satser på at den blir liten slik at man kan ta ett julebord med flyprat folkene.