PDA

View Full Version : Glad lørdag:-)


EB
27-10-2018, 06:43
God morgen fra Ris. Stille og rolig i huset...men snart er det trening og siste innkjøp til kveldens rakfisklag. Ha en bra lørdag du også.

Someone
27-10-2018, 07:23
Mornings fra Hvalstad. Netflix er fyrt opp, mens for meg ble dagen startet med en Kazaar gjennom Nespressomaskinen. Endel ting som bør fikses i her hjemme, samt en løpetur, før jeg har fri fra heimens plikter i kveld for å gå i en bursdag. Ha en fin dag

ATC-flyradar
27-10-2018, 09:22
God lørdag morgen fra den vakre Groruddalen, hvor i natt har vært kuldegrader, men det blir nok en tur etter kl 12 til OSL for litt bilder.

Ha en flott helg.

Jan

SudCaravelle
27-10-2018, 10:50
God lørdag fra skogen. Fremdeles alene med de tre små som er toppidrett. Fikk satt på vintersko på sleden til dragen som alltid er litt trist. Nå er det ut til Drøbak for å plage fisk.

45883

Ruby
27-10-2018, 11:19
God morgen fra Stavanger. Blå himmel med strålende sol, men mye for kaldt. Har har en fått i seg litt frokost og kaffe. På planen i dag står det litt ymse. Skal rydde ut noe stæsj fra en bil som skal ut på siste reis, videre blir det noen handle ærend. Så skulle jeg også fått brakt Fido til vinterlagring i kjelleren, lite gras å klippe for ham nå.
Så, med det ønskes en glitters lørdag :)

FQTV
27-10-2018, 11:49
Morn fra Køben.

En rolig tur ut i går gir fin i formen i dag og fit for hjemreise om kun kort tid. Blir greit med frokost i "nye" kantina på CPH siden bookingen på hotellet sa Null frokost. Det har jo skjedd en glipp men men, eg overlever.




Sent from my iPhone using Tapatalk

LN-MOW
27-10-2018, 14:02
Hei og god morgen. Fikk fruen hjem igjen i går, så da blir det min tur til å flakse avgårde. Blir en blå 777 på meg i morgen .. langt bak i gjengslagsmålsklassen. Får passe på å huske pepperspray og slåsshanske.

Grått og trist i dag, men skal ihvertfall holde seg tørt etter gårsdagens rotbløyte.

Trallalabom!

ForeverSAS
27-10-2018, 15:28
God dag fra Snillfjord. :)

Hvitt og kjølig utendørs, perfekt inne-vær i alle fall.

Her har man nettopp klargjort dagens middag. Nå skal en treningsøkt leveres før man skal nyte resten av lørdagen i ro og mak. En pose kjøttdeig av hjort og elg ligger til tining, og går alt som tenkt skal den serveres på en pizza etter hvert.

Ha en fin fin lørdag. :)

Fnate
27-10-2018, 16:12
Hei og god morgen. Fikk fruen hjem igjen i går, så da blir det min tur til å flakse avgårde. Blir en blå 777 på meg i morgen .. langt bak i gjengslagsmålsklassen. Får passe på å huske pepperspray og slåsshanske.

Du og du... ta med deg varer du kan bytte også kanskje? Også er det viktig med treningsdress, stor nakkepute og masse pledd.

Skal ut på tur i motsatt retning med elefanten i morgen. Bak gardina vi også. Fnate skal ta på brannmannhjelmen.

Ha en fin en.

Bizflyer
27-10-2018, 18:51
Dårlig lørdag i det sørlandske!

Vinden ødela planene mine i dag. Jeg skulle vært på en større vinmesse i Hirtshals, men siden det blåste så mye i går kveld og natt kom ikke båten seg ut av Hirtshals i går kveld, og dermed ble morgenavgangen avlyst i dag, og null vinmesse på meg. Kjenner jeg er surere enn Fnate blir når han ser han må fly bak gardina.....

Nå tar jeg meg en øl, og har funnet ut at jeg kan gå på oktoberfest i byen i stedet. Satser på at det er noe holtz vor dem hütten som kan få opp humøret. Ellers får alkoholen ordne det. Er jo som kjent ikke rart at jeg drikker.


Du og du... ta med deg varer du kan bytte også kanskje? Også er det viktig med treningsdress, stor nakkepute og masse pledd.

Skal ut på tur i motsatt retning med elefanten i morgen. Bak gardina vi også. Fnate skal ta på brannmannhjelmen.

Ha en fin en.

Ser for meg høylytte protester fra Elefnaten! Den kan bli tøff for deg. Var de utsolgt i biz?

Fnate
27-10-2018, 19:11
Ser for meg høylytte protester fra Elefnaten! Den kan bli tøff for deg. Var de utsolgt i biz?

Det blir en tung tid...

Ble for dyrt med biz da jeg ikke kunne blir noen netter lør-søn. Dessuten har jeg fått godkjent ekte biz til Fnatkarta dagen etter jeg kommer hjem. Den kostet 34.000,- tur/retur, da jeg også nektet å fly Malaysian. Når det var ok, eide jeg skam nok til å kjøre bak gardina til MIA.

Kos deg på oktoberfest

LN-MOW
27-10-2018, 20:05
Du og du... ta med deg varer du kan bytte også kanskje? Også er det viktig med treningsdress, stor nakkepute og masse pledd.
.

Full kontroll, og øyemasken er også klar, kledelig dratt opp på panna.

Men nå er’e Leeds på tv ....

Gunnar
27-10-2018, 21:38
God kveld fra Klepp. Dekkskift er gjennomført, og jeg har vel kommet til det at de sommerdekkene som fulgte med på kjøpet av bilen skuffer stort. Selger sa at dekkene var nye, men etter knappe 4500km er det neimen ikke mye å skryte av. Basert på slitasjen varer de muligens 4000km før de MÅ skiftes. Vinterdekkene er av samme merke, så jeg er ikke veldig optimistisk. Nesten så jeg gleder meg til å bruke penger på nye dekk slik at jeg selv kan bestemme hva jeg vil ha... Men det får vente. Er mye enklere å få aksept for dekkkjøp fra min bedre halvdel når jeg kan vise til at dekkene er slitt ned til nesten minste lovlige mønsterdybde.

På den positive siden har jeg nå jobb frem til jul (fremdeles vikar), og jeg oppdager stadig flere plagg som har blitt for små etter at jeg har gått ned i vekt. Det siste er helt klart et luksusproblem :p