PDA

View Full Version : Ha en flott fredag:-)


EB
26-10-2018, 06:24
God morgen fra Ris. Åpner opp hjemmekontoret og holder det åpent i hele dag. I ettermiddag blir det forberedelser til morgendagens rakfisklag. Ha en flott fredag du også.

roger
26-10-2018, 06:53
Morn frå Trondheim. Ikkje heilt flott her enno. For seint i seng, sove dårleg, unge som våkna, og våkna no etter knapt fem tima... Itj bra. Modern og faderen set på bussen oppover ein stad, så må prøve å finne dei om ein liten time. Og så er det 7-årsdag, for ein som er veldig klar for det.

Gunnar
26-10-2018, 07:12
Guffen morgen fra Jæren. Gradestokken viser 5 grader, men det er i alle fall på rett side av skalaen. Dagens planer er forutsigbare, med jobb først og familietid etterpå. Ser at nattefrost er i ferd med å bli normalt, så da er det på tide å avslutte prokrastineringen og sette på vinterdekk... i morgen :p

Someone
26-10-2018, 08:28
God morgen fra L1. Litt frost på bakken, for første gang i år. Klart for dagens innsats før helgen kan sparkes i gang. Ha en fin dag

FQTV
26-10-2018, 10:00
Morn fra Sørspissen av Fyn (DK).

Siste kursdag og snart avreise tilbake til CPH hvor de fleste flyr avgårde mens jeg blir igjen for en fest på egen regning.

Nå, mer kaffi.

God helg


Sent from my iPhone using Tapatalk

FlyingDutchman
26-10-2018, 10:04
God morgen fra Trondheim. Fikk teste rushtrafikken inn til byen i dag, det var ikke ille men hadde vært bedre med EL-bil (kollektivfelt, hurra).
Frokost og kaffe på toget føles som et helt OK alternativ, for i bilen fikk jeg verken kaffe eller frokost. Om jeg nå bare hadde vært på vei til Værnes og fått ting på et fly...

ATC-flyradar
26-10-2018, 10:20
God morgen fra Groruddalen, ser at folk skraper is på frontruter og glemmer de øvrige - det kan bli dyrt hvis man blir stoppet eller krasjer.

Ha en flott helg.

Jan

AirbusTrond
26-10-2018, 10:52
God dag fra jobb. Her var man relativt tidlig på plass, å man kan dra hjem litt tidlig, så man får ordnet litt før kveldens whisky- og bacalaolag. Blir nok litt øl og vin også. Og så blir det nok seint. Veldig seint. God fredag til alle! Lørdagen blir nok litt redusert for min del...

Tjab
26-10-2018, 11:04
God morgen fra Kristiansund. Som vanlig har jeg "fri med jobb"....

kimpe
26-10-2018, 12:25
God formiddag fra et regntungt Skaun!

Gjemme-kontoret er åpent, enn så lenge.. :) Gledes mest til morgendagen, da en bedre 5-retters skal inntas på Bula Neobistro før man skal på show i Olavshallen med John Brungot og Henriette Stenstrup. Så er nok også oddsen tilstede for at det blir en god del skjenk... hehe.

Hektisk uke ventes neste uke, men avsluttes med ei helg på Svalbard så vel verdt det! Om noen av dere andre er der neste helg kan vi kanskje få til verdens nordligste Fly&Øl neste lørdag???

Kim