PDA

View Full Version : Endelig mandag


EB
22-10-2018, 05:16
God morgen fra Ris. Nespresso i kopp og kropp før dagens arbeidsoppgaver finnes frem. Hjemmekontoret er stedet å være i dag. I kveld er det som alltid en treningsøkt som står på programmet. Ha en bra start på en ny uke.

Gunnar
22-10-2018, 06:12
God morgen fra Jærbanens nordgående. Bare 8 hustrige grader ute. Så går man og venter på gode nyheter om status i arbeidsmarkedet, men det kan nærme seg vår før det blir en realitet. Det er nemlig en stilling som først må bli ledig før jeg kan få den. Nuvel, "den som venter på noe godt", osv... :D Dagen i dag blir vel som mandager flest de siste månedene: jobb til 15, før det er hjem til familien

Someone
22-10-2018, 06:59
God morgen fra Hvalstad. Stille og rolig da arvingen er plassert hos de gamle på grunn av planleggingsdag. Får vel snart bevege meg mot stasjonen, men det er bedre vente på toget hjemme enn der nede. Ha en fin dag

FlyingDutchman
22-10-2018, 08:58
God morgen på en regntung dag.
Kuttet meg i fingeren i går, blødde en del men fikk stoppet det. Gikk tom for vanlige plaster, så sitter nå på kontoret med et Minionplaster på tommelen. Får se hvor lang tid det går fær noen merker det.

Ha en strålende mandag!

FQTV
22-10-2018, 09:03
God morgen fra DSB vogn 21 fra KBH stasjon til Odense.

En natt på Radisson gjorde godt etter en hard helg.

Nå på vei til Svendborg og S/S Martha restaurant og annet faglig påfyll.

Ha en fin uke


Sent from my iPhone using Tapatalk

kimpe
22-10-2018, 10:15
God morgen fra Skaun!

Her er dagen brått i gang med "oppfølgingsmøte" med div kontor, etter at ryggen min har fått en kronisk diagnose. Får se hvor man ender med dette..

Ellers bare rolig i drittværet her i Trøndelag, vurderer å krype under dyna igjen. :)

Kim

LN-MOW
22-10-2018, 13:30
Huttetu fra fjellheimen i North Georgia. Bare to små på gradestokken i dag. Såvidt de er synlige. Ikke så mye på programmet i dag siden jeg var flink i går. Blir en tur på flyplassen i morgen tidlig, men kun som sjåfør. Tar med kameraet ihvertfall, håper på en World Atlantic MD80.

ForeverSAS
22-10-2018, 15:54
God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Drittvær ja, det verken ser eller føles ut som annet heller.

Dagens lille innsats på jobb er landet trygt, og vel hjemme er man også. Straks en runddans med støvsugeren før en pizza skal sikres.

Fri i morgen, skal smake rimelig greit det også.

Ha en fin fin en. :)

Fnate
22-10-2018, 18:47
God kveld fra LHR der vi takser med BA768. Hele gjengen er med takket være ekstraordinær god service fra en BA dame i kantina (jeg hadde booket Mia på feil fly). En manager godkjente et usedvanlig utspekulert ninjatriks for å kunne booke om en ikke ombookbar billett :)

Av alle ting var også 62J ledig ved innsjekk på vei fra YVR også. Så for et betydelig mellomlegg fikk vi sitte sammen der også.

Nå er det hjem og pante tomflasker :)

Ha en fin en

LN-MOW
22-10-2018, 19:12
‘Bongos Tryllereiser - vi leverer som uventet’.

737-405
22-10-2018, 19:22
God kveld fra LHR der vi takser med BA768. Hele gjengen er med takket være ekstraordinær god service fra en BA dame i kantina (jeg hadde booket Mia på feil fly). En manager godkjente et usedvanlig utspekulert ninjatriks for å kunne booke om en ikke ombookbar billett :)

Av alle ting var også 62J ledig ved innsjekk på vei fra YVR også. Så for et betydelig mellomlegg fikk vi sitte sammen der også.

Nå er det hjem og pante tomflasker :)

Ha en fin en

God tur hjemover til OSL, Fnate!

God kveld fra regnbyen aka Bergen. En kjekk opplevelse med 2-1 til Brann over Stabæk i går kveld. Det spørs om ikke kampen mot RBK neste helg kan bli mer spennende enn antatt..
På tide å få luft under vingene igjen om kort tid - DY til OSL fredag og videre med QR i Business til Singapore.
Tips til restauranter i Singapore, noen?

Ha en finfin mandagskveld :)

Fnate
22-10-2018, 23:53
‘Bongos Tryllereiser - vi leverer som uventet’.

Takk for forslag på slogan. Jeg og pellefanten blir ikke enige. Hittil har vi hatt disse forslagene oppe:

1. Bongos Tryllereiser - leverer plutselig
2. Bongos Tryllereiser - ellernoesånt
3. Bongos Tryllereiser - åjåjåj etc også men så da

KnutW
23-10-2018, 00:12
Eller på internasjonalen: Bongos Tryllereiser - You never know!

dc-8-63
23-10-2018, 01:38
God kveld fra LHR der vi takser med BA768. Hele gjengen er med takket være ekstraordinær god service fra en BA dame i kantina (jeg hadde booket Mia på feil fly). En manager godkjente et usedvanlig utspekulert ninjatriks for å kunne booke om en ikke ombookbar billett :)

Av alle ting var også 62J ledig ved innsjekk på vei fra YVR også. Så for et betydelig mellomlegg fikk vi sitte sammen der også.

Nå er det hjem og pante tomflasker :)

Ha en fin en

God kveld fra Bainbridge - hvor livet etter storbesoeket begynner aa komme i gjenge igjen. Det var svaert hyggelig a treffe "Mia" (she's a keeper!) og godt aa se at du legger grunnlaget med 62J !!
Her har taaken ennaa ikke lettet i dag, maa ha GPS med paa morgen loepeturen - 5K med diverse "Bear Still Around" poster paa Bainbridge Forumet - ut i fra bildene av Bamsene er det minst 2 av dem:drunk: den ene noe stoerre enn en Elefnat...