PDA

View Full Version : United har kanskje et øøørlite imageproblem?

LN-MOW
17-10-2018, 17:06
Tja, døm selv ... :lol:

https://www.godsavethepoints.com/2018/10/17/united-survey-travelers-pay-more/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

The question was simple: Would you pay $360 for a direct United ticket, or $400 for a direct ticket on any other mainstream competing airline. Each respondent would naturally have their own reason for their answers and base the answer on a variety of factors, but an overwhelming majority picked an answer we never could have anticipated.

76% of travelers sampled said they would rather choose to pay $40 more for ANY other legacy airline experience, than to save money but fly United.

jb1
17-10-2018, 21:34
Jeg forstår det godt

Sent from my iPhone using Tapatalk

TLS at OSL
17-10-2018, 22:02
Jeg må innrømme at United er et selskapet jeg liker veldig godt.
Hvorfor? Fordi de gangene jeg har fløyet med dem har servicen vært topp, og på vei ut av flyet har jeg har stoppet og slått av en prat med pilotene, noe som alltid har blitt godt mottatt av dem. I tillegg har de noe jeg ikke har sett (hørt) hos andre, nemlig muligheten til å høre samtaler mellom cockpit og tårn/bakkekontroll.
At flyvertinnene ikke er unge og billedskjønne (som hos mange asiatiske og arabiske selskaper), synes jeg bare er en fordel, da de er naturlig hyggelige med et naturlig smil, og ikke et påklistret, kunstig smil.

KnutW
17-10-2018, 23:42
United er det eneste store Amerikanske selskapet jeg ikke har fått fløyet, så jeg kan naturligvis ikke uttale meg om standard og service. Men hva er det som gjør det dårligere enn f.eks. Delta og American?

Cecilie
18-10-2018, 02:07
I tillegg har de noe jeg ikke har sett (hørt) hos andre, nemlig muligheten til å høre samtaler mellom cockpit og tårn/bakkekontroll.

Channel 9 er historie :(

kimpe
18-10-2018, 02:31
Fløy senest United på søndag, og var som vanlig meget fornøyd både med service og alt rundt.

Har flydd en god del innenriks i USA de siste 20 årene, og selv om United ikke er på min topplassering heller, så må jeg si at jeg er godt fornøyd med dem!

Fly the friendly skies... :)

Kim

TLS at OSL
18-10-2018, 09:25
Channel 9 er historie :(

Å, det visste jeg ikke. Når skjedde det?

United1K
18-10-2018, 09:53
Etter å ha flydd nesten 1,8 millioner km med United og holder enda på, så sier det seg selv at jeg er ganske så fornøyd med dem. ;)

darkcho
18-10-2018, 10:44
Jeg må innrømme at United er et selskapet jeg liker veldig godt.
Hvorfor? Fordi de gangene jeg har fløyet med dem har servicen vært topp, og på vei ut av flyet har jeg har stoppet og slått av en prat med pilotene, noe som alltid har blitt godt mottatt av dem. I tillegg har de noe jeg ikke har sett (hørt) hos andre, nemlig muligheten til å høre samtaler mellom cockpit og tårn/bakkekontroll.
At flyvertinnene ikke er unge og billedskjønne (som hos mange asiatiske og arabiske selskaper), synes jeg bare er en fordel, da de er naturlig hyggelige med et naturlig smil, og ikke et påklistret, kunstig smil.

Helt enig. Flydd de en rekke ganger mellom Europa og Usa, samt intra USA. Alltid fornøyd.

krølle
18-10-2018, 11:45
Tja, døm selv ... :lol:

https://www.godsavethepoints.com/2018/10/17/united-survey-travelers-pay-more/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Er ikke så stødig i Engelsk, men de sier de vil, vel spørsmålet vi ikke får svar på er - gjør de det:8:

SQ 777
19-10-2018, 11:53
Har fløyet 20-25 ganger i året med UA/CO ( også domestic ) de siste årene og har vært meget fornøyd.

Spesielt britiske crew ut av LHR har vært strålende...

Someone
19-10-2018, 12:32
Har ikke amerikanske flyselskap generelt et imageproblem? :stir