PDA

View Full Version : Herlig fredag:-)


EB
12-10-2018, 05:37
God morgen fra Ris. Snart på vei ut døra og klar for dagens første møte før kursen settes mot innlandet og Gjøvik. Men først skal det løpes i gang en Nespresso...ha en herlig fredag du også.

Someone
12-10-2018, 07:07
God morgen fra Hvalstad. Her er også Nespressomaskinen fyrt opp. Starter dagen med hjemmekontor da jeg venter en møbelleveranse, før det blir L1 inn til kontoret før en rekke møter før jeg kan ta helg. Ha en fin dag

ATC-flyradar
12-10-2018, 08:07
God morgen fra Groruddalen, her er kaffe maskinen klar til bruk 24 timer i døgnet på jobben. Helgen inntreffer kl 12:00 i dag -så da er det bare å nyte helgeværet og sanddyna på OSL.

Jan

Chriscross
12-10-2018, 08:16
For meg var det Thon som hadde nespressomaskinen klar. Nå blir det Løfsberg Llilla frem til bolaget tar meg tilbake til sivilisasjonen med en Mikkeller i hånden.

Henshaw
12-10-2018, 08:33
Morn fra bussen. Også i år klarte man å finne en bursdagsgave til samboer som falt i smak, så da har man løst det frem til man må tenke på julegave.
Ingen Nespresso på mine kanter av byen men espressokanna jobber trofast hver morgen med nykvernete bønner.

roger
12-10-2018, 08:38
Morn frå uti fjorden. Alt for tidleg til kaffi. Dolce Gusto det går i her, etterkvart. Godt nok for bermen!

Nesten kjedeleg stille, og har ikkje sett eit einaste fly frå Ørlandet. Ei lita langhelg i mildvêret blir bra. Neste veke blir det litt meir fly igjen.

Bergern
12-10-2018, 08:45
Hey-ho fra Paris!
Fem km på mølle er tilbakelagt. Picasso, lunch på Trocadero og alsask...alsaskisk... eh... husmannskost til middag er dagens dont.
Smørblid fredda ønskes :)

FlyingDutchman
12-10-2018, 09:04
God morgen!
Kom på jobb til ca vanlig tid i dag, mye bedre enn det jeg prøvde meg på i går. Skal heretter kun stå opp veldig tidlig dersom det ikke er noen andre valg.
Kaffe! Hurra!

Og en kort dag i dag, stikker til Molde "by" i ettermiddag, teste litt GT i skybaren i kveld.

BSSW
12-10-2018, 09:52
God formiddag fra Tananger

Her har man kommet seg til jobb på min nye Tesla (på ja, ikke i ;)). Merkes i beina, men ikke så galt som fryktet i går.
Håper det er opphold og ikke for mye vind når jeg skal hjem igjen, men vi får nå se.

Snart helg! Planen er å gjøre minst mulig, men litt rydding må nok til.

Ha en fin dag/helg forumister :)

robertaas
12-10-2018, 10:07
God formiddag fra tiggerstaden. Her straffes en for å ha vært dum igår og det bestod i elvevanding hele strakningen fra Romsås til Kværnerbyen... og så gå hjem. Det er absolutt ikke noe jeg burde gjort kvelden før jeg skal ut på helgetur. Værmeldingen blir stadig bedre for destinasjonen med 21 grader i morgen og jeg har 4 byer jeg har lyst til å se i løpet av helga, men nå må jeg nok begrense meg betraktelig.

Ha en god en alle som ikke allerede er stive og støle før helga.

FBI2012
12-10-2018, 10:44
Kalimera fra Athen! Dag 3 her i sivilisasjonen og demokratiets vugge. Her bør man absolutt velge sidegater med omhu...mange områder her som er riktig skumle. Jeg trodde at jeg som utdannet kriminolog hadde godt øye for trygge og «mindre»trygge områder, men skikkelig «Street smart” blir man kun ved å «walk the streets” og ikke bare av studere kriminalstatistikk fra en kontorpult. Ellers mange herlige sidegater! Her dumper man over katter og hunder og folk og musikk og høy stemning på de underligste steder! Slike overraskelser liker jeg! Ha en trygg og fin dag!

AirbusTrond
12-10-2018, 11:24
God dag fra jobb. Har rukket fire Nespresso på drøye fem timer på jobb. Snart er det lunsj, før man lusker hjem igjen ved 14-tiden. Dagens spørsmål er om man skal ha blåskjell eller østers til kvelden. Ellers får man ta med seg litt papirer og forberede seg for Tallinn-tur på mandag. God fredag!

Ruby
12-10-2018, 16:32
Hepp hepp fra BGO hvor bolaget skal ta meg til SVG. Kjempeklar for laaaanghelg helt til sene kvelden, onsdag.
Blir sløving i soffen i kveld, helt rolig, da det skal kjøres bil i morgen tidlig.
Ha en glitrende flott helg :)

LN-MOW
12-10-2018, 16:38
Endelig HØST! Deilig å sitte i boblebadet etter en omgang på gymmen med 9-10 grader på gradestokken. Wunderbar!

Nå er man i gang med helgens tredje siste arbeidsdag, så jeg kan vel begynne å speide etter tegn til helg.

Tester ut mine nye Bowers & Wilkins PX hodetelefoner .. så langt ser dette ut til å være de beste hodetelefonene jeg har eid. Både komfortable og god lyd. Og fjellstø Bluetooth, ikke minst.

'Helg, y'all!

robertaas
12-10-2018, 17:07
Tester ut mine nye Bowers & Wilkins PX hodetelefoner .. så langt ser dette ut til å være de beste hodetelefonene jeg har eid. Både komfortable og god lyd. Og fjellstø Bluetooth, ikke minst.

Si ifra når du har prøvd Stax.

LN-MOW
12-10-2018, 18:44
Si ifra når du har prøvd Stax.

Hehe - sikkert bra, men ingen av de modellene jeg fikk opp her ved første øyekast egner seg spesielt bra for kombi hjemme-/reisebruk. Og prisen .... puh!

robertaas
12-10-2018, 20:50
Hehe - sikkert bra, men ingen av de modellene jeg fikk opp her ved første øyekast egner seg spesielt bra for kombi hjemme-/reisebruk. Og prisen .... puh!
Bruker med en dedikert hodetelefonrørforsterker, ikke særlig reisevennlig.