PDA

View Full Version : God torsdag fra Ris


Gunnar
11-10-2018, 06:14
God morgen fra Jæren. Jeg ser stjerner, og det uten å ha slått hodet. Legen bestemte seg i går for å finne frem kniven, så i dag går jeg på jobb med to sting i låret. Innboksen begynner også å fylles av saker av interesse, en kjærkommen avveksling fra alle dem som mener å ha hacket "ditt operativsystem" og krever deg for bitcoins, og andre varianter av søppelpost. Sannsynligheten for at jeg de neste ukene har mer enn ett jobbintervju er stor...:cool:

EB
11-10-2018, 06:15
God morgen fra hjemmekontoret på Ris. Nespressoen er i kopp og kropp. Skal få sendt ut en del avtaler i løpet av formiddagen før det blir et walk&talk møte på ettermiddagen. Kino med familien i kveld. Ha en topp torsdag.

FQTV
11-10-2018, 07:12
Morn fra kysten.

Los kommer med helikopter om et par timer.
Så blir det innaskjærs seilas til vi parkerer i kai.

Så begynner helvete og det som verre er.
En uke med nesten hundrevis av arbeidere ombord i en uke, dag og natt. Amen

Ha en grufull fin dag


Sent from my iPhone using Tapatalk

FlyingDutchman
11-10-2018, 07:37
God morgen fra kontoret!
Nytt rekord i å komme på jobb tidlig. Overrasket over å se at det allerede er folk her. Hva gjør folk opp så tidlig, er de gale? (ja, inkludert meg)

Fnate
11-10-2018, 08:20
God morgen fra Trondheim. Har fått meg kaffe og vaffel. Litt mer uthvilt enn i går morges, så det er bra.

Nå bærer det hjem til Lillestrøm for å hente ny koffert og møte min verre halvdel. Så skal vi rett videre til Istanbul for å spise på Nusr-Et steakhouse. Jepp... SaltBAE og alt det der. Smurfen har bursdag.

Elefanten gleder seg også til familieferie og har fått med 5 kroner i lommepenger fra Bestemor.

Ha en fin en

Someone
11-10-2018, 08:22
God morgen fra Hvalstad stasjon. Usikker på om jeg beregnet alt for god eller alt for dårlig tid da jeg ankom midt mellom to avganger. Etter jobb blir det en tur til Riksen og fødselsforberedende kurs. Ha en fin dag

Ruby
11-10-2018, 10:26
God morgen fra Bergen. Her har en akkurat tørna ut og fått spylt skroget. Ingen kaffe enda, Kaffemaskin er ikke anskaffet, for det, kjøleskap og noen andre duppedingser, tilbød min generøse arbeidsgiver å anskaffe. Så nå labber vi en tur ned til Vestkanten, hvor det skal inntas brunsj. Jobb i eftan.
Ha en super dag :)

Bergern
11-10-2018, 12:26
God ettermiddag fra Joon til Paris!
Liten langhelg her, altså. Noen med erfaringer å dele fra Bastille og 11. forøvrig?
Høstkulørt torsdag ønskes :)

Fnate
11-10-2018, 14:02
Etter jobb blir det en tur til Riksen og fødselsforberedende kurs. Ha en fin dag

Likestillingen har gått for langt ;)

Forsøkte å fortelle fruntimmeret om at om Fnate får en søster/bror så skal far på pub med gutta etter fødselen. Slik var det da jeg var ung og de første kompisene mine fikk sitt første barn. Tror ikke noen av dem øvde seg på å føde heller.

Men det skal sies at forslaget mitt ikke falt i så grusomt god jord heller. Så er nok mulig det må modereres litt hvis/når den tid kommer.

Jeg tror det behøves en aldri så liten - MAKAN!!!

LN-MOW
11-10-2018, 14:14
G'morgen. Ingen slike problemer her. Heldigvis.

Fuktig og klamt ute etter at stormen passerte, men i kveld skal temperaturen falle og vi skal endelig få høst. Skal til og med bli ensifret!

Nå blir det å strippe sengene og forberede ankomst av bøtteballetten.