PDA

View Full Version : Tipp topp torsdag


EB
20-09-2018, 05:30
God morgen fra Erzscheidergården på Røros. Her blåser det kraftig på morgenkvisten - men det stopper neppe ettermiddagstoget til Oslo. Snart klar for frokostmøte. Ha en topp torsda du også.

Gunnar
20-09-2018, 06:10
God, forblåst torsdag fra Jæren. Dóg, oransje vindvarsel er for i morgen, så noen har åpenbart en jobb å gjøre med vindsikring...:spin

https://beta-static.photobucket.com/images/qq292/gunnern/s0/d0806d29-220d-444b-919b-54d7e40e1cca-original.jpg?width=1920&height=1080&fit=bounds (https://beta.photobucket.com/u/gunnern/p/d0806d29-220d-444b-919b-54d7e40e1cca)

RJon
20-09-2018, 06:15
God torsdag fra KLM's Crown lounge 52.

Humra bra inni meg selv over amerikaneren som satt bak meg på tur over fra MSP, som var dritfornærma over at han som var Delta superdupermilliontrillionplatinumkortholder (han fikk det vertfall til å høres slik ut) ikke hadde blitt oppgradert fra det lusne økonomisetet sitt, helst til business. Purseren sa ganske pent mellom linjene at det hjalp ikke på KL-metall, men han fikk til slutt et ledig sete med ekstra beinplass.

Ellers ikke så mye søvn i natt da hun som satt ved siden av meg levde seg veldig høylytt inn i komediene hun satt å såg...

Noen timer venting her, før en blå gris skal ta meg hjem over Nordsjøen. Har timet hjemkomsten slik at jeg lander omtrent samtidig som kona, som kommer hjem fra sin jobb....da blir det gratis taxi hjem ;)

Ha en finfin torsdag folkens! :)

Someone
20-09-2018, 06:56
God morgen fra rute L1. Her i hovedstadsområdet er det tilnærmet vindstille. Men nå får det vel snart kontoreres litt. Ha en fin dag

Twin Otter
20-09-2018, 07:20
Hoy fra Stavanger. Lenge siden jeg stod opp før klokka sju frivillig. Men sånn er det når man venter besøk av håndverker. I første omgang er det en snekker som skal se på et defekt vindu her. Sannsynligvis en reklamasjonssak fordi naboen i leiligheten ved siden av tilfeldigvis fikk samme problem med sitt vindu.

Passer vel ypperlig med litt indretjeneste også tenker jeg. Ha en fin dag folkens!

TriStar
20-09-2018, 08:28
God morgen fra B+B Hotel Orly. Om noen har tenkt å overnatte i dette området så velg noe annet... Ellers en lang og interessant dag i går med besøk på Rungis, verdens største ferskvaremarked. Workshop med leverandør i dag, og hjem fra CDG med SAS i kveld. Ha en finfin torsdag[emoji3]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fnate
20-09-2018, 08:55
Guten morgen keine sorgen, tralalalalaaaa tralalala.

FlyingDutchman
20-09-2018, 08:59
God morgen fra Trondheim! Godt å være tilbake på jobb etter noen dager med sykt barn hjemme.

AirbusTrond
20-09-2018, 09:03
God dag fra jobben. Tidlig oppstandelse fjerde dagen på rad. Pga sykdom blir det litt ekstra å gjøre også om ettermiddagen. Så godt det begynner å nærme seg elg i alle fall. Eller, antakelig blir det lam på menyen, det er i alle fall sikkert. På lørdag. Inntil da - god torsdag !

Bizflyer
20-09-2018, 09:13
En av nabojentene fortalte meg i går at hun driver å tegner. Men hun tegner ikke hvem som helst, bare de hun kjenner. Hun er en kjennetegner.

Ha en fin dag i blesten!

FQTV
20-09-2018, 09:28
Morn fra Bergen.

Her har det visst blåst siste døgn. Ikke at jeg har fått det med meg mens jeg slumret på sofaen i hele går. Var på en liten kjøretur i natt og la merke til mer løv på bakken en tidligere. Ellers, fine forhold som de sier.

I dag; prøve å få gjort noe. Vet bare ikke hva [emoji51]

Ha en fin dag i blesten.


Sent from my iPhone using Tapatalk

BSSW
20-09-2018, 10:03
God formiddag fra Tananger

Her blåser det også, og det blåser enda mer i passasjen mellom de 2 byggene jeg går mellom (har hørt ordet venturi nevnt mer enn en gang :p).

Blir interessant å se hvordan det går hvis jeg tar turen ut på hjulet i ettermiddag.

Skal bli interessant å se hvordan været blir i morgen, er meldt både vind og vann.

Ikke sommer lengre her nei :p

Ha en fin dag forumister :)

gustavf
20-09-2018, 10:35
Morgenen ble litt annerledes enn planlagt, da jeg fikk en mail fra P3morgen med spørsmål om å komme i studio og snake litt om alkohol. Det måtte jeg jo si ja til, selv om brygget deres var tradisjonelt på en måte jeg ikke har vært så mye borti. I kveld går turen til Utrecht og Bodegraven for å drikke varer av bedre kvalitet.

FlyingDutchman
20-09-2018, 11:13
Morgenen ble litt annerledes enn planlagt, da jeg fikk en mail fra P3morgen med spørsmål om å komme i studio og snake litt om alkohol. Det måtte jeg jo si ja til, selv om brygget deres var tradisjonelt på en måte jeg ikke har vært så mye borti. I kveld går turen til Utrecht og Bodegraven for å drikke varer av bedre kvalitet.

Skal du innom De Molen?

Henshaw
20-09-2018, 12:33
Morgenen ble litt annerledes enn planlagt, da jeg fikk en mail fra P3morgen med spørsmål om å komme i studio og snake litt om alkohol. Det måtte jeg jo si ja til, selv om brygget deres var tradisjonelt på en måte jeg ikke har vært så mye borti. I kveld går turen til Utrecht og Bodegraven for å drikke varer av bedre kvalitet.

Derfor det var noe kjent med stemmen jeg våknet til i dag, men i halvsøvne fikk jeg ikke med meg så mye mer enn at det var snakk om mange kilo sukker oppi der.

Ellers kontoreres det og ingenting planlagt i kveld, det blir bra.

gustavf
20-09-2018, 17:03
Skal du innom De Molen?

Absolutt. De har ølfestivalen sin, Borefts, i helga. Skal dit i morgen, men fikk ikke billett til lørdag. Så blir det Borefts After Fest i Rotterdam på søndag.

FlyingDutchman
21-09-2018, 08:54
Absolutt. De har ølfestivalen sin, Borefts, i helga. Skal dit i morgen, men fikk ikke billett til lørdag. Så blir det Borefts After Fest i Rotterdam på søndag.

Borefts er bra, var der for noen år siden. Den gangen var det fremdeles 'drop-in'. Kos deg!

Siden du tilsynelatende er glad i øl, kan jeg også anbefale Nationale Bokbierdag Zutphen www.bokbierdag.nl, som selvsagt har fokus rundt Bokkøl.