PDA

View Full Version : Glad lørdag morgen...


EB
26-08-2006, 07:03
På tide å stå opp... Klokken er 06.00 og det er snart klart for dagens treningsøkt... Så blir det tur på Kaffebrenneriet før vi gjør oss klar for middagsselskap i heimen i kveld. Ha en bedre lørdag...

LN-FHU
26-08-2006, 08:29
God lørdag mor'n fra Tromsø

Her skin sola og alt er såre vel. Idag er det reker og hvitvin( og en pils antakelig da jeg ikke er så fryktelig glad i hvitvin ^_^ )

Virker som en lovende dag, og lottokupongen er levert, X'er fingrene for full pott :colgate:

Ha en strålende dag :nor

wf145
26-08-2006, 09:03
God morgen frå Ørsta! Her er første avgangen sendt avgarde mot Oslo, og no er det å rigge seg til på bookingtelefonen. Seinare i dag vert det Ahakonsert i Ålesund!!:colgate:

GF1
26-08-2006, 09:26
God morgen!
I dag skal jeg til Notodden i anledning 50-års-jubileet til Notodden og Kongsberg Flyklubb. Det arrangeres Fly-in kl.12-18 for alle og hangarfest for påmeldte kl.19.

http://www.nkfk.no/flyinprogram.htm

AirbusTrond
26-08-2006, 09:44
Meget god lørdag morgen. På plass på jobb for å overvåke dagens radio- og tv sendinger - Enoksen i alle kanalar for tiden! Håper jeg rekker en utepils i Brugata før jeg tar kvelden..

B737
26-08-2006, 11:53
God morgen, eh, formiddag fra Skien! Siste uka har jeg gått litt i barndomen da jeg har begynt på skolen igjen! Skal endelig få tatt generell studiekompetanse, sponset av NAV!
Men nå er det helg. Skal spille på Telemark fylkes Handelstevne med korpset hver dag tom neste søndag! Skal ha med meg noen konserter der også. Wig Wam i kveld og i hvertfall Marit Larsen på onsdag.

Hilsen Frode!

MD11
26-08-2006, 13:16
Originally posted by wf145

God morgen frå Ørsta! Her er første avgangen sendt avgarde mot Oslo, og no er det å rigge seg til på bookingtelefonen. Seinare i dag vert det Ahakonsert i Ålesund!!:colgate:

Høres herlig ut:D Se link fra A-HA konsert i TRD i går kveld, herlig folkeliv:

A-Ha i TRD (http://www.adressa.no/kultur/musikk/article709106.ece)

Someone
26-08-2006, 13:54
God dag, da er jeg 99% ferdig med pakkingen før jeg setter meg i bilen og setter kursen med flyttelasset ned mot kongens by. Må kjøre tilbake igjen i morgen siden fattern av en "merkelig" grunn ikke lar meg låne BMWen som student bil så det blir og kjøre hjem igjen imorgen så jeg rekker siste flyet til Køben søndag.



Og skulle noen lure: Hvis man setter en sykkel som er i sånn halveis brukbar stand i boden og lar den stå der i 3år så er den definitiv ikke brukbar når man tar den ut igjen....og ja mine begrensete mekansiske evner ble brukt til de fulle i morgen på å gjøre istand den €$!@&% sykkelen