PDA

View Full Version : God torsdag fra Cupertino


dc-8-63
06-09-2018, 04:06
......for en uke, ikke bare er Bob Woodward back, men Deepthroat 2.0 dukket opp i ettermiddag også med en Op-Ed i New York Times - denne gang går det neppe 30-40 år før Deepthroat 2.0 blir avslørt - er det John Kelly ? Uansett en dårlig dag for Donald er en fantastisk dag for USA og verden.....

EB
06-09-2018, 05:19
God morgen fra Hotel NYX i Milano. Lang-helgen nærmer seg slutt og om noe. Timer så sitter vi på flyet nordover. Milano har definitivt krøpet oppover på favorittlisten - vi kommer tilbake. Ha en bra torsdag der du er.

ForeverSAS
06-09-2018, 06:15
God morgen fra Snillfjord. :)

Prognosene tilsier bra vær utover dagen, så det kan man jo håpe på. Her er man klar for ukens siste arbeidsøkt på sykehjemmet før man får ta helg sånn mellom 14.00 og 14.30.

Kjenner at 3 dager fri skal bli deilig nå, og med null planer så er det duket for meg, sofaen og kanskje litt Netflix.

En god en ønskes. :)

Someone
06-09-2018, 07:10
God morgen fra Hvalstad. Frokost inntas og jeg kan konstatere vi begynner kommenter og mer på pass. Satser dog på at sofa og spisebord blir levert i morgen. Vi rekker nok å bygge litt lego også, før det blir levering i barnehage og L1 inn til sentrum

TriStar
06-09-2018, 07:24
Mornings fra Grønland[emoji3] Intet nytt å melde fra østfronten. Helt ordinær arbeidsuke og ukens lengste reise har gått til Groruddalen... I går fikk jeg på plass de siste (og dyre...) overnattingene til neste ukes lille utflukt til Portugal. Ha en finfin torsdag!

FlyingDutchman
06-09-2018, 09:07
God morgen fra kontoret. Aner ikke hva mine kolleger har brukt av stimulerende midler, men jeg synes de er altfor glade og oppegående, nærmest hyperaktiv i dag. Bare de klarer å putte noe av det der i jobben sin og så blir alle fornøyd.

Bizflyer
06-09-2018, 09:13
Mårnings fra det Sørlandske!
Her er det grått og det regner. Helt typisk siden minstemann skulle på sykkeltur med klassen hele dagen. Blir nok kjassent i fullt regntøy det der ja. Glad det ikke er meg. Det er på dager som denne det er fint å sitte inne på et kontor.

Nok å gjøre på kontoret, så dagen skal nok gå unna. Det moderlige opphav har invitert ut på burger-middag i ettermiddag, så jeg slipper oppvasken i dag. Og i morgen er det jo fredag alt. Hu hei hvor det går. Planleggingen for neste uke er allerede i gang. 2 ganger til København i løpet av en uke tror jeg ikke jeg har klart før. Men det går nok!

God torsdag ønskes!

fluxie
06-09-2018, 10:48
God torsdag fra Ælvebyen. Klarte å komme meg hjem fra OSL i går, selv om det var togkaos. Det så litt mørkt ut en stund der.
Vått på dagens 12.5km sykkeltur fra Mjøndalen til Drammen i dag, men man får håpe at regnet gir seg utover dagen, og at man kan sykle uten like massiv påkledning på veien hjem igjen i ettermiddag!

Ha en flott dag!

LN-MOW
06-09-2018, 12:42
Yo... Ingen tegn til høst her, selv om trærne har begynt å pensjonere løv ..

Har tenkt å fly E2 på min neste tur over .. blir litt kronglete ser det ut, men skal nok få det til. Er allerede lovet grand tour, så får ta med kamera. :p

Tidlig opp trappa i dag, men det betyr kort dag, så det er ok. Snart helg.