PDA

View Full Version : God mandag fra toget


Someone
03-09-2018, 07:14
God morgen fra linje L1. Da er trikken byttet ut med tog for godt, men de skranglet i det minste ikke like mye. Først skal det jobbes på jobb, så hjem å skrus og ryddes. Heldigvis slipper jeg turen til Ikea, da kona tar den alene i kveld. Ha en fin dag

ATC-flyradar
03-09-2018, 07:19
God morgen fra kontoret, dagen startet noe før enn vanlig og avsluttes kl 12:30 - så er det bare å ha med min Canon 6D på turen.

Sola skinner i Oslo, og varmen kommer i ettermiddag med opptil 20 grader.

Jan

FlyingDutchman
03-09-2018, 09:09
God morgen fra kontoret!
Dagen startet med at en kollega huket tak i meg ved kaffemaskinen før jeg rakk fram til arbeidsplassen og begynte å diskutere en e-post sendt i går (som jeg selvfølgelig ikke hadde lest enda). Rakk to kopper før jeg nådde pulten min.
---tar fram brannslukkeren og skvetter litt resten av dagen---

FQTV
03-09-2018, 09:44
Morn fra havet.

Lutt dårlig vær i morgentimene. De to helibus’ene kom som planlagt med 15 min mellomrom og da er det greit med litt orden i papirene og tallene som skal gies over radioen.

Nedtellingen for hjemreise er påbegynt.

Ha en god uke


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bizflyer
03-09-2018, 13:43
God mitt på dagen fra Oslo.
Her ble det SAS i morges, og SAS skal ta meg hjem i kveld.
Deilig å få landet 2 SAS flighter etter kontoen ble nullet på lørdag. Det ser regelrett trist ut.
Deilig vær her i dag, men som alltid er det greit å komme seg hjem til palmekysten igjen. Det blir nok en hektisk uke, så man får gjøre som det sies: En god soldat hviler når han kan!

God uke ønskes!

RJon
03-09-2018, 14:32
God mandag fra jomfrutoget. På tur nordover igjen etter fullført oppdrag i hovedstaden, heldigvis på tur direkte til Glasgow denne gangen.

Mye varmere sørafor enn oppi nord, slik er det bare engang.

Ha en finfin mandag folkens! :-)

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

LN-MOW
03-09-2018, 15:04
G’moorgen. Helligdag her i dag, så svært stille på veien da jeg kjørte til gymmen. Ingen store planer for dagen annet enn å ta inn litt tapt søvn fra helgen.
Fortsatt over 30 på dagen .. august var visst den fjerde varmeste siden de startet målinger i 1879. Det synes på strømregningen.

LN-RTP
03-09-2018, 15:21
. så svært stille på veien da jeg kjørte til gymmen.

Pictures, or it didn’t happen. :colgate:

God morran fra Fort Lauderdale.
Voknet opp til første trope stormen for året, den feier over oss nå og kan godt bli orkan uti Mexico gulfen.
Holder meg på sofaen idag, mye regn og lokal oversvømmelse i gatene.

dc-8-63
03-09-2018, 15:25
Godere morgen fra Portland, på vei hjem for omtrent snu i døra og sette kursen mot Cupertino etter en weekend i Bend hvor det ble satt opp IKEA kjøkken sammen med en svoger i huset vi håper Svigermor vil bo i - nabohuset til 2 oldebarn med gang avstand til butikker, bakeri etc. hva kan gå galt annet enn Trump tilhengere som ber henne dra tilbake til Mexico.
IKEA leverte greit, lange dager men det ble tid en bedre middag på Brasada Ranch og en hyggelig besøk hos Kobalt Brewery Taproom (med Street Taco Truck utenfor - genialt) artig å sitte ned med han eier og brygger, Steve er pensjonert Air Traffic Controller (moved on from pushing tin to pulling beer).
Ellers stor aktivitet med brannfly, en BAE 146 var aktiv dagen lang, det er 3 MD-87 som venter på å bli bygget om i Madras (en ennå i full Spanair logo) så det er vel 2-3 i drift og under ombygging.

PettR
03-09-2018, 18:40
Også god morgen fra Portland!

Stamstedet for frokost er stengt, så det blir spennende å se hvor man ender opp i dag. Etterpå blir det nok tid til å titte på litt forskjellige labor day sales før returen.
Fantastisk vær i går på vei inn, klar sikt i høyden og kom som vanlig inn rett ved Mt. Helen. Nydelig!
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180903/2bb9eb7ced554cd6729cbcbf38e4c38c.png

Fnate
03-09-2018, 19:18
Trallabom fra Las Vegas.

Våknet til melding om at vi faktisk klarte å vri EU261 erstatning ut fra Lufthansa. Trodde de var rimelig vrange. Fikk også dekket hotell og matregningene våre. Ikke at det ikke bare skulle mangle, da det ble 1,5 døgn forsinket tilbake på jobb og 2 netter på hotell pga et fly som var forsinket hver eneste dag i sommer. Men allikevel. Tipper jomfrua allerede sitter på Nelly.com :)

Ellers får dere ha en fin en mens jeg og Pellefanten straks begir oss ut i kaoset og varmen

Fnate
03-09-2018, 21:24
Jau... Noe for Vigelandsparken?https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180903/e1872685b902379858dac6c85e961b54.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

LN-MOW
03-09-2018, 21:39
It’s Vegas. Anything goes.