PDA

View Full Version : Happy Friday - 24AUG2018


B747-8
24-08-2018, 07:02
En fredags hilsen fra jobben i Østfold. Det blir en kort dag i dag, skal til Vestføld.
Han en fin dag og helg når den tid kommer! :)

EB
24-08-2018, 07:07
Glad fredag fra hjemmekontoret på Ris. Nespresso i kropp og kopp. Middagen i kveld leveres av Strøm Larsen....gleder meg allerede. Ha en bra fredag du også.

Someone
24-08-2018, 07:19
God morgen fra trikken. Flypodden på øret og delvis klar for dagens innsats på jobb. Siden kona skal ut så styrer arvingen og jeg showet i kveld. Så da blir det å fyre opp Netflix og El Chapo så snart arvingen er i seng. Ha en fin dag

Concorde98
24-08-2018, 07:27
God morgen fra jobben på Furuset. Siste dag i uka og tur til Umeå i morgen. Hotell på OSL i kveld så er man garantert å slippe unna togtrøbbel. En tur i ferien gikk fløyten pga det...
Min kones fly til Wien går også tidligere enn mitt til ARN. Ha en strålende fin fredag! :)

Spruce Goose
24-08-2018, 07:36
Guuud morning fra Romerike. Jeg har feriekontor idag som betyr at man er lett tilgjengelig ca. Ha en fjong frædda!

TriStar
24-08-2018, 08:00
Endelig fredda! Og gårsdagens hyggelige fly & vin har heldigvis ikke påvirket dagsformen negativt i særlig grad[emoji846] Ingen store planer for helgen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

robertaas
24-08-2018, 08:32
God fredag fra tiggerstaden. Stod over tvilsom gravlaks igår på restaurent med gammelt navn i nytt bygg. Denslags tør man ikke når man snart skal ta kanadisk småfly til utlandet. Å komme seg til en for meg en ny flyplass fra OSL og det uten connection er absolutt ikke dagligkost.

Har heldigvis flight sent idag da jeg må få tak i ny VR-stick før det. Må få tak i en modell uten batteri og bluetooth som gir stopp i sikkerhetssjekk.

Ha en god en alle som skjønner at riktig mat og hardware er viktig.

FlyingDutchman
24-08-2018, 08:35
God morgen fra Trondheim!
Siste dag på jobb før to dagers avbrekk, helt OK det, selv om jeg er glad i jobben min.

ATC-flyradar
24-08-2018, 08:51
Gud morgen - det er Tapas dag og det er helg - herlig kombinasjon - er det ikke ?? Joda det er helg.

Jan

Bizflyer
24-08-2018, 10:46
Grumpf fra det Sørlandske. Her har det både vært mørke skyer og regn og knallblå himmel i dag. Så vanskelig å si hva det blir utover dagen. Helgardering tydeligvis.

Endelig slutten på ei møkkauke. Skal drukne mine sorger i Champagne i kveld. Deretter skal både Bølgen og Moi besøkes for et bedre måltid. Pleier å få opp humøret det.

God helg til dere alle!

LN-MOW
24-08-2018, 13:29
G’morgen. Her fikk man tunge ved sekstiden som vanlig. Men siden det var bikkja, var det bare å komme seg opp. Kun 16 grader ute, og det føles svært behagelig. Ser ut til at helgen blir bra, så da er det nok ingen bønn. Tungt hagearbeid venter.

I dag skal det imidlertid jobbes, så da blir det den vanlige trafikkorken opp trappa ...

Cecilie
24-08-2018, 15:37
God morgen fra Omaha. Straks skal jeg plukke opp leiebilen min for helgen, og så settes kursen mot Grand Island, og Nebraska State Fair. Det blir nok et par corn dogs, ja.

dc-8-63
24-08-2018, 18:15
God fredag fra Cupertino, hjem til Bainbridge i ettermiddag, ser ut til at luften er bedre så det blir godt å komme hjem en kort tur. Heldigvis TSAPre - slipper å ta ut og forklare 3 MacBooks. Begynner å få sansen for Alaska’s nye Produkt, Premium er en god deal med priboarding, god benplass og de byr på en fredags øl (for tiden Sculpin IPA fra San Diego).
Ned igjen søndag kveld - Roadwarriors med 737-900