PDA

View Full Version : God tirsdag morgen


EB
17-07-2018, 05:34
God morgen fra Ris. Klar for en morgen og formiddag på skinner...Røros venter:-) Er meldt nærmere 30 grader på fjellet i dag - så satser på både en utendørs treningsøkt og et eller flere bad i ettermiddag/kveld. Ha en bra tirsdag der du er.

Hypern
17-07-2018, 06:25
God tirsdag fra Oslo. Hvem bestilte Tor med hammeren? Meteorolygene har ikke varsla det.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

FQTV
17-07-2018, 06:52
Morn fra havet.

Tre arbeidsdager igjen og estimert to dager til vi går noe forsinket ut i streik. Forsinkelsen kom godt med da full opptjent periode ombord gir 4 uker avspasering. Da kan streiken vare i 4 uker før det blir permittering og NAV.

StormGeo melder følgende for feltet;
Risk of FOG: NIL to High.
Slike helgardering er ikke mye brukenes for vår logistikk planlegging.

Ha en tåke fri dag.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Concorde98
17-07-2018, 07:04
God morgen fra Lillestrøm. Endelig litt regn! Det trengtes virkelig! Så tørt og brunt det er overalt! Men nå har det gitt seg allerede... Så fortsatt alt for tørt. Vel vel, ha en fin en alle sammen! :)

ATC-flyradar
17-07-2018, 09:20
God morgen fra Groruddalen - her er det varmt og enda varmere på dag og kveld. yr.no melder 31-33 grader ved 18 tiden i dag - HURRA - da blir det ikke solarium i dag heller.

Ha en flott varm dag videre.

Jan

Someone
17-07-2018, 10:22
God morgen fra La Clusaz. Sykkelen er klar og det det både sykles og se på andre som sykler. Ha en fin dag

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180717/3b068a15d1510fdc8a0df555dfcd4d82.jpg

Fnate
17-07-2018, 11:56
God morgen fra La Clusaz. Sykkelen er klar og det det både sykles og se på andre som sykler. Ha en fin dag

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180717/3b068a15d1510fdc8a0df555dfcd4d82.jpg

Hva? Er dere på tur og ser på Tour de Doping?
Syntes det var sjefskult å se på TV før, men når det viser seg at "samtlige" virker å være dopet herfra til Gaustadtoppen ble det ikke noe morsomt lenger.

God dag fra Gaustad der man harver igjennom eposter etter å ha vært borte i noen dager. Mye å gjøre.

Ha en fin en

Bizflyer
17-07-2018, 12:05
God formiddag fra Radisson Blu Ålborg.

Her var det sannelig blitt forbedringer etter at jeg slaktet dem totalt for 3 år siden. Hotellet er oppusset og servicen er upåklagelig. Oppgradering til suite er jo aldri feil heller. Eneste jeg skal klage på er at de er tomme for det meste på frokostbuffeten en halv time før stengetid.

Nå blir det dagstur til Århus.

God ferietirsdag ønskes!

Someone
17-07-2018, 12:07
Hva? Er dere på tur og ser på Tour de Doping?

Syntes det var sjefskult å se på TV før, men når det viser seg at "samtlige" virker å være dopet herfra til Gaustadtoppen ble det ikke noe morsomt lenger.



Jepp

Men med tanke på de nå sykler vesentlig saktere enn for 10-15 år siden har det i det minste blitt bedre

Men all idrett jukses det i [emoji849]

Hypern
17-07-2018, 12:18
Kan denne dagen bare please bli bedre? Billettkontroll på t-banen, leter febrilsk etter kortet i lommeboka. DET Er jo ikke der. 950 sure til Ruter fra en som alltid betaler billett... HMMPF... :headbang Håper kortet ligger hjemme da.

Martin
17-07-2018, 12:28
Kan denne dagen bare please bli bedre? Billettkontroll på t-banen, leter febrilsk etter kortet i lommeboka. DET Er jo ikke der. 950 sure til Ruter fra en som alltid betaler billett... HMMPF... :headbang Håper kortet ligger hjemme da.

Ruter har en app også :)

(Faktisk to, men kun den ene er for billetter).

Eneste jeg skal klage på er at de er tomme for det meste på frokostbuffeten en halv time før stengetid.

Får stå opp litt før, da vet du ;)


God tirsdag fra Alfaset. Nok å henge fingrene i med ferieavvikling på avdelingen Heldigvis bare noen dager til jeg skal avvikle selv.

God tirsdag ønskes :)

TriStar
17-07-2018, 13:53
God dag fra Cordoba og Hotel Cordoba Center. Helt fint hotell i behagelig gangavstand fra sentrum. Ikke helt klaff med gårsdagens kulinariske øvelser. Håper på bedre lykke i dag... Ut for lunsj og litt sightseeing ved moskeen. Ha en strålende tirsdag[emoji3]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180717/bd9646528a7b5569b2fcbccc72909ab2.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

roger
17-07-2018, 15:13
God ettermiddag frå austre sida av Østersjøen. Har fått i oss ein sein turistfellelunch, som var ganske ok. Utsikta går mykje i silikon.

Godt med ferie, sjølv om eg kjenner at det snart er på tide med jobb igjen... Og enno er det nesten to veker til med fri. Barnefri er også godt, men rart! Eit par dagar til blir heilt ok.

Håpar Norwegian held same rutetida som nedover når vi skal heim.

Så ligg det vel an til ein tur til eit naboland i ikkje lenge.

LN-MOW
17-07-2018, 16:13
Hei og hå. Godt å våkne i bingen hjemme. Jævlig kjøretur fra flyplassen i går - pøs regn, dårlig sikt og lav fart mesteparten av veien. Menmen - kom frem ti slutt. Nå er det rett i arbeid og skal ikke gi meg med det før søndag.

Ikke slutt på musikken heller - Peter Frampton/Steve Miller Band på plakaten i kveld ... Fra klassisk prog i Tyskland til klassisk rock i Alpharetta.

Ha en fin dag!

dc-8-63
17-07-2018, 17:39
God morgen fra San Francisco - langt fra 30 grader her, morgentåke og absolutt friskt. Dagens første espresso på vei til kunden, en artig startup inne i en spennende fase. Med AWS var arkitekturen på plass i går, noe som hadde tatt måneder og kostet 1 Million USD for 10-15 år siden. Det eneste er at WiFi på hotellet er omtrent ubrukelig, selv e-post gav opp i går, så stopp hos Peets og Starbucks må til. Nå kommer den orange klassiske Milano trikken...slår #13 i Oslo glatt.....ha en flott dag
And with a President named Donald What can go wrong:( En president som mener at Amazon bør stoppes - og vi bør satse på Kullgruver.....

LN-MOW
17-07-2018, 18:04
And with a President named Donald What can go wrong:( En president som mener at Amazon bør stoppes - og vi bør satse på Kullgruver.....

... og som lystelig suger pikken til Putin... I don't get it .. Hadde han enda vært konsekvent i det han gjør hadde det ihvertfall gitt litt mening. menmen - politikk ut - fly inn.

KnutW
17-07-2018, 20:29
Hvem bestilte Tor med hammeren?

Jeg. Og sikkert flere andre også. Det er nok nå. Og i motorsykkeldress (tar ikke sjansen på å kjøre uten) er det alt for mye. Stemningsrapport fra Nesbru i ettermiddag:

Hypern
17-07-2018, 21:08
Jeg. Og sikkert flere andre også. Det er nok nå. Og i motorsykkeldress (tar ikke sjansen på å kjøre uten) er det alt for mye. Stemningsrapport fra Nesbru i ettermiddag:Men er jo regn man trenger og ikke Tor med hammeren... Tor skaper bare branner med forholdene nå.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Fnate
17-07-2018, 21:51
Jeg vil heller beholde det fine været og spise en is.

Mat og sånt kan de lage i et annet land. Det er urimelig å forvente at vi skal lide bare for at folk skal lage mat. Skogen kan de jo heller vanne på forhånd

TriStar
18-07-2018, 15:07
Ikke slutt på musikken heller - Peter Frampton/Steve Miller Band på plakaten i kveld ... Fra klassisk prog i Tyskland til klassisk rock i Alpharetta.

Ha en fin dag!


Jøss, er det liv i Steve Miller Band enda? Skulle gjerne hørt de live en gang... Digget «jet airliner» lenge før jeg ble interessert i fly[emoji846]


Sent from my iPhone using Tapatalk

LN-MOW
18-07-2018, 16:06
Jada, det er fortsatt liv i ham og de låt bra. Classic Rock er stor business og artistene turnerer gjerne eller tre sammen for å dra inn mest mulig penger. Ikke helt fullt i går - tipper rundt 5000.