PDA

View Full Version : Glad torsdag morgen...


EB
24-08-2006, 06:12
Tidlig opp for å rydde før vaskehjelpen kommer... Hvem sa at det bare var lett å få vaskehjelp??? Ha en bedre torsdag - nå er det snart helg - den første helgen siden 1. juli vi er hjemme - jippi!

Superhai
24-08-2006, 06:42
Riktig god morgen!
Det er siste arbeidsdag som nærmer seg slutten før en lang ferie. Og heldig er de som skal jobbe senere, det tikker inn CTOT/FLOW'er på rams her...

CK
24-08-2006, 07:17
glad torsdag. Da er man tilbake på jobb, men det spørs om det ikke skal investeres i en flaske Tuxi i løpet av dagen. Hosten sitter i halsen fremdeles...

Vaskehjelp er ingen spør, EB - rydd unna flyene. Jeg har opplved to havarier - nå ryddes alle utsatte flymodeller inn i boden før vaskedamen kommer...

Trety
24-08-2006, 08:30
Glad torsdag fra Drammen. Hos oss kommer vaskehjelpen ca. kl 1645 - dvs. meg. Returen fra jobb skal ikke gå med den maskina som går vanligvis (Volvoen), men med den noe mindre DBS'en. Håper bare på oppholdsvær i dag...:lol:

Someone
24-08-2006, 10:17
God morgen. Idag er jeg dett i desa og tung i hodet pga en morsom sommerforkjølelse, og på programmet står pakking siden jeg flytter til helgen.

Ha en fin dag

TOS
24-08-2006, 10:37
God formiddag fra Amsterdam!

En presentasjon unnagjort, og en "to go". Tidlig søndag morgen, dagen etter galamiddagen, er ikke akkurat ideell for akademiske krumspring...

Lett duskregne her, så det blir vel nødvendig å rekvirere en paraply her på hotellet.

FBU 4EVER
24-08-2006, 10:42
Yr og gråvær på Nærsnes.Tenkte jeg skulle starte på sydveggen med grovvask og soppdreper før beising,men det blir vel indretjeneste i dag.Bare en vegg igjen,så er det garasjens tur:)

Savipix
24-08-2006, 14:37
God afternoon fra Skøyen! Møter møter och møter hele dagen men det går fremover. Nå blir det late lunch!

Ha en fin avslutning på dagen

LN-MOW
24-08-2006, 14:47
91% luftfuktighet her paa morran ... tror jeg blir inne og ser TV idag .... ^_^

Venter paa at bakgrunnssjekken min skal bli ferdig. Tilbud er mottatt, akseptert og tilbakesendt, saa naa er det bare aa vente paa at HR skal bli ferdige ... Med litt flaks kan jeg begynne mandag!

TigerBlack
24-08-2006, 15:55
God ettermiddag fra gode gamle FBU :)

Her skjer det egentlig absolutt nada. Tror jeg går å finner meg litt kakao..


Jo ny Canon 400D anonsert idag + ett par nye objektiver.


Kos dere folkens :)

ENGM RAMP
24-08-2006, 16:05
Venter paa at bakgrunnssjekken min skal bli ferdig. Tilbud er mottatt, akseptert og tilbakesendt, saa naa er det bare aa vente paa at HR skal bli ferdige ... Med litt flaks kan jeg begynne mandag!

Ny jobb på gang eller Andy? Isåfall, hvor hen a? Ha'kke fått med meg det jeg?

AirbusTrond
24-08-2006, 16:27
God ettermiddag nå, starter på kveldsvakten min nå, fra 16-24. Ettersom jeg skal jobbe kveld og hele helga, har jeg ikke behov for vaskehjelp før til uka - da er det jo ingen som kommer på besøk. Så venter med å rydde til da!! :colgate: :colgate: :lol:

LN-MOW
24-08-2006, 16:54
Originally posted by ENGM RAMP

Ny jobb på gang eller Andy? Isåfall, hvor hen a? Ha'kke fått med meg det jeg?



^_^ Faatt jobb i SITA.

ENGM RAMP
24-08-2006, 16:58
Faatt jobb i SITA.

Hey! Congrats Mate!

Hvordan blir det å forlate ditt kjære ATA da? Vemodig eller rett og slett heeeelt ok?
Og noen spes. arbeidsområder du skal sysle med a?

:colgate:

Someone
24-08-2006, 17:14
Nå begynner jeg bli litt lei av å rydde og pakke.....men det er utrolig hvor mye man faktisk finner i ett kleskap som det ikke har vært ryddet i på lenge. Ikke mindre enn 30 piquet skjorter fant jeg hvor ihvertfall 10 av dem går til armeen....og da har jeg ikke engang nevnt de andre plaggene jeg fant som jeg aldri kommer til å bruke igjen.


Og der var fly til CPH bestilt på søndag. Skal overta en leilighet i KBH klokken 11 og 20.30 går flyet fra OSL så har masse tid på å kjøre hjem ;)