PDA

View Full Version : Herlig lørdag:-)


EB
07-07-2018, 05:34
God morgen fra Ris. Nå skal Fiat`n vaskes ut og innvendig før det blir italiensk biltreff i regi av Alfa Romeo klubben. Skal se det blir tid til en flyprat også...er jo flere her inne som setter lidenskap høyt når de er på veien. Ha en herlig lørdag du også.

FQTV
07-07-2018, 06:17
Morn fra havet, nær UK grensen.

Nattevakten går mot slutten og Jon Blund skal snart få herje med meg.

Satser på god søvn frem til dagens kamp begynner. Er ikke så fotball fan men nå begynner jeg å følge med.

Det tikket inn ca 15’ bonus poeng pga AMEX bruk. Synes det var skuffende lite etter å hatt ca 115’ i omsetning på kortet siste 4 uker.

God lørdag.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Someone
07-07-2018, 08:50
God morgen fra Tjøme. Pent, men litt vind her i dag. Mulig snakk om en tur på vannet, så det blir nok da med seil. Til noen venner i kveld for litt mat, fotball og god drikke. Og fordelen med at kona er på tjukka er at jeg har sjåfør [emoji13] Ha en fin dag

ATC-flyradar
07-07-2018, 09:03
God morgen fra øverst i Groruddalen - det blir en solskinsdag denne lørdagen også - VG skriver at Gardermoen går tom for vann i løpet av 60 dager - da er det bare å danse "Regndansen" så det ikke skjer.

God helg til deg og dine.

Jan

Concorde98
07-07-2018, 09:24
God morgen fra Gullstua på ARN. Straks hjemover i en CRJ på første rad. Fint opphold og fint vær. Dog noe kluss på hotellet. Hotellet hadde ryddet bort toalettsakene våre i går kveld når vi kom tilbake fra sentrum. Dog hang tøyet vårt igjen, så litt rart. Etter tre telefonsamtaler med resepsjonen kom de fortsatt ikke tilbake med toalettsakene. Da gikk jeg ned og det ble mer fart i sakene, også fordi det var medisiner som var borte. Resepsjonisten ringte da sin sjef og plutselig ble alt levert!
Etter frokost i dag hadde nøkkelkortene sluttet å virke! Så ny tur i resepsjonen. Kanskje ikke flyplasshotell er vant med gjester som bor to dager? Hehe!
Ha en fin dag med toalettsakene i orden! :)

ForeverSAS
07-07-2018, 10:21
God dag fra Snillfjord. :)

Skyet opphold på denne kanten, men alt i alt grei temperatur.

Her finnes det egentlig ikke særlig med planer for dagen, foruten å plante øynene på TVen for en 2-3 fotballkamper av ymse slag utover dagen. Satser hardt på engelsk, kroatisk og trøndersk seier i dag, i så fall skulle helgen være reddet.

Får se om lysten blir såpass at man fyrer i vei en liten trimtur før den tid, tror man hadde hatt godt av den slags også....

En fortreffelig en ønskes. :)

LN-MOW
07-07-2018, 19:50
Hepp hepp .. travel dag her i varmen. Men ikke for travel for et par matcher. Og Englands trener har begynt å få forhåpninger. :p

https://pbs.twimg.com/media/DhcWQvJX0AEGUi_.jpg


Da samles det mørke skyer ute - godt man er ferdig med utesrbeidet.