PDA

View Full Version : Tipp topp torsdag


EB
28-06-2018, 07:28
Solen skinner på Verdens Ende og det er tid for dagens første bad. Hyttekontoret åpnes snart og det virker ikke som alt for mange har tatt ferie...ennå. Ha en digg dag du også.

Concorde98
28-06-2018, 08:08
Regnet høljer ned i Bad Reichenhall og det er tid for dagens første måltid. Så får man se hva dagen bringer! :) Ha en fin dag!

TriStar
28-06-2018, 08:36
Mornings fra Grønland. Fortsatt strålende vær, passer fint med fotball og øl i dag også tenker jeg[emoji3] Flott dag i går ,med Tyskland ute, svensk seier og et Brasil som spilte fotball som i gode gamle dager. Ha en finfin torsdag!

jestraveller
28-06-2018, 08:38
Godmorgen fra København.

Ferien starter i dag og kl 14:55 går turen til Tokyo via Frankfurt og Seoul med Lufthansa og Asiana i Business Class hele vejen.

Med tanke på resultatet af gårsdagens fodboldkamp imellem Tyskland og Syd Korea, er jeg spændt på stemningen om bord på LH712 fra Frankfurt til Seoul :lol::D

God dag til jer alle.

Someone
28-06-2018, 09:00
God morgen fra kontoret. En kopp te, som jeg håper sammen med litt paracet, tar knekken på noen forkjølelses symptomer. Selv hadde jeg settTyskland videre og Brasil ute, men når førstnevnte ikke akkurat sprudler under årets VM så er resultatet fortjent. Neymar er i det minste en het kandidat når neste års Oscarstatuett skal deles ut. Ha en fin dag

Polaris
28-06-2018, 09:36
Her i Tyskland går livet sin vante gang, gårdagens resultat var egentlig forventet blandt oss "typisk nord-tyske" realister. Jeg hadde allerede avskrevet Tyskland før første målet til Sør-Korea ploppet inn, da jeg tror at et "heldig" mål for Tyskland i de siste minuttene kun hadde betydd en flau exit ut av 8.delsfinalen. Altså like greit å få ut et så umotivert og tiltaksløst lag først som sist, i stedet for å dra ut lidelsen. Håper de finner ut hva som er problemet, og at Özil med c/o (som tydeligvis bryr seg mer om "sin president Erdogan" enn å spille fotball) er ute av laget til neste EM. Hmpf.

Sola skinner; jeg skal ut og se på fisk, ta noen havvannsprøver, legge en plan for en lekkasje i et rør, og deretter hente inn anbud på leie av arbeidsbåt i 3 uker. Er litt deilig når alle andre har sommerferie og dagene på jobb går noe roligere for seg uten tusen unødvendige møter og "trykk" fra ISO-sertifisering hengende over seg. Ha en fin sommerdag :)

Hypern
28-06-2018, 10:09
God morgen fra Oslo skulle egentlig på jobb men magen ville det annerledes. Så her holder man seg i senga. Antagelig noe jeg har importert fra Russland. Men reiseradioen er på og det bedrer humøret litt.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Ruby
28-06-2018, 11:04
God morgen fra Park Inn ved FRA hvor solen skinner og temperaturen passerer behagelige 23*C. Datter sover fortsatt, men det blir snart revellje.
Dagens plan er terrassen på T2, tur i Senator lounge og AC Biz til Toronto.
Ha en super torsdag :)

LN-MOW
28-06-2018, 13:44
Hei og hopp .. det buldrer og lyner utendørs, men her inne er det kaffe og husfred. Litt uvanlig med slikt om morgenen, men så lenge man ikke må ut i trafikken gjør det lite. Hottie’n på TV melder allerede om interessante forhold for pendlerne.

Kun fire arbeidsdager til helg ...

ForeverSAS
28-06-2018, 13:53
God dag fra Snillfjord. :)

Hvor værgudene har vært ''uheldig'' og skrudd på kranen der oppe, og det i rikt monn også...

Feier og branninspeksjon er unnagjort, med merknad om å henge opp 1 røykvarsler, ellers ble det tommel opp. Nå skal ymse apper lastes ned på smart-tv'n, så får man se hvordan det går...

En fortreffelig en ønskes. :)

Fly med oss
28-06-2018, 14:21
Hei fra Taipei. Hørt over høyttaleranlegget på NH853 fra Haneda tidligere i dag: "We are currently experiencing turbulence. Please do not spill your drinks." :lol: Nei, er det en ting jeg ikke gjør når jeg reiser med fly så er det å søle edle dråper. Ei heller når jeg er på bakken ^_^ Fortsatt god torsdag!

Fnate
28-06-2018, 15:14
Trallabom fra Gaustad. I dag begynner første miniferie. Har fri i morgen før det bærer til Portugal for road trip om kvelden.

Det betyr lang og deilige verandakveld med vin og min sprudlende kakadu.

Gleder meg mytji!

Ha en brillefin dag

Bizflyer
28-06-2018, 16:35
God torsdag fra det Sørlandske!
Her skinner solen og de lover 30 grader i ettermiddag. Men når helgen kommer i morgen reduseres den med 10 grader. Forstå det den som kan.

Snart ferdig på kontoret for dagen, og da venter bare en halv dags jobbing før det blir hyttetur.

Men før vi er kommet så langt, skal jeg unne meg en god middag og en flaske Champers siden jeg har bursdag i dag. Såpass har jeg fortjent!

Skål og ha en fin torsdag videre!

dc-8-63
28-06-2018, 19:03
God morgen fra Bainbridge, en tidlig start på dagen - 4 dagers oppdrag i Puerto Rico - dessverre via WebEx :( første server er allerede på plass - veldig profesjonell IT avdeling hos kunden. Det er en kraftig sandstorm over Puerto Rico i dag, fra Sahara, lite slikt her hos oss. Ha en flott torsdag.