PDA

View Full Version : God onsdag!


Hypern
23-05-2018, 07:54
God onsdag fra Osl Ekspressen retning Osl. En tur til saftbygda står på programmet for et jobbintervju. Greit med et gjensyn med de grønne bussene som LN -Mow leverer tjenester for. Ha en flott dag! Dessverre ingen bonuspoeng å hente da

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Someone
23-05-2018, 08:16
Mornings fra Sandaker. Får vel snart komme meg av gårde på jobb, men først en liten espresso. Ha en fin dag

Fnate
23-05-2018, 08:17
Mindre god morgen fra FRA. LH864 hjem ble kansellert i går og vi ble booket om til 06.55 flighten i dag.

Det ble en sykt kort natt, nå til Oslo, kjapp kontordag med tett program og så tilbake til Tyskland i kveld. :/

Sliten nå

Ha en bedre dag

roger
23-05-2018, 08:22
Morn frå Scandic Forum. Super tur inn Lysefjorden i går kveld, mykje trivelege og god mat på Helleren.

To dagar med tett program ventar, for sjå om ein lære noko nyttig for framtida.

Ha ein bra dag!!

TriStar
23-05-2018, 08:39
Mindre god morgen fra Oslo øst også... Fikk nettopp melding fra KLM om at dagens flight til Bilbao via AMS er kansellert. Blir spennende å se hvilke alternativ som dukker opp. Er vel ikke utenkelig at det skal hoppes eller joones i stedet. Ha en bedre dag dere som ikke får reiseplanen forkludret[emoji846]

OttoL
23-05-2018, 09:27
Yo fra Bergen. Raste gjennom Stephen King The Outsider i går og jaggu for en bok. Kjøp den til din neste flyreise, eller neste gang du setter deg ut i solen.

Ellers får vi se om AF kommer seg i gang til CDG uten noen problemer neste uke og om den planlagte reisen går som planlagt.. Om AF ikke streiker så er det ATC som streiker.

Ruby
23-05-2018, 10:42
God morgen fra Sola. Her har tåken gjort sitt inntog og dermed er temperaturen endel grader lavere enn varslet. Morgen møte ferdig og en tar fatt på de vanlige oppgaver.
Ha en fin en!
:)

ATC-flyradar
23-05-2018, 10:44
God dag fra solfylte øya i Middelhavet - nemlig Mallorca - har allerede vært her i 11 dager og nesten 1 uke til - toppers med 17 dager ferie i nord på denne øya med 15 km lang badestrand - sol som bruner og bare å snue seg en gang i mellom.

Ha en flott sdag hjemme i Norge - TV2 vær sier meget bra vær fra sør og opptil Bodø omtrendt - nyte dette.

Jan

Henshaw
23-05-2018, 10:48
Morn fra studentbyen ved markas grense. I likehet med Mr Hypern (lykke til) skal man her også på jobbintervju, men jeg trenger ikke dra lenger enn Skøyen

Twin Otter
23-05-2018, 11:08
Hei fra Stavanger. Ingen store planer i dag. Men må nok en tur på apoteket for diverse. Så da blir det nok en liten bytur når alt kommer til alt. Satser på at skylaget letter og det blir litt varmere utover dagen. Ha en fin en!

Ps. 3t 40 i en Q400 fra Stavanger til Kiev høres ikke super-comfy ut. Men leser i avisa at det er en gjeng fra Jæren som skal ta den turen på lørdag. De galne har det godt.

Bergern
23-05-2018, 11:32
Hei og jå fra Park Inn Nice airport!
Helt innafor utsikt fra rommet, men det må nok sjekkes ut før Emiratene kommer dundrende.
Kort biltur til dagens mål, le Lavandou med innlagt lunch underveis.
Brillefin midtuke ønskes :)
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180523/a42758f9ce7e57d7bc9f7ba9bb100675.jpg

Someone
23-05-2018, 11:54
Hei og jå fra Park Inn Nice airport!
Helt innafor utsikt fra rommet, men det må nok sjekkes ut før Emiratene kommer dundrende.
Kort biltur til dagens mål, le Lavandou med innlagt lunch underveis.
Brillefin midtuke ønskes :)




Landing fra øst, så er jo bare sette seg et egnet sted langs strand promenaden og nyte synene av det som kommer inn for landing

robertaas
23-05-2018, 12:12
Kort biltur til dagens mål, le Lavandou med innlagt lunch underveis.
Husker jeg var innom der da jeg gikk på universitetet i Toulon. Mener presidentens sommerresidens lå der. Anbefaler en tur ut til Porquerolles, spesiell stemning der. Men pass deg for køer på veiene nærmest havet når du kjører langs kysten, du kan spare mye på en omvei inn i landet. Den verste strekningen var Port Grimaud til Saint-Tropez.

God onsdag fra tiggerstaden. Her har man fått tilbud om oppgradering til biz for 64 euro på OSL-HEL fra Finnair. Ikke verdt det for en flight på knappt en time da jeg fikk oppgradering til Biz hele veien til Kina for 700 NOK hos dem. Og de 245 tier points jeg mangler for å opprettholde status hos BA vil neppe den oppgraderingen sikre meg.

Ha en god en alle som ikke lar seg lokke av knapper og glansbilder.

Bizflyer
23-05-2018, 12:37
God midt på dagen fra det Sørlandske!

Kom meg hjem etter en lang dag på reise i går, så nå er man tilbake på kontoret og kaver febrilsk for å få hodet over vannet.

Nydelig vær ute, så ettermiddagen bør helst nytes utendørs.

God onsdag ønskes!

LN-MOW
23-05-2018, 14:42
G’morgen! Her ventes det på at ovnen skal pipe og si at frokosten er klar.

Helgen er over, og en tredagers arbeidsuke står for døren før det blir langhelg. Det er harde tider, som Ole Paus sang.

Registrerer at fabrikanten av stressless’en min er solgt til Kina ... da blir det vel snart fraktere fra Sykkulven til Kina ..? Jaja, sånn går no dagan. Trallala!

Fnate
23-05-2018, 18:01
Registrerer at fabrikanten av stressless’en min er solgt til Kina ... da blir det vel snart fraktere fra Sykkulven til Kina ..? Jaja, sånn går no dagan. Trallala!

Eeeeeeller motsatt vei :)

Fnate
23-05-2018, 18:08
Jadda... da er man straks på vei tilbake til Tyskland igjen. Bra trøtt i øya nå, etter å ha vært hjemme bare for å dusje før det bar på kontoret og tilbake til flyplassen.

Heldigvis er jentene på hunter Bar ved D8 alltid i godt humør. Da jeg bestilte Bratwurst var kommentaren - "Skarru ha noe å slurpe til med denna ville pølsa? Anbefaler Tre Gamle Damer".