PDA

View Full Version : Glad fredag


EB
18-05-2018, 06:00
God morgen fra Ris. Tilbake på jobb og et par kundemøter i sentrum. Satser på at de skrittene jeg ikke fikk gått i går kommer i dag. Ha en flott fredag der du er:-)

Bergern
18-05-2018, 07:17
Tally-ho fra rett vestenfor!
Åtte timer til ferie! Smaskings :D
Europcar freser meg til Tunhovd i ettermiddag og KLM til Nice kommende tirsdag. Forhåpentligvis klarer Air France å få meg hjem uken etter, men den tid, den sorg...
Deilig inneklemt ønskes!

Chriscross
18-05-2018, 08:03
God fredag! Her ble jeg først vekket av en femåring med neseblod kl 05.05 før 7-åringen klinte til med oppkast 05.40. Heldigvis rakk hun frem til badet. Så alt ligger jo til rette for en herlig fridag... Har iallfall rukket å skrive inn alt for Easte søknad for meg selv, før amerikanerne kan fortelle meg at jeg har en som er gyldig frem til neste år. Fikk innvilget for ene datteren da. Så nå må vi bare finne ut hvor lange vi skal fordele tiden mellom Boston og Nyc. Hotellanbefalinger med basseng mottas med takk.

Polaris
18-05-2018, 08:06
Ikke no fri nede på kontinentet, mens jeg venter på at gårdagens tall oppdateres i statistikkprogrammet drikker jeg te og oppdaterer meg på latest news.

Ha en fin fin dagen derpå!

Someone
18-05-2018, 08:15
Mornings fra trikken. Sol og pent i hovedstaden, men litt kjølig. En heller amputert dag på jobb venter før kursen settes mot Tjøme. Ha en fin dag

Martin
18-05-2018, 08:46
God inneklemt fra Alfaset. Passe redusert bemanning, så sikkert nok å gjøre for oss som er igjen (Det er liksom i dag vi får merke konsekvensen av det kundene gjorde på onsdag, så den rolige dagen får vi heller på tirsdag).

Forhåpentligvis logger en ut 16:00:00 akkurat (eller før. helst før).

Fint lite planer for helgen, annet enn at en må satse på å rekke butikken innen klokken 16 istedenfor 23 i morgen.

Ha en god en :)

robertaas
18-05-2018, 10:03
God fredag fr SK4609. Her et det ikke høyhastighets nett, faktisk ikke wifi i det hele tatt. Og der kom en for midtsetet...

Skal ut på nye eventyr igjen og denne gangen til et sted kjent for at det et umulig å komme seg derifra. Håper jeg ikke blir fanget.

Ha en god en alle som legger opp til fengslende opplevelser.

storg
18-05-2018, 10:07
God fredag fra FBU. Ser ut til at vi blir veldig få på kontoret. Men det betyr vel at man faktisk får gjort noe.

petter380
18-05-2018, 10:57
Hei og hå fra Mandal - 8. dagen på rad med sol og null skyer på sør(vest)-landet! Herlig, virkelig sommerferie-følelse [emoji16] På tirsdag var det 25c og null vind, mer behagelige 18c og litt vind i dag - kan ikke ha det for varmt [emoji6][emoji85]

Reiser hjem-/nordover igjen 2. pinsedag og enda videre nordover til SVJ 3. pinsedag. Går alt etter planen følger solen med nordover slik at man får gått fjellturer i finvær mellom arbeidsøktene [emoji28][emoji4]

Herlig langhelg ønskes de uten turnus [emoji6][emoji41]

Bizflyer
18-05-2018, 11:03
God morgen fra Skagerak!
Dvs ombord på SuperSpeed1 på vei mot Hirtshals.
Deretter skal det gis flat pedal nedover i det danske med Tyskland som mål for helgen.

God pinse ønskes!

Twin Otter
18-05-2018, 12:41
Hei fra Haukeland. Begynner å komme til hektene etter onsdagens operasjon her. Alt ser tålig bra ut. Men legene vil ha meg her hvertfall til over helga for å være sikre på at ting gror som de skal. I tillegg er det et heftig drypperegime seks ganger om dagen. Krysser fingra for at jeg muligens får dra hjem på tirsdagen.

ForeverSAS
18-05-2018, 12:56
God formiddag fra Snillfjord. :)

Skyet opphold, men egentlig helt greit sånn.

Inneklemt dag her også, skjønt jeg faktisk hadde fri fra før, sånn sett er den ikke direkte inneklemt. Her skal diverse huslige plikter loses i havn, før turen i ettermiddag går til sentrum, hvor natten skal tilbringes på en sofa hos det moderlige opphavet. I morgen har man frivillig tatt på seg å vaske på sykehjemmet i kommunen, men det er jo ekstra betalt på en lørdag, så for visa-kortet gjør det jo godt.

En fortreffelig en ønskes. :)

Fnate
18-05-2018, 14:57
God morgen fra Marrakech. Litt overskyet og fare for et regnskyll her i dag. Spes varmt er det heller ikke, så vi skal loffe oss inn til Medinaen eller hva det nå heter.

Men først - mat.

Ha en fin en

LN-MOW
18-05-2018, 16:37
G'moorgen, ja .. her er det vått mellom regn- og tordenbygene. Ingen tegn til inneklemte dager .. her skal det jobbes i tre dager til før jeg kan ta helga.

Booket akkurat en friuke i juni, hvor vi skal ned til kysten. Samme sted som i fjor, faktisk. Blir behagelig. Blir nok en tur ned til Brunswick igjen for å hilse på Jet Clipper Ella.

Fadderullan dei og glad 18. mai!

roger
18-05-2018, 20:33
God fredag fr SK4609. Her et det ikke høyhastighets nett, faktisk ikke wifi i det hele tatt. Og der kom en for midtsetet...

Skal ut på nye eventyr igjen og denne gangen til et sted kjent for at det et umulig å komme seg derifra. Håper jeg ikke blir fanget.

Ha en god en alle som legger opp til fengslende opplevelser.Bermuda?? Eller ei øy utanfor San Francisco? (det bør du no ha vore før..)

robertaas
18-05-2018, 20:49
Bermuda?? Eller ei øy utanfor San Francisco? (det bør du no ha vore før..)
Neida, dette ligger i Wales. Skikkelig kultserie når folk fortsatt besøker lokasjonen og har festival der 50 år senere.

Hypern
18-05-2018, 21:02
Neida, dette ligger i Wales. Skikkelig kultserie når folk fortsatt besøker lokasjonen og har festival der 50 år senere.Llainfarogogogch eller noe?

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Martin
18-05-2018, 21:10
Neida, dette ligger i Wales. Skikkelig kultserie når folk fortsatt besøker lokasjonen og har festival der 50 år senere.



Pontypandy?

(Ok, den serien er bare 30 år gammel)

Der ble forresten ikke avlogging 16:00:00. Klokka i bilen viste 16:00 i det jeg kjørte ut av garasjen på jobb :)

LN-MOW
18-05-2018, 21:14
Ah ... Sodor! Tut-tut!

robertaas
19-05-2018, 00:21
Llainfarogogogch eller noe?

Nei, men er akkurat på vei tilbake derifra. Bussjåføren skjønte ikke hvor jeg skulle...

Det fengslende stedet hvor man bare blir et nummet skal jeg til i morgen.

robertaas
19-05-2018, 00:23
Pontypandy?

Den har jeg aldri hørt om. Sikkert ingen kultklassiker.

Martin
19-05-2018, 00:48
Den har jeg aldri hørt om. Sikkert ingen kultklassiker.

https://www.youtube.com/watch?v=h6jKT8kebdI

KnutW
19-05-2018, 00:59
Pontypandy er stedet der omtrent 40% av byens (landsbyens?) befolkning jobber i brannvesenet...