PDA

View Full Version : SØNDAG


KnutW
06-05-2018, 07:05
Dærschken, oppe før EB? Nuvel, solen skinner og fuglene kvitrer blant tujaene her i provinsen. I dag skal det være 98 års (!) bursdagslag, så det må ryddes og pusses.

God søndag!

EB
06-05-2018, 07:05
God morgen fra Ris. Her skal det pakkes for de neste 9 dagene før jeg setter meg i bilen og kjører til turens første stopp - Balestrand. Ha en spennende dag du også.

EB
06-05-2018, 07:06
All ære til deg:-)

KnutW
06-05-2018, 07:09
På sin plass med en ørliten korreksjon, oppe samtidig som EB...

Someone
06-05-2018, 07:22
Mornings fra Tourrettes. Siste morgen med espresso og Jäger her i dag, før Swiss skal ta oss hjem via ZRH. Undertegnede er mest opptatt på at Swiss ikke gjør noe flybytte i siste liten, slik at jeg får prøvd en CSeries for første gang. Men innen da rekker vi både en tur til bakeren og en tur i bassenget. Ha en fin dag

Tjab
06-05-2018, 10:01
God morgen fra havet. Her ble jeg flydd ut i hui og hast og var eneste passasjer som gikk av i går.
Meeeeeeeeeeen ha itj gjort ein skit ennå... Kjedelig, for i dag er det Cars & Coffee hjemme etterfulgt av hjemmekamp. Og her sitter jeg å sturer.

ATC-flyradar
06-05-2018, 10:08
God morgen fra Groruddalen, dalen med mye varme og sol for tiden. Går inn i siste uke før avreise for 2-3 uker ferie i MIDDELHAVET og MALLORCA. Har bestilt 2 uker, prøver å forlenge med en uke til - vår stedelige representant undersøker om det er plass både for opphold og returreise for den siste 3 uken.

Vi får se om det blir 2 eller 3 uker.

Jan

Concorde98
06-05-2018, 10:46
God morgen fra Gullstua på Arlanda. Her venter hjemtur med en CRJ snart. Sete 1A er sikret. :)
Ha en fin en!

Hypern
06-05-2018, 10:51
God søndag fra Oslo. Her er man ganske så redusert etter nattas inntak av alkohyler. Men kan holde senga en stund til så gjør ikke så mye. Så lenge formen er dugelig før avreise til Vippetangen og DFDS om noen timer så skal det gå greit. Det tror jeg den vil være også. Gjestene koste seg iallefall og vi fikk ingen klager fra verken gamlefar Olsen eller fra vaktmester Narvestad. Det tenker jeg får være greit. :)

petter380
06-05-2018, 12:27
Hola fra Norwegian sitt direkte fly mellom BGO-MAD. Håper inderlig på ledig midtsete på denne 3-3,5 timers flyturen. Overraskende fullt, lurer på hvor mange som skal til MAD vs. videre [emoji848] Hvis jeg er heldig rekker man Atletico Madrid sin hjemmekamp som starter 50 min etter oppsatt rutetid, ellers blir det bading og kos i varmen før snookerfinalen i kveld. Gårsdagens semi var vill! Tilbake på onsdag for langhelgen - elsker mai!

Bizflyer
06-05-2018, 14:10
God midt på dagen fra det Sørlandske!

Ble en hektisk dag i går med dugnad og kokkelering til 45 sultne dugnadsarbeidere. Da var det ekstra deilig å slappe av på kvelden med både champagne, hvitvin og gode reker.

Strålende vær her i dag og god temperatur. Snart skal man ut i bursdag til en liten niese. Så får vi se hva ellers dagen kan bringe.

God søndag ønskes!

Fnate
06-05-2018, 14:33
Ble en hektisk dag i går med dugnad og kokkelering til 45 sultne dugnadsarbeidere. Da var det ekstra deilig å slappe av på kvelden med både champagne, hvitvin og gode reker.


Unnskyld at jeg var frekk med Champagnevalget ditt på FB i går. Tenkte ikke på at du kanskje hadde fått den av en venn :(

Jeg tenkte bare... MOET???? SERIOUSLY????

Så nå er jeg litt flau.

Anyway - god morgen... uhm... dag fra Lillestrøm. Flott flott vær ute, og jeg skulle så gjerne kost meg med en kald øl på terassen, meeeeeeeen neida!!! Noen har besluttet at jeg skal kjøre opp til Svigers i kveld for å... whatever man gjør hos svigers.

Så da er det Munkholm og kaffe isteden.

Ha en fin en

LN-MOW
06-05-2018, 15:18
Hepp hepp .. oppe med småfuglene og de ble en runde på gymmen før frokost. Ikke annet på programmet enn å fikse gressklipperen guttungen ødela i går da han skulle ‘hjelpe’ mens jeg var på flyplassen og tok bilder. Får heller sette det ut på anbud, tror jeg.

Dagens store spørsmål: Blir det 30 grader i dag?

Hypern
06-05-2018, 17:29
Da var man på DFDS. Ombordstigning gikk ikke uten hassle. Tollen ville prate med meg om narkotika. Han mente virkelig at jeg brukte narkotika. Dem om det. Ha en fin kveld uten toll

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Fredrik74
06-05-2018, 17:53
God eftermiddag från Stockholm där jag precis kommit hem efter att ha flugit Boeing 737-600 med Bolaget.

I mailen låg ett meddelande från Etihad: You have been upgraded.

Plusgrade för minimibud gör att jag får testa deras business studio.

Ruby
06-05-2018, 17:59
Hoy aften fra Silverkris lounge, Changi T3, en av mine favoritter. Et kort stopp her før ferden går mot AMS og jeg får krysset av A350 i loggen:)
Og ellers må jeg bare innrømme at jeg aldri blir lei Asia. Eneste er at jeg foretrekker en øde øy enn disse store metropolene.
Har ferie også i morgen, men det blir nok en liten økt med kontorering før jeg drar hjem, for champisen må vel ut av omløpet før jeg setter meg i bilen :p

Martin
06-05-2018, 18:28
Da var man på DFDS. Ombordstigning gikk ikke uten hassle. Tollen ville prate med meg om narkotika. Han mente virkelig at jeg brukte narkotika. Dem om det. Ha en fin kveld uten toll

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk



Har de utgående tollkontroll der?

Hypern
06-05-2018, 19:11
Har de utgående tollkontroll der?Tar vel stikkprøver tenker jeg. Men irriterende nok

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Kanon
06-05-2018, 20:19
Da var man på DFDS. Ombordstigning gikk ikke uten hassle. Tollen ville prate med meg om narkotika. Han mente virkelig at jeg brukte narkotika. Dem om det. Ha en fin kveld uten toll

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
Har skjedd meg meg en del ganger på flyplasser. Jeg drikker ikke engang, kanskje det som er feilen :lol:

Martin
06-05-2018, 20:27
Har skjedd meg meg en del ganger på flyplasser. Jeg drikker ikke engang, kanskje det som er feilen :lol:

Mener du at du ikke er... helt kanon? :drunk::8:^_^

Kanon
06-05-2018, 21:27
Trenger ikke ekstra fludium, ser tydeligvis helt gæren ut uansett, eller Kanon om du vil! :lol: ;)