PDA

View Full Version : Storbritannia-tråden


Bergern
27-04-2018, 17:10
Jeg har søkt litt, men ikke funnet svar.
Jeg har veldig lyst på en tur til Stobritannia denne sommeren. Ser det er sent for de feteste tilbudene, men jeg er ikke så opptatt av pris. Kan tenke meg noe sydvest eller vest.
SkyTeam er et must, og en god pub likeså :D

KnutW
29-04-2018, 07:13
Bath er jo fin, men selvsagt mye turister der. Vil likevel anbefale en tur i innom, eventuelt at du tar den som en dagstur fra et annet sted. Du har også mange små artige landsbyer på Cornwall-kysten.

Maltwhisky
29-04-2018, 08:11
Fly til Cardiff og ta en rundtur i Wales. Langt fra noen turistfelle og mengder av små pitorske landsbyer man kan finne roen over en pint i.

Fnate
29-04-2018, 17:18
Fly til Cardiff og ta en rundtur i Wales. Langt fra noen turistfelle og mengder av små pitorske landsbyer man kan finne roen over en pint i.

Henger meg på denne. Gjorde det i fjor sammen med en kompis. KL til Cardiff og opp i Wales.

3cseat
29-04-2018, 20:55
Hva med for eks Plymonth, Penzance eller St. Ives? Ellers er det mange andre kystbyer som er fine. Eller kanskje en tur ut på Isle og White?

Du kan for eks leie bil å kjøre rundt. Mange flotte steder syd og syd vest i England. Mange hyggelige puber også om du liker engelsk øl, som ofte er en type ale som ofte serveres mye varmere enn hva vi er vandt til her hjemme.

robertaas
30-04-2018, 03:01
Fly KLM til Southampton?

Ett og annet tips i denne tråden:
https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=142274