Heisann hoppsann, og god helg til alle og enhver!
Jeg fikk nylig den gleden av å fly med Luxair pga kansellert fly. Like heldig var jeg i at det var ledig vindusete. Laget i den forbindelse en video fra turen. Konstruktiv kritikk mottas med stor takk! :)
https://www.youtube.com/watch?v=buNbb3wci_E
Takk for titten! Du pleier jo som oftest å levere god kvalitet på filmene dine og denne holder også god standard. Jeg likte spesielt godt at du legger på tekst med forklaring på hvilke steder vi ser på stillbildene underveis, meget bra.
Men jeg må innrømme at jeg ble ganske lei av å se på den motoren i starten. Det er forståelig at du vil ha med så mye som mulig av annonseringen, men her blir det i meste laget etter min smak. Det holder i massevis med kapteinens info (han snakket jaggu fort!), klipp bort sikkerhetsinfo fra kabinen.
Ta også bort taksing ut og inn dersom det ikke er noe spesielle fly du passerer på veien. Det blir litt langdrygt og har strengt tatt ingen interesse.
Jeg vet ikke hvordan du filmer rent teknisk, (GoPro med sugekopp på vinduet?) men litt ut-zooming akkurat når hjulene kommer opp/ned kunne gitt en liten spiss på take-off/landings-sekvensene. Hvis mulig ta gjerne med litt film av kabinen også.
Oppsummering: generelt bra filming, stødig og skarpt. Litt vel langdryge sekvenser -spesielt i starten- og veldig fint med "teksting" av stedene vi ser underveis.