PDA

View Full Version : God onsdag morgen


EB
04-04-2018, 05:13
God morgen fra Comfort Trondheim. Klar for en en dag med møter før turen går videre til Røros i ettermiddag. Ha en bra onsdag du også.

Someone
04-04-2018, 07:28
Mornings fra trikken. For første gang på lenge måtte jeg fiske frem paraplyen i dag. Er lite strømbrudd ser det også ut som det har vært i nabolaget, da klokkene på både mikro og komfyr hadde blitt resatt i natt. Forkjølet er jeg også blitt. Ha en fin dag

FQTV
04-04-2018, 07:35
Morn fra Bergen.

Nattens snø har så godt som regnet vekk i morgentimene.

Skatten er sjekket, korrigert og godkjent for innsending.

Fortsetter dagen der jeg stoppet i går, dvs jeg fortsetter å gjøre minimalt og ingenting.

Legger inn en power-nap eller to i løpet av dagen så er alt vel.

God helg




Sent from my iPhone using Tapatalk

Fnate
04-04-2018, 08:52
God morgen fra toget. Ny kontordag venter. Ikke de store tingene som skjer hverken her eller der.

Men ha en fjong dag åkke som

Ser forresten at Komiske Ali har begynt i Norsk Folkehjelp. De har dummet seg ut i forhold til en USAID avtale (moralsk kan godt hende de er innafor allikevel. Hva vet vel jeg) og må betale 16 mill i forlik. Men heldigvis går det ikke ut over driften i Norge eller nødhjelp da det skal taes av egenkapitalen. REALLY? Så egenkapitalen i Norsk Folkehjelp var ment til Hva?

Sponse Sophie Elise?

roger
04-04-2018, 11:12
Good hjelps meg så vanskeleg det er å komme igjen med skrivinga etter påske :/

Ny flybillett bestillt heilt til Oslo er bestilt, og det ser ut til at no er alle flybillettar blitt til flex. Ikkje verst.

"Bra" det er kort dag i dag.

LN-MOW
04-04-2018, 13:03
God E-dag fra Amerika Sørøst. Stor dag for Selskapet, da vi jo overtar vår første jet om et par timer. Embraer har varslet live webcast.

Ellers blåste en liten storm gjennom her i natt. Kona påsto at det var temmelig støyende, men jeg merket ingenting. Nå frokost.

Bizflyer
04-04-2018, 14:33
God ettermiddag fra det Tønsbergske!

Her har man vært innom det lokale sykehuset et lite besøk, og nå nytes en litt sen lunsj på Kverneriet! Om ikke det er landets beste burgere kan det umulig være langt unna.

Nå venter snart flight MB220 tilbake til KRS.