PDA

View Full Version : God morgen fra San Fransisco


SQ 777
31-03-2018, 03:44
Vel kveld her, en prøver å tilpasse tiden til hjemme. Sover tidlig ca 19 lokaltid her , vil hjelpe på når en er hjemme på onsdag.

Har hatt herlig vær 22-23 og blomstring plus grønne blader på trær. Ha en topp påskeaften og dag. Som MOW sier har USA ikke oppdaget/hørt om helligdager.

Men jeg har mange ganger vært med de to eneste, Thanksgiving San Diego og hvert år 1. juledag på Hawaii. :up:

LN-MOW
31-03-2018, 03:55
Hau hau .. nå er ihvertfall hælja startet. Lørdagen byr på hagearbeid. Søndag og mandag blir det fylling av bokser hos Svigermor i SC ... Det betyr vel ekspressheis til nederste etasje når jeg en gang står skolerett foran St Peter, men det er greit ...

Someone
31-03-2018, 07:18
Mornings fra Beitostølen. Dobbel kake som før-frokost, men slik er jo en grei måte å takle dilemmaer på. Tid for påskerenn med tilbehør. Ha en fin dag

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180331/e6e6c11afd3613bff995ae80a2859fb8.jpg

EB
31-03-2018, 08:55
God morgen fra Amager:-) Mat og drikke har de mye av her i nabolandet i sør. Beste påskeferien. Nå går snart turen til fots inn til og rundt i sentrum. Nyt påsken du også!

Ruby
31-03-2018, 08:57
God morgen fra Solibotn. Her er alt som i går. Nydelig vær, blikk stille ute og inne, da alle sover fortsatt. I dag skal det legges ut rebus for leting etter påske egg. Mulig det også blir en fisketur på sjøen.
Ha en fin en :)

Henshaw
31-03-2018, 09:23
Morn fra studentbyen. Her blir det jobb på beste vestkant men der er alle på hytta så det blir lite mennesker og dobbel lønn. Høytider er fint sånn sett. I går fikk man lønn for å ligge på sofaen å se Star Wars

Concorde98
31-03-2018, 09:28
God morgen fra en gammel kafé i Wien. Her blir det kaffe nummer to i dag før turen går til litt shopping og sightseeing etterpå. Sol og en 15 grader er meldt. Ha en fin dag! :)

roger
31-03-2018, 09:58
Morn frå litt lenger nordaust enn Ruby. Her er 60-årsdagen til moderen vel overstått. Gjekk i rimeleg ordna former. No blir det litt besøk på bygda. Påskerebusen vart gjennomført i går, sidan alle har hadde dobbelbooka dagen i dag.

Kort flytur nord att i morgon. Satsa på det går i same stilen. Kidsa er rimeleg fly-rutinerte. (satsa på at jinxen søv i påska :))

Ha ein fin fin dagen!

Bergern
31-03-2018, 10:26
God lørdag fra lavt og sentralt!
Ser det smøres med blåswix på Beito, så da er vel påskerennene i mål i fjellheimen :D
Tipp-topp vær ute i den virkelige verden, så det blir nok en tur utendørs her også. Dritt med nattvakt, for idag kunne det virkelig smakt med en pilsner utendørs. Får bli i morgen.
Velsmurt påskeaften ønskes!

Hypern
31-03-2018, 11:02
Nå føler jeg tomhet - Viggo Valle har avsluttet for sesongen og de endte opp på Eidskog i Hedmark... Hva skal man høre på radio da? Kunne virkelig dratt nytte av første premien der som er et reisegavekort til en verdi av 10k. Jaja - da får jeg vel fortsette på prosjekt rydding og pakking...

Fnate
31-03-2018, 11:02
God morgen fra Geneva. Her bærer det straks ut for å se på en eller annen severdighet. Google fant egentlig bare 3 ting og 2 av dem snublet vi over i går. Så nå er det "The broken chair" med noen flagg og litt styr.

Blir nok noen tusen skritt i dag også etter å ha fått plastret opp Mia etter gårsdagens rusling.

Fortsatt fin Påske ønskes alle.

roger
31-03-2018, 11:07
Nå føler jeg tomhet - Viggo Valle har avsluttet for sesongen og de endte opp på Eidskog i Hedmark... Hva skal man høre på radio da? Kunne virkelig dratt nytte av første premien der som er et reisegavekort til en verdi av 10k. Jaja - da får jeg vel fortsette på prosjekt rydding og pakking...Ey! Spoiler!!!!!

Hypern
31-03-2018, 11:09
Ey! Spoiler!!!!!

Sorry - kunne ikke vite at folk hører på sånt i opptak. :(

Polaris
31-03-2018, 11:23
Nå føler jeg tomhet - Viggo Valle har avsluttet for sesongen og de endte opp på Eidskog i Hedmark... Hva skal man høre på radio da? Kunne virkelig dratt nytte av første premien der som er et reisegavekort til en verdi av 10k. Jaja - da får jeg vel fortsette på prosjekt rydding og pakking...

Vet ikke om nivået på årets skattejegera var det helt store, makan til cringeworthy "ehhhh" og unødvendig repetisjon for å hale ut tiden så kollegas i bakgrunnen kunne google har jeg ikke hørt maken til på 15år :p Manglet noen som virkelig var avslappet og bare tenkte intuitivt. Men de kom seg jo fram om ikke anna.

Bizflyer
31-03-2018, 11:42
God formiddag fra det Sørlandske!

Deilig med påskeferie og fint at pol og butikk er åpent igjen i dag. Her må det handles!
Ellers ingen andre planer enn litt småpusling i huset. Fint det!

Skål!

Gunnar
31-03-2018, 14:09
God formiddag fra Galemoen. Og kjære Avinor/OSL: det ville være fint om dere lot oss beholde tilgang til div. systemer til vi faktisk har stengt sjappa i Aviator...:headbang