PDA

View Full Version : God søndag fra Sandaker


Someone
18-03-2018, 07:50
Mornings fra Sandaker. Blå himmel her i hovedstaden. Totalt utkjørt etter gårsdagens skitur, så la meg klokka 21:15 i går. Så det våknet jeg allerede 06:30 i dag, selv om arvingen er plassert hos de gamle. En barnebursdag og to visninger står på programmet i dag. Ha en fin dag

Concorde98
18-03-2018, 08:07
God morgen fra Comfort Hotel Bergen Airport. Her sov man godt etter en solrik dag i Bergen i går. Fint vær også i dag. Litt utpå formiddagen skal en stutt 737 fra SAS ta oss til OSL.
Ha en fin søndag alle sammen! :)

ATC-flyradar
18-03-2018, 09:55
God morgen fra Groruddalen - våknet til 15 blå ute og vinduet på gløtt - det var en kald måte å våkne på - minusgrader på rommet - uff.

Håper kollen for en flott dag og mye publikum.

Jan

ForeverSAS
18-03-2018, 10:27
God morgen fra Snillfjord. :)

Skyet opphold, men nedbør er på vei i følge Eli Kari hos TV 2. Søndag betyr blank dag hva gjelder planer, så tar det meste på sparket i dag. Mulig en får fyre opp støvsugeren en runde tenker jeg.

3 dager på rappen med jobb kommende uke, så fra onsdag ettermiddag er det sånn ca 11 dager fri på denne kanten.

Ha en fortreffelig en. :)

LN-MOW
18-03-2018, 10:42
Whoa ... tett sne i går ettermiddag som er gått over til regn i løpet av natten. Og heftig blæst. Så er det is is og is der ute. Godt man ikke har planlagt noen utendørsaktiviteter ...

Frokost er fortært, kaffen er i koppen og Perfect Beings traller på radioen. Tror det blir litt tv-titting inntil vakta starter.

Sondbjo
18-03-2018, 10:51
God morgen fra Sharm El Sheik :) Det skal bli så deilig med 16 dager med sol!

KnutW
18-03-2018, 11:13
sola meg klokka 21:15 i går

Feiret med sterkere saker enn en pils..?
Nuvel, gratulerer med vel gjennomført og god søndag til alle, med eller uten ski!

Someone
18-03-2018, 11:14
Feiret med sterkere saker enn en pils..?




He He nei, men ser det kom en klassisk auto-correct feil her [emoji13]

KnutW
18-03-2018, 11:18
Det ante meg, men klarte ikke å dy meg. ;)

Twin Otter
18-03-2018, 13:26
Hei fra OSL. Venter på boarding hjemover mot SVG. Nydelig flyvær og vindusplass ved nødutgang er sikret. Ha en fin søndag forumister.

Bizflyer
18-03-2018, 14:43
God søndag fra det Sørlandske!
Ute skinner sola men det er kaldt. Ingen planer om å ut i dag. Brunsj nettopp spist og vurderer å ta meg en lur igjen. Bare fordi jeg kan....

Viktig å hvile ut før en travel uke tar til i morgen.

SQ 777
18-03-2018, 15:01
God ettermiddag fra Lillestrøm... -18 kl 0600 ,,,men bedring i sikte . Blir inne som Biz.
Smått begynt å pakke til San Fran om 10 dager. En av våre favoritter. Prøve ut «nye» Parc 55 Hilton nær Union Square . Tidligere Wyndham. Kun $ 170++ pr natt. Var vel introduksjon tilbud, booket i fjor sommer.

Fnate
18-03-2018, 15:18
God morgen... uhm... dag fra Lillestrøm. Ble veldig sent i går. Men nå står ostesmørbrødene og føner i ovnen.

Fått booket sommerferien også, så nå er det meste av funny-money budsjettet brukt opp for i år. Men det blir to riktig fjonge turer.

Ha en fin en

Ruby
18-03-2018, 16:15
God søndag fra SVG. Reisedag til Bardufoss i dag så blir det videre transport med bil i morgen tidlig for et møte som er berammet til 90mimutter. Sykt, men nødvendig.
Forsinkelser er varslet, så siden en er på reiseregning bevilget jeg meg en 0,75 Brooklyn lager. Strålende vær på disse kanter. Ikke fult så strålende dit jeg skal.
Ha en glitrende søndag! :)

FQTV
18-03-2018, 16:36
God dag fra kantina på OSL utland.

Dagen begynte med lunsj invitasjon hos venner før SK tok meg, Eggum, Madcon og Eli Kari trygt over fjellet i strålende sol. Jeg fikk ikke med meg noe særlig av selve turen siden jeg sovnet før push-back og våknet når det var weight-on-wheel på en asfalt stripe her østpå.

Nå er det snart videre til HEL for litt søndags festligheter og annet moro.

Kjekt å se solen igjen.

God helg (neste helg altså)


Sent from my iPhone using Tapatalk