PDA

View Full Version : God onsdag morgen


EB
07-03-2018, 05:24
God morgen fra Vertshuset Røros. Klar for en dag med møter fra tidlig til sent. Skal ha en lærling med meg som «skygge» i dag...kanskje en fremtidig selger. Ha en topp onsdag der du er:-)

ForeverSAS
07-03-2018, 05:54
God morgen fra Snillfjord. :)

Klart og kaldt på denne kanten, men nesten magisk stemning når månen skinner fra en skyfri himmel.

Her er man oppe og klar til ny dyst. Hadde egentlig fri resten av uken, men så klarte man å svare ja til litt ekstrajobb på renhold. Ikke for det, pengene kommer godt med når man nettopp har kjøpt ny bil, sånn sett er det verdt å stå opp tidlig.

Ha en fortreffelig en. :)

ATC-flyradar
07-03-2018, 07:43
God morgen fra Groruddalen - flott morgen, det blir lysere for hver morgen. Takk kulden, nå er det nok - kom med varmen.

Ha en flott dag videre.

Jan

Tjab
07-03-2018, 08:45
God morgen fra Bergen. Her venter jeg på megler. Den første av en hel hær, etter at jeg la ut anbud på mittanbud.

Fnate
07-03-2018, 08:52
God morgen fra toget. Fin dagstur til DUS med bolaget i går. Kalkulasjonene fremover nå blir på at:

om man skal bare ha Ramlösa den ene veien og så feire litt tilbake, så må PLUS være Max 250,- nok dyrere + hvor mye man trenger ekstra grunnpoeng - for å lønne seg.

Slik lyder denne herrens ord.

Nå kontordag og besøk av vår Britiske kollega. Han ville ha strategimøte og har laget en agenda som om han skulle planlegge evakueringen av Dunkirk.

Ha en fin en

Bergern
07-03-2018, 08:56
Tjallabais fra Like Vestenfor!
Fem nattvakter rett ned, ingen strafferunder. En liten lur først, og så kan resten av dagen begynne. Pils med kollega og x-kollega utpå ettermiddagen er dagens eneste, men dog så viktige, mål.
En onsdag i fristil ønskes :)

TriStar
07-03-2018, 09:56
God ettermiddag fra Chiang Mai. Her er det godt og varmt og vel så det... På Starbucks nå for en kaffe og nedkjøling. Effektiv dag så langt med litt bortekontor, skredderbesøk, MC-sjappe og snart massasje... To dager igjen før det blir sand og saltvann. Ha en strålende onsdag[emoji3]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bizflyer
07-03-2018, 10:08
Så var det blitt onsdag ja.
Første dag på kontoret etter nesten 2 uker i sykesengen.
Ikke frisk enda kjenner jeg, men får jo prøve. Kjenner at konsentrasjonen ikke er på topp. Så er redd for at dette går den veien høna sparker.....

Og så er det snø ute...... Fysjom!

Someone
07-03-2018, 10:31
God dag fra hovedstaden. På trikken på vei til et lunsjmøte. Overskyet og et par minus, men nå virker saltet, så greit med kalosjer i dag. Ha en fin dag

Hypern
07-03-2018, 10:47
G'onsdag fra Oslo. Tenk at det ikke er lenge til helg. Litt hjemmekontorering før det blir en liten tur ut av byen for et jobbintervju.

TG923
07-03-2018, 11:20
Nok en god ettermiddag fra Chiang Mai
Godt og varmt ja, fikk heldigvis igang aircondition igjen etter 2 x bytter av batterier.
Frokost, svømmeøkt, massasje og handling utført - noe bortekontoraktivitet mens det fortsatt er på det varmeste ute.

Halvveis i reisen i dag, bare 12 dager igjen. Tar gjerne litt mildere vær i Oslo etter hjemkomst.

ToreD
07-03-2018, 11:41
God formiddag fra CPH. Venter på at OY-KBM skal skal bli klar til boarding, så går turen til SFO. Foran gardina så klart.
Håper de har nok øl ombord...


Sent from my iPhone using Tapatalk

LN-MOW
07-03-2018, 13:33
Hei, hvorhen du er i verden.

Her, ganske så langt vestpå, skin solen allerede. Nok en arbeidsdag står før døren og etter vakt blir det å frakte broderen ned til nærflyplassen. Grunnet mørke blir det ingen bilder ..

Kaffen er overstått, frokost er neste. Og kun to dager til jeg selv setter kursen i retning av den andre enden av VPN-tunellen.

Ruby
07-03-2018, 19:08
God onsdag fra Dubliners i Oslo. Etter laaang dag med møte på Langkaia, måtte strupen smøres med Brooklin IPA. Siden blir det en middag med kollegaer. Ellers bedre klimatiske forhold enn sist uke. Da trodde jeg ørene skulle knuse som porselen pga de var dypfryst.
Mer møte i morgen og hjem på kvelden.
Ha en super en:)