PDA

View Full Version : Glad mandag! :)


Concorde98
26-02-2018, 05:47
God morgen fra Lillestrøm. Ny uke og nye muligheter står for døren. Litt kaldt i dag men sola skal titte fram. Ha en fin start på uka alle sammen! :)

SQ 777
26-02-2018, 06:32
God morgen fra Colombo... Ferdig med curry frokost... Snart ut på byen..
Strålende vær..

FQTV
26-02-2018, 06:39
God blåmandag fra Bærgen.

Etter et par kalde dager på Harry-Island (LPA) som har resulterer i feber, vonde ledd og hoste.

Ser det har snødd i løpet av natten så i dag skal jeg holde sengen og spise min "medisin".

Ha en frisk mandag.



Sent from my iPhone using Tapatalk

EB
26-02-2018, 06:40
Glad mandag fra Ris. Ikke bare litt kaldt - minus 14 er friskt:-) Hjemme kontoret er åpnet og dagens oppgaver venter...heldigvis har hjemmekontoret peis og nok ved. Kvelden byr på en treningsøkt og innimellom skla det fylles på med nok skritt. Ha en sprek start på uken.

SudCaravelle
26-02-2018, 07:56
Glad mandag fra Ris. Ikke bare litt kaldt - minus 14 er friskt:-) Hjemme kontoret er åpnet og dagens oppgaver venter...heldigvis har hjemmekontoret peis og nok ved. Kvelden byr på en treningsøkt og innimellom skla det fylles på med nok skritt. Ha en sprek start på uken.

Heldiggris, her i høyden var det 16 på morgenkvisten og rørene var faktisk delvis frosset. Heldigvis forteller CheckMyTrip at det er 50 grader varmere om 9 dager ��

44529

God mandag forøvrig.

Chriscross
26-02-2018, 07:58
God mandag,
Beit godt i kinnene da jeg løp i dag tidlig. Var iallfall smart med to luer og tykkere hansker.

Ligger an til å bli en bra dag. Sas har fått opp knagger i dusjene på innenlandsloungen og det er nå strøm i usb uttakene på flyet. Så nå er det på tide å klage over at strømboksen stjeler mye benplass for de som får midtsete. :stir

Dette er siste eller nest siste dag med dagpendling, har uansett sikret "dobbel diamant" siden oktober.

Nyt dagen!

Someone
26-02-2018, 08:14
God morgen fra Sandaker, selv innenfor Ring 3 er det -14 i morgentimene. Får vel etterhvert få kommet oss i barnehage og på jobb. Ha en fin dag

ATC-flyradar
26-02-2018, 08:42
God morgen fra Groruddalen - solen er på veg opp - blir en strålene kald vinterdag i øvre Oslo.

Ikke dårlig ær- dårlig klær ;)

Jan

Martin
26-02-2018, 09:05
God morgen fra Alfaset.

Kjente meg fint lite misunnelig på han naboen som stod og skrapet bilen sin i dag mens jeg var på veg til garasjen, for å si det sånn. Heller ikke fælt med innendørs parkering på jobb. Slapp til og med å åpne porten selv (les: Kjøre ned vinduet og vifte med et kort foran en kortleser) da man havnet rett bak en annen bil på veg inn.

Ny uke, nye muligheter. Litt kaos fra før helgen som må ryddes opp i, men satser på at det går bra.

Ha en kald en :)

SQ 777
26-02-2018, 09:09
Kalt ja, Kjeller meldte - 26, samtidig ringte Verisure at noe feil med kontakt i hjemmekontoret mitt, nå 7 grader. Ringte tilbake og nå OK.

Så enkelt i gamle dager, ingen Security, no Internett . Ingen reiser til Sri Lanka, varme klær og fyr på peisen.:colgate:

Twin Otter
26-02-2018, 09:22
Forus kan melde om behagelige -2,4 i øyeblikket. Men det er varslet at det skal bli kaldere utover uka. Kaldt var det når jeg stod opp. Kaldt på soveromsgulvet i morges, kaldt på vei til bussen. Kaldt på bussen men godt og varmt da jeg kom inn på kontoret. Så da er det kanskje ikke så galt å sitte her noen timer i dag også.

Bizflyer
26-02-2018, 09:33
-10 her helt i sør i dag.
Influensaen fortsetter. Har fått sendt unga til skolen og står i telefonkø hos heksedoktoren. Her må det sykemelding til. Beklageligvis med bilen på EU kontroll i dag, og det gir meg noen utfordringer. Har lite lyst til å ut å gå i denne kulda.

Kunne det bare bli litt bedre snart.....

TG923
26-02-2018, 09:37
Chiang Mai kan melde om drøye 30 plussgrader, og langtidsvarselet viser at det skal bli noe varmere framover.

Dagens timelange svømmeøkt er unnagjort, og spaserturen til matbutikken likeså.
Da er det vel tid for "formiddagslur" mens det er på det varmeste...

Henshaw
26-02-2018, 10:01
Frisk morgen på Kringsjå også. Gir det litt tid til å varme opp før man drar ut på langtur på ski, siden det er sol og fint ellers. Satser også på at blå Swix holder, da man ikke har noe kaldere

Bergern
26-02-2018, 10:03
Mornings fra rett over grensen i vest!
Godt under frysepunktet her også. Smart å velge seg innendørsjobb, kjenner jeg. Beste dagen i uka byr ikke på all verdens. En liten kveldsvakt, også blir det vel å vegetere i sofaen til ut i de små timer, kjenner jeg meg selv rett. Og det gjør jeg. Fri i morgen og det hele :)
Isrosepyntet ukestart ønskes!

Hypern
26-02-2018, 10:53
God formiddag fra Oslo - jetlaggen sitter i ja, tungt å stå opp, sov vel kanskje 3 timer fra 06 til 09... :drunk: Heldigvis ikke langt å gå til hjemmekontoret. Kontraktsmøte på ny leilighet i dag noe som gjør at jeg må ut i kulda en tur. Tror jeg skal kjøpe en Red Bull på veien.

Fnate
26-02-2018, 11:55
God morgen fra Colombo... Ferdig med curry frokost... Snart ut på byen..
Strålende vær..

Er ikke det risky? Spise curry til frokost og så bevege seg langt fra hotellet? ;)

Her har jeg hatt et par timers hjemmekontor og nå bærer det straks til OSL for å hente besøk til jobben, fra verdens største land - utlandet.

Ha en brillefin en

Fredrik74
26-02-2018, 12:08
God förmiddag från Stockholm. I eftermiddag går turen till Hamburg via Amsterdam om inte det kommer snö ivägen.

EB
26-02-2018, 12:16
Heldiggris, her i høyden var det 16 på morgenkvisten og rørene var faktisk delvis frosset. Heldigvis forteller CheckMyTrip at det er 50 grader varmere om 9 dager ��

44529

God mandag forøvrig.

I et 120 år gammelt hus er vi ikke så redde for kuldegrader og frosne vannrør... #værtuteenvinternattfør

SQ 777
26-02-2018, 12:28
He, he EB, samme med et på nesten 70år... Med kjeller..... «Solid as a rock, Norwegian wood, is’nt good»:up:

SudCaravelle
26-02-2018, 12:53
I et 120 år gammelt hus er vi ikke så redde for kuldegrader og frosne vannrør... #værtuteenvinternattfør

Igjen - heldiggris. Vår utbygger har ikke helt fått til kombinasjonen av enebolig med fire halvplan med marka(en) og en bekk som nærmeste nabo :D

Enn så lenge fungerer det som det skal..:8:

LN-MOW
26-02-2018, 14:08
G’moorgen! 13 pluss her vestsørøstpå og ingen minusgrader i sikte. Er i imidlertid begynt å bli litt bekymret med tanke på min kommende Europaturne, men får prøve med å sende en bekymringsmelding. Det ryktes å være effektivt for å få fjernet uønskede elementer.

Søkkvått ute, så dagens planlagte aktiviteter må utsettes til det blir tørt. Gresset trenger å bli klippet også, det må også utgå .. Oh well. Det tørker vel til slutt ...

Tjab
26-02-2018, 14:34
Mandag ettermiddag på Kvernberget Heliport Wartehalle.
Her kjører vi kretsmesterskapet i venting pga snø i Bergen... ohh happy days=)

Polaris
26-02-2018, 14:39
I dag ISO-sertifiseres vi. Tar en smug-sosiale-medier-pause mens andre røyker. Kontinentaleuropa, ass. Viel erfolg, sier jeg til meg selv, og går tilbake inn i intervjurommet.

robertaas
26-02-2018, 16:28
God mandag fra labyrint-bussen på Heathrow. BA hadde satt inn antikvarisk 747 som landet på terminal 3. Spiser over en halvtime av transiten.

Ha en god en alle som kommer for sent hjem til å få gjort noe fornuftig idag.

Martin
26-02-2018, 17:19
BA hadde satt inn antikvarisk 747 som landet på terminal 3.

Dumt å lande der? Er det ikke lurere å lande på en av rullebanene og så heller taxe bort?

LN-KGL
26-02-2018, 17:27
Sitter nå på OSL og venter på Air France til Paris CDG og fire timer videre venting på B777-300ER er klar for ombordstigning til Santiago i Chile hvor det blir videre klarering og check in på LAN til Puerto Montt. Møte kl 17:00 i morgen tirsdag chilensk tid, 28 timer 33 minutter fra nå.

robertaas
26-02-2018, 17:28
Dumt å lande der? Er det ikke lurere å lande på en av rullebanene og så heller taxe bort?
Joda, de landet på taket av terminalbygningen og så kunne man ta sikkerhetssklien rett ned i loungen.

Fredrik74
26-02-2018, 19:16
KL1116 är minst en timme försenad. Missar flyget vidare. Menzies hänvisar till transfer desk på Schiphol. Det kommer bli katastrof...

Martin
26-02-2018, 20:43
BA hadde satt inn antikvarisk 747 som landet på terminal 3. Spiser over en halvtime av transiten.

G-CIVO du fløy, ser jeg? Det var min første 747, på IAH-LHR den 24/1/2010. Da var den ikke så antikk.

robertaas
26-02-2018, 20:51
G-CIVO du fløy, ser jeg? Det var min første 747, på IAH-LHR den 24/1/2010. Da var den ikke så antikk.
Fikk ikke med meg navnet, men det var 'første generasjon' underholdningssystem og skruer som falt løs både her og der. Den ene rullegardinen min var helt løs og umulig å få til å være åpen og den andre var helt fast og var umulig å åpne.

44F var siste sete til å bli servert ombord og alle valg var borte.

robertaas
26-02-2018, 20:54
KL1116 är minst en timme försenad. Missar flyget vidare. Menzies hänvisar till transfer desk på Schiphol. Det kommer bli katastrof...

Har blitt henvist til transfer desk på AMS ved forsinkelse så vær forberedt på elendig service.

jb1
26-02-2018, 21:24
-10 i Waw, -12 på morgenen. Bikkjekaldt med forkjølelse hos meg og spy hos den minste, deadlines en masse. Ok blåmandag mao.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fredrik74
26-02-2018, 22:55
Har blitt henvist til transfer desk på AMS ved forsinkelse så vær forberedt på elendig service.

Jag var beredd men det gick faktiskt bra. Sitter nu pa Ibis Schiphol Airport och har rum for natten. Flyger vidare i morgon och ar inbokad pa morgonflighten. Maste ha varit mitt Flying Blue Silver...

Elefanten
27-02-2018, 00:01
Fikk ikke med meg navnet, men det var 'første generasjon' underholdningssystem og skruer som falt løs både her og der. Den ene rullegardinen min var helt løs og umulig å få til å være åpen og den andre var helt fast og var umulig å åpne.

44F var siste sete til å bli servert ombord og alle valg var borte.Woohooo... endelig har de fått orden på dette :)

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk