PDA

View Full Version : God søndag...


EB
18-02-2018, 06:50
God morgen fra Ris. Nyter stillheten i huset - bare avbrutt av kaffemaskinen som lager dagens første kopp. Blir nok en treningsøkt i løpet av formiddagen - ellers få planer. Ha en fin søndag der du er.

kimpe
18-02-2018, 08:07
Oioioi, nesten først!

Kald morgen fra Skaun, OL selvsagt!

Sliter maks med ryggen for tiden så sover bare nedopet et par timer hver natt, jævla slitsomt, men enda bra det er sport på TV i hvertfall. Medfører lengre sykmelding og mindre reisevirksomhet, kroppen var lei av 210 døgn på reisefot pr år i nesten 15 år på rad. :)

Men kommer sterkere tilbake!!

Kim

Chriscross
18-02-2018, 09:56
God søndag,
Da er stafettgullet i boks så da er det på tide å smøre familiens ski og komme seg ut før evt regn truer på ettermiddagen.

Ser Sas Irland tar over alle osl-lhr flighter til høsten, men hvorfor er det bare Ekstra billetter tilgjengelig fra Y og dyrere bookingklasser?

learjet
18-02-2018, 10:00
God morgen fra Hafjell

Her har man dratt seg ut av senga akkurat i tid for spurten på stafetten.

Nå blir det straks litt frokost før man skal forsøke seg på en skitur. Noe spent på hvordan ryggen takler det i dag. Men må jo prøve for se hvordan det går.

Utrolig deilig med noen dagers vinterferie med familien

S

Someone
18-02-2018, 10:40
Gog morgen. Perfekt timing å stå opp på i dag, da jeg fikk med meg de to siste etappene på stafetten. Og legg til et annet gull og sølv, så ble det en god medaljefangst i dag også. Litt redusert etter gårsdagens skitur, som ble litt lenger enn planlagt, så blir en rolig tur ut med arvingen, før besøk i ettermiddag. Ha en fin dag


Ser Sas Irland tar over alle osl-lhr flighter til høsten, men hvorfor er det bare Ekstra billetter tilgjengelig fra Y og dyrere bookingklasser?

Trolig fordi alt i systemene ikke er på plass enda. Ikke uvanlig med ymse omlegginger

SQ 777
18-02-2018, 11:16
God morgen fra snø-Lillestrøm.. Jo, jo, mye rart med SK til LHR til høsten.

Har booket UA til ORD med SK til LHR 10.10. 07.55. Der står det 738 operated by Jet Time. Hjem 16.10 SK kl 10.20 også med 738 operated by Jet Time.

Ja, ja.. Har sett andre UA connections operated fra LHR med SAS Ireland...

Concorde98
18-02-2018, 11:24
God morgen fra snø-Lillestrøm nummer to. :) Her var man oppe til første etappe på stafetten, skikkelig artig ble det jo! Dessuten har man gjort en bestilling av en Ålesund tur om to uker, kaffe i koppen har man og, så en fin søndagsmorgen er det her. Ha en fin en alle sammen! :)

Concorde98
18-02-2018, 11:26
Oioioi, nesten først!

Kald morgen fra Skaun, OL selvsagt!

Sliter maks med ryggen for tiden så sover bare nedopet et par timer hver natt, jævla slitsomt, men enda bra det er sport på TV i hvertfall. Medfører lengre sykmelding og mindre reisevirksomhet, kroppen var lei av 210 døgn på reisefot pr år i nesten 15 år på rad. :)

Men kommer sterkere tilbake!!

Kim

God bedring! :)

AirbusTrond
18-02-2018, 11:29
God dag fra Gamlebyen. Fikk ikke sove mer, så ble en halv sisteetappe på skjermen her også... Fatter ikke hva som gjør at jeg sover dårlig i helgene. Får vel sove frokost, etter skiskytingen da...

... Ålesund er ikke det verste stedet man kan besøke. Selv har jeg booket ferdig det meste for året, men lever fortsatt i spenning på hva jeg skal finne på en ukes tid etter det vanlige oppholdet i Varna - går en del fly derfra i august, foreløpig er vel Tblisi det mest aktuelle.

God søndag!

Bizflyer
18-02-2018, 12:44
God midt på dagen fra et konferanserom på Park Inn Gardermoen.
Snart lunsj, og så venter 1430 avgangen hjem til Krsand.
Ser frem til den deilig ettermiddag hjemme, før turen går tilbake til Oslo i morgen tidlig. Så jeg skal ikke ha noen forsinkelser i dag altså.

God søndag ønskes!

EB
18-02-2018, 13:06
Treningsøktene består i snemåking - oppkjørsel og gårdsplass måkt to ganger allerede...og det blir vel en runde til.

Chriscross
18-02-2018, 13:43
Gog morgen.

Trolig fordi alt i systemene ikke er på plass enda. Ikke uvanlig med ymse omlegginger

Dr vel noe sånt, men innmari kjipt for da koster en tur til Sydney med Sq 2000kr ekstra i Y+. Og det skal ganges med 4...

LN-MOW
18-02-2018, 14:06
G’mooorgen! Horisonten rødmer, og det er ikke fordi det skjer noe umoralsk. Bikkjene fikk meg opp til vanlig tid, og nå er det kaffe og ipad som gjelder.

Ser ut til å bli en brukbar dag, så da får vi se hva vi finner på. Frister litt med en flyplasstur - en stund siden sist nå.

Fnate
18-02-2018, 16:11
God morgen fra Savannah. Har trykket i meg frokost og så begynner straks turen hjem. Relativt mye kloms med SAV-CLT-MIA-LHR-OSL. Separat booking fra MIA, så klart. God Bongo style.

Men blir godt å komme hjem til storsmurfen og nye kåken igjen.

Ha en fin en

dc-8-63
18-02-2018, 16:31
God morgen fra den lille øya med det store hjertet, her er det også espresso i koppen, fyr på peisen og Washington Post + New York Times på iPad. 40 A Doonesbury Retrospektive ligger også innen rekkevidde. Det er spådd sne her i dag, må si jeg misunner den lille italienerinnen som er i Palm Desert med sin søster, meldte meg frivillig til å måke sne for dem, men de mener det er lite behov. Stor presentasjon for ledelsen i morgen så det blir vel noen timer bak tastaturet.

Hypern
18-02-2018, 18:08
God søndag fra South Lake Tahoe - her skal man prøve Heavenly skiresort etter planen, men venter litt til å se hva de faktisk åpner av heiser (litt vind i lufta) før jeg faktisk stikker ut. Med priser som koster dobbelt så mye av et dagskort på skisteder i Norge så må de åpne så å si alt før jeg gidder å teste det. Hadde en nydelig kjøretur rundt hele Lake Tahoe i går - men man får jo litt hjerte i halsen av en del amerikanske sjåfører. Her er det snakk om å legge seg helt oppi ryggen din selv på de mest svingete tofeltsveier. Opp til Reno i morgen - og satser på å kjøre innom Carson City for å plukke opp en delstatshovedstad før jeg avleverer bilen på flyplassen i Reno før en siste natt der før man tar toget ned til Emeryville og San Francisco.

Fnate
18-02-2018, 18:08
. Relativt mye kloms med SAV-CLT-MIA-LHR-OSL. Separat booking fra MIA, så klart. God Bongo style.

AA synes tydeligvis også det var mye kloms. Slet med innsjekk pga "unusual routing", he he.

#travellingbongostyle

Hypern
18-02-2018, 18:30
Haha og der leser jeg at mye er stengt i skibakken. Hm da får jeg finne på noe annet... For noen feiginger - det blåser ikke så mye ute - kun frisk bris er meldt på YR.. Virker som amerikanerne er overforsiktige hva gjelder en del ting. I Norge stenger man ikke før det blåser nesten storm styrke... Hvis frisk bris var målestokken for stengt, ikke stengt i Norge ville mange skianlegg vært stengt hele tiden...

Fnate
18-02-2018, 18:49
Ah... Bongo på tur.

Body scanneren slår ut på bukseknappene. "Are you confortable doing this check in public, sir?"

Det var nokså intenst. Trengte en øl etterpå, men ølsalget er stengt til 12.30 på søndager.

La frem Problemet til AA og fikk et tidligere fly til CLT og exit row1 på CRJ'en. Så dette blir fint.

Hypern
18-02-2018, 18:54
Ah... Bongo på tur.

Body scanneren slår ut på bukseknappene. "Are you confortable doing this check in public, sir?"

Det var nokså intenst. Trengte en øl etterpå, men ølsalget er stengt til 12.30 på søndager.

La frem Problemet til AA og fikk et tidligere fly til CLT og exit row1 på CRJ'en. Så dette blir fint.

Georgia har nokså strenge alkohollover ja - selv opplevd det i Atlanta. Du burde komme hit til Nevada/California langt mer liberalt her. Ja faktisk så får du kjøpt alkohol 24/7 i Nevada.

Ruby
18-02-2018, 19:15
God søndag fra Stavanger. Her er det Star Wars søndag, og fikk sett en film på formiddagen. Siden ble det en passe lang spasertur i nærområdet. Nå er vi igang med neste film. Men det blir nok et avbrekk for å hente hjem verdens beste rullekebab fra Sandnes Kebab. Intet slår den, det er rimelig sikkert.
Ha en super kveld :)