PDA

View Full Version : Tipp topp torsdag


EB
08-02-2018, 05:11
God morgen fra Røros. Klar for en ny dag med mange møter før NSB tar meg hjemover på ettermiddagen. Håper vi unngår elgen...på vei opp kjørte vi nemlig på en elg...det er ikke uvanlig på denne tiden av året. Ha en flott torsdag der du er.

AirbusTrond
08-02-2018, 05:27
Torsdagen har fortsatt ikke helt begynt her i Bogota. Flott middag på Andres DC i dag. Hyggelige folk der også, som overalt ellers i Colombia. På dagens agenda er det en lang utflukt som inkluderer tur på en kaffefarm. Det blir nok tipp-topp. God torsdag ønskes.

ForeverSAS
08-02-2018, 05:49
God morgen fra Snillfjord. :)

Skyet opphold, og ikke mye mer å si om det. Oppe, og etter hvert også klar til dyst på jobb. Ila dagen blir det et møte også, for å se om det finnes andre oppgaver en kan ta fatt på.

Ha en fortreffelig en! :)

Tjab
08-02-2018, 06:01
God morgen fra ENKB
Her ventes det på SK2302 etterfulgt av SK4015 og HKS167 :)
Siste nytt er at vi nå kan ta med mobiltelefon ut på installasjonene til Statoil.

Ps: nytt sitteområde etter sikkerhetskontrollen på Kvernberget. Du store!

Desk pilot
08-02-2018, 07:09
God morgen. Vi har flyttet oss fra hjertet av Europa og over grensen til....er det munnen....eller magen? Regionen er iallefall flotte Alsace og her er det både god mat og god drikke. Et langt og krevende møte i dag før SAS skal ta oss nordover til Køben og videre til Oslo i kveld. Ha en flott dag alle Flypratemakere :)

Someone
08-02-2018, 07:34
God morgen fra Lech. Ikke det helt store været når jeg kikker ut vindu, men etter jeg i går var en tur nede i "Unter"-Lech og svei av masse Euro på ny hjelm og ikke minst nye briller, blant annet med glass for flatt lys og dårlig sikt, så blir det nok en brukbar dag i bakken for det. Uansett så begynner jeg nok med noen turer med arvingen, før han sendes på lekerommet. Ha en fin dag

Fnate
08-02-2018, 08:49
. Håper vi unngår elgen...på vei opp kjørte vi nemlig på en elg...det er ikke uvanlig på denne tiden av året. .

Makan!!!

God morgen fra Deltastaden. Jeg sitter jeg og venter på hvitevarer til nykåken. Skulle komme ca nå. Deretter er det bortekontor resten av dagen.

Ha en fin en

Bergern
08-02-2018, 09:27
Hallaien fra rett side av elven!
Det skal i grunn jobbes fremover; Dobbelt i dag og netter hele helgen. Aldri blir det mandag :D
Snasen torsdag ønskes!

Sondbjo
08-02-2018, 09:48
God Torsdag :) Nå er jeg inne i en veldig intensiv uke med teaterforestillinger. Jeg spiller Troll Kan temmes og skal til KSU 14 feb og se musikalversjonen av den. Det blir spennende. :D

Fnate
08-02-2018, 09:57
God Torsdag :) Nå er jeg inne i en veldig intensiv uke med teaterforestillinger. Jeg spiller Troll Kan temmes og skal til KSU 14 feb og se musikalversjonen av den. Det blir spennende. :D

Jøsses... erru skueplayer?

Stå på

Sondbjo
08-02-2018, 10:17
Jøsses... erru skueplayer?

Stå på

Yeps :) i sandvika frem til Lørdag :) første gang for min del.

Polaris
08-02-2018, 10:36
Makan!!!

God morgen fra Deltastaden. Jeg sitter jeg og venter på hvitevarer til nykåken. Skulle komme ca nå. Deretter er det bortekontor resten av dagen.

Ha en fin en

Hva er den hippeste shit´n nå om dagen? Har noen trum(phf)a Miele?

Lais fra Tyskland. Jeg venter på en simulering av overflatetemperatur av sjøvann, og kokkelurer på internettet i mellomtiden. Fryser røven av meg med minus 10 grader her, på den andre siden er det fint fordi vi produserer strøm for full guffe. Og det gir klingende mynt i kassa :)

Fnate
08-02-2018, 11:35
Hva er den hippeste shit´n nå om dagen? Har noen trum(phf)a Miele?

Lais fra Tyskland. Jeg venter på en simulering av overflatetemperatur av sjøvann, og kokkelurer på internettet i mellomtiden. Fryser røven av meg med minus 10 grader her, på den andre siden er det fint fordi vi produserer strøm for full guffe. Og det gir klingende mynt i kassa :)

Miele er fortsatt best men min være halvdel har bestemt seg for at de suger. Så de blir igjen i gamlekåken.

Tjab
08-02-2018, 11:43
God Torsdag :) Nå er jeg inne i en veldig intensiv uke med teaterforestillinger. Jeg spiller Troll Kan temmes og skal til KSU 14 feb og se musikalversjonen av den. Det blir spennende. :D

Jøss. Flyprater representert på oprafestukene. Er jeg hjemme så skal jeg vurdere å kjøpe billett:D

storg
08-02-2018, 12:28
Miele er fortsatt best men min være halvdel har bestemt seg for at de suger. Så de blir igjen i gamlekåken.
Men hva blir det da? Candy?

Fnate
08-02-2018, 12:39
Men hva blir det da? Candy?

Gram og Bosch... #thestruggleisreal

KnutW
08-02-2018, 13:08
Enig med Mia (sorry Fnate) Miele er sterkt oppskrytt.

LN-MOW
08-02-2018, 13:38
Støvsuger my a*** .. Bruker meksikanere. Mye bedre.

Hei og hopp. Ser ut som at vi skal få litt sol i dag, noe solpanelet på porten setter pris på. Batteriet gikk tomt i går. På tide at denne vinteren tar slutt.

To dager jobb står for døren. Så blir det langhelg. Helt greit.

Fnate
08-02-2018, 14:07
Enig med Mia (sorry Fnate) Miele er sterkt oppskrytt.

Makan... måtte Franskmenn prompe i din omtrentlige retning!

KnutW
08-02-2018, 14:42
Auda, traff visst et ømt punkt der... Nuvel, så lenge det er franske damer så får jeg vel tåle det. Men, jeg fremholder påstanden. De er ikke dårligere, men slett ikke den superkvaliteten de skryter på seg. Og jeg snakker av lang -og dyr!- erfaring.

Sondbjo
08-02-2018, 15:16
Jøss. Flyprater representert på oprafestukene. Er jeg hjemme så skal jeg vurdere å kjøpe billett:D

Nei. Jeg skal se den i KSU. Jeg spiller teater i Sandvika. ;)

storg
08-02-2018, 15:43
Gram og Bosch... #thestruggleisreal
Bosch er vel ikke så ille. Men Gram skeptisk...

LN-MOW
08-02-2018, 16:04
Og da var 'selvangivelsene' levert. TurboTax er fine greier. Georgia skal ha en slant, men Trump gir meg mer tilbake, så regnskapet er i pluss. #goodtimes

dc-8-63
08-02-2018, 16:22
Makan!!!

God morgen fra Deltastaden. Jeg sitter jeg og venter på hvitevarer til nykåken. Skulle komme ca nå. Deretter er det bortekontor resten av dagen.

Ha en fin en

Hvitevarer ? Er ikke slikt i rustfritt stål i disse dager, er skeptisk til produsenter som ikke også bygger Jet Motorer, her går det i GE Monogram 6 Burner dobbel ovn og grill. (Hvitevarer her er Trump tilhengere som lurer på hvorfor jobbene, helseforsikringene og annet forsvinner fra dem, dog er de svært fornøyd med 1.50 USD i uken i Skatte lette (ref. Paul Ryan)).

Discus
08-02-2018, 17:10
Jeg spiller Troll Kan temmes ...

Jøsses... erru skueplayer?


Kanskje du kan lære noen triks, Fnate? :p

Ruby
08-02-2018, 17:32
God aften fra Lillehammer. Her er det grisekaldt og haugevis av sna. Jaggu godt vi er på vei hjem. Snart tog sørover til Gardermoen og siste DY hjem over fjellet. Satser på litt ekstra soving før jobb i morgen.
Ha enn super aften. :)

Hypern
08-02-2018, 19:10
God torsdag fra Oslo. Fikk et par gode nyheter i dag. Venter litt jobbing hos min gamle arbeidsgiver. Da det ikke spiller noen rolle for dem hvor jeg gjør det passer det meg egentlig ganske bra. Rimelig konkret hva som måles og. Hvor lenge er uvisst men er da noe.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Elefanten
08-02-2018, 22:17
Kanskje du kan lære noen triks, Fnate? :pHar ikke tid... utforsker nye rommet
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180208/4aa0a37b53e462ba11638c00a7201662.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

CK
08-02-2018, 22:27
God kveld fra Hamburg. Deltar på Hamburg Aviation Conference der jeg i morgen skal holde et kort innlegg (har fått 11minutter) om hvordan vi i Intrum har brukt Workplace (Facebook for bedrifter) samt en liten paneldebatt før jeg setter nesen nordover via CPH. Med dagens tur sørover ble EBG i boks for nok et år

Someone
08-02-2018, 23:22
God kveld fra Hamburg. Deltar på Hamburg Aviation Conference der jeg i morgen skal holde et kort innlegg (har fått 11minutter) om hvordan vi i Intrum har brukt Workplace (Facebook for bedrifter) samt en liten paneldebatt før jeg setter nesen nordover via CPH. Med dagens tur sørover ble EBG i boks for nok et år



You can check out, but never.......

Tjab
09-02-2018, 06:55
Nei. Jeg skal se den i KSU. Jeg spiller teater i Sandvika. ;)

Ahh, se ja :) haha