PDA

View Full Version : God onsdagsmorgen


LCH78
10-01-2018, 05:20
Da var man godt igang med morravakt nr3 denne uka :) Ute er det mørkt, men satser på at det blir en fin dag likevel.

EB
10-01-2018, 05:49
Glad onsdag fra Ris. Dagen og kvelden skal tilbringes på Scandic Fornebu med bra folk fra Røros. Satser på,at det blir påfyll av nok skritt o dag også. Ha en topp onsdag.

Concorde98
10-01-2018, 05:55
Glad onsdag fra Lillestrøm også! Vanlig arbeidsdag står for døren og ikke flyturer på en stund.
Ha en fin en midt i uka! :)

ATC-flyradar
10-01-2018, 07:26
God morgen fra Oslo nord/øst Groruddalen - godt å kaldt ute - kontoret venter og er klar for innejobbing i dag. I morgen er Facebook kurs for oss i næringslivet - skal lære å bruke Facebook for firmaer. Spennende :)

Jan

Bergern
10-01-2018, 08:24
Strøken morgen fra den pene bygden rett vestenfor!
To av fire nattvakter er senket, så halvveis til helg igjen. Lønningsdag på fredag og alt mulig.
Tipp topp onsdag ønskes :)

Ruby
10-01-2018, 08:29
God morgen fra T-banen. Møte i går ble ikke ferdig, så her er en på ny tur ut i Bærum. På eftan og kvelden blir det nok fortsettelse i sentrum.
I morgen går turen hjem, slik at jeg får to netter hjemme denne uka.
Ha en fin fin dag :)

Henshaw
10-01-2018, 08:30
Morn fra Zomba, Malawi. Her er ting som det pleier, altså strømnettet virker ikke, generatoren kjøres tidvis, mobilnettet ustabilt og man slipper nok å fryse denne gangen også.

Someone
10-01-2018, 08:58
God morgen fra trikken. Arvingen er avlevert og jobben kaller. Flotte forhold i Marka i går og en drøy time i lysløypa ble gjennomført. Samt det ble booket plass i P10 på OSL for turen om en måned. Ha en fin dag

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180110/b1c0fdffb13c3f27f3d888afd7f06093.jpg

BSSW
10-01-2018, 09:20
Blæh fra Tananger

Burde kanskje ikke vært på jobb, men her er man nå...
Vondt i hodet, rennende nese, mulig øreverk og en og annen host er situasjonen nå, for se om Paracet'ene jeg tok for en time siden snart begynner å virke :8:
I mellomtiden så blir det å synes synd på meg selv, og få av gårde en mail eller 2...

Ha en bedre dag enn meg forumister

Bizflyer
10-01-2018, 10:49
God morgen fra det Sørlandske!

Her kom plutselig snøen. Satser på at det ikke blir mye ut av det.
Men er jo glad for at jeg jobber innendørs på slike dager.

Tusen ting å gjøre i dag også, så her flyr bare dagene. Håper jeg snart aner konturene av vannskorpa, for dette er i meste laget for tida......

Men det er vel derfor jeg drikker?

Good day!

Fnate
10-01-2018, 10:58
God morgen fra Flytoget. På vei til Las Vegas. Min første betalte long haul billett med BA siden The Cruzification.

Ser dog litt skummelt ut med BA275 på flightradar. Ikke noe individ satt opp i dag. I morgen har de derimot.

Håper det ikke blir noe kuk da morgendagen er pakket med møter som ikke kan flyttes.

Elefanten og elgen spreller i bagen. De er veldig klare for den guttetur med 62K og raiding av Club Kitchen.

Ha en fin en

ForeverSAS
10-01-2018, 11:09
God formiddag fra Snillfjord. :)

Klart og kaldt på denne kanten, lite å klage på når det gjelder været. Her skal man forberede litt før man tar fatt på bikkje-pass resten av uken mens naboen stikker til NM på ski.

Ellers spørs det om man får nye utfordringer på jobb i kommunen også, da man begynner å nærmere seg slutten på lagerjobben på biblioteket. Arbeidsledig tror jeg ikke jeg blir, det er visstnok ønske om å finne andre beskjeftigelser.

Ha en fortreffelig en. :)

Fnate
10-01-2018, 11:41
Ahaaaaa... Det er businessnisse-dag på OSL lounge i dag. Gamle menn med handsfree og utestemme på telefonen. "DA SITTER JO BANKEN MED NEGATIV KONTROLL DE MÅ JOBBE RAMMEVERKET STORE DEALER KLAUSULER BLA BLA BLA"

Og en annen luring med full call center rigg. Svære Headphones med mikrofonstativ ut på siden og greier.

Wow... :)

Vi har uansett stappet i oss en uanstendig mengde vafler og rømmer.

Fnate
10-01-2018, 11:45
Åh du og du... nå ser jeg alle "gamle BA763 gjengen" også. Inkl han BA ansatte som alltid flyr på rad 1 med stor BASSA tag og drikker seg pærefull på vei til London

Hypern
10-01-2018, 13:48
God ettermiddag fra København. Ble sent i natt på båten så dagen har gått med på å vandre rundt for å få bivirkningene av for høyt ølinntak til å gi seg. Skagerak og Kattegat oppførte seg fint i natt i det minste. Nå fryser jeg som bare pokker. Har gått rundt i regnet hele dag. Så håper jeg unngår å bli forkjøla. Får ta en dusj når jeg er tilbake på båten.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

LN-MOW
10-01-2018, 14:17
Å herlig. Du vet det er et godt nytt år når velferdsoffiser og kaoselg legger ut på nye vandringer.

Her nesten midt i mellom London og Vegas har 15 farenheiter blitt byttet ut med celsiusser. Ingen tvil om hvilken som er mest behagelig. Grått og vått .. litt sånn Seattle-aktig.

Begynner vel snart å lysne .. har ‘mellomskift’ i dag, så da blir det en runde CoreMOW etter jobb.

Tjoddelidi og ha en fiiiinfiiin dag!

Hickok
10-01-2018, 17:11
God ettermiddag fra Bergen. Kveldsvakt i dag, så her er det stille og rolig, som det bør være når alle andre er gått hjem forlengst. Gikk på en smell i går etter uendelig mye diskusjoner frem og tilbake om SQ til OSL, så da booket jeg meg likegodt en juletur med SQ til det sørlige Thailand til vinteren. Jaja, sånn kan det gå. :). Via CPH selvsagt. Reiser jo fra Vestlandet tross alt.

Twin Otter
10-01-2018, 17:54
God ettermiddag fra Stavanger. Var innom en musikkforretning på vei hjem fra jobb og kikket på en potensiell ny gitar. Så får man tenke på om man skal gå for det. Ellers vært ute med bookingfingeren og bestilt en helgetur i hovedstaden i mars. Det gledes.