PDA

View Full Version : God mandag fra Lillestrøm! :)


Concorde98
08-01-2018, 04:46
Morn ja! :) Mandag igjen og ny uke. Jetlagen varer litt til og i dag var jeg så "heldig" at jeg fikk sove til halv fire. Nuvel, det ordner seg vel. For meg var det verre å reise vestover enn østover denne gangen. Mange sier det er motsatt, men så er jo jeg en morgenfugl. :)
Ha en fin mandag alle sammen!

Fly med oss
08-01-2018, 05:05
God dag fra SK964! Vi stod opp kl 03 lokal tid i Taipei, og har offisielt mistet oversikten over hva klokka egentlig er (og hvem vi er...) Det burde ordne seg i løpet av dagen :p Ha en fin dag, alle sammen!

EB
08-01-2018, 05:28
God morgen fra Ris. Hjemmekontoret er nå åpnet og arbeidsuken er i gang. En bøtte med telefonmøter står på programmet. Mandagen byr også på en treningsøkt. Ha en bra start på uken du også.

ForeverSAS
08-01-2018, 05:47
Morn fra Snillfjord. :)

Aldri hyggelig med alarm tidlig på en mandag, men kommer nok i bedre form etter litt frokost innenbords. 2 arbeidsdager på biblioteket venter, før man tar fri resten av uken, sånn sett burde man komme greit utav det.

Ha en fortreffelig en! :)

SQ 777
08-01-2018, 06:24
Godmorgen fra Lillestrøm.. Første morgen på 9 dager som jeg føler meg "normal" da jeg sto opp 0445. Jetlag ...

Merkelig, hver gang vi flyr vestover, 11-12t tidsforskjell , ingen problem neste dag. Hjem østover.. "Helvete":8:

Someone
08-01-2018, 07:15
Mornings fra trikken. Ikke noe jetlag her, men trøtt er jeg for det. En skistav må fikses etter jobb siden håndtaket er ødelagt. Ellers lite jeg absolutt må gjøre i kveld. Ha en fin dag

TriStar
08-01-2018, 07:32
God morgen fra Grønland, travel dag i vente... møter både inne og ute av huset og i kveld blir det årets første flytur. Først til Bergen med SAS, og deretter Widerøe til Førde. Ha en fin start på uken!

Ruby
08-01-2018, 07:38
God morgen fra gate19 på Svg. Straks DY525 over til OSL for 4 dager. Først møte i sentrum, siden kontorering på hovedkontoret.
Resten av uka blir møter.
I kveld skal broderen med familie besøkes og ungene skal aktiviseres :)
Ha en bra uke.

Hypern
08-01-2018, 09:25
God morgen fra Oslo. Allerede rukket tannlege med mye borring. Litt lite søvn i natt og ekkel smak i munnen etter tannlege gjorde at jeg dro hjem for å slappe av noen timer. Så får man se hva dagen bringer.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Fnate
08-01-2018, 09:57
God morgen fra Nasjonalteateret. På vei til kontoret. 2 dager på det før snuta rettes mot en særs avslappet jobbtur til Las Vegas.

Så Dark Tower i går. Hadde grugledet meg en stund, da bokserien er noe av det flotteste jeg har lest (Og på originalspråket, så klart). Den var skuffende men ikke utro mot serien, så det var vel ok. Den fikk meg til å ville lese serien på nytt. Det er jo noe. :)

May you all have long days and pleasant nights

Henshaw
08-01-2018, 10:10
May you all have long days and pleasant nights

Thankee-sai. Har filmen på datamaskineriet og den blir med på tur.
Her har man kvittet seg med litt hår på skallen og hentet piller så man slipper malaria. Kjører trygt og tar litt G&T i tillegg. Kursen settes så for Malawi i ettermiddag

EB
08-01-2018, 12:36
God morgen fra Oslo. Allerede rukket tannlege med mye borring. Litt lite søvn i natt og ekkel smak i munnen etter tannlege gjorde at jeg dro hjem for å slappe av noen timer. Så får man se hva dagen bringer.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Her ble det null hull...men like fullt 1700,- fattigerepå morgenkvisten.

roger
08-01-2018, 13:35
Morn frå Trondheim.

Klare ikkje å vurdere om lyden ute er eit gedigent helikopter eller ein eller anna med grom snøfres...

Har for første gang bestillt fly med ny DY-avtale, og ser at for direkterutene har det jo noko for seg; billegare billett, to kolli, setereservasjon og fast-track inkludert. Ulempa er rutenettet i dei retningane eg reiser utanom til OSL... Jaja. Og så ser det ut til at det ikkje går an å legge inn reservervasjon via Berg-Hansen inn i Norwegian-appen? Det virka jo litt merksnodig?

havard
08-01-2018, 13:46
Og så ser det ut til at det ikkje går an å legge inn reservervasjon via Berg-Hansen inn i Norwegian-appen? Det virka jo litt merksnodig?

Høres ut som dere har samme reisepolicy som oss, vi også med Berg-Hansen.
Gi det et par timer, så regner jeg med Norwegian-appen kjenner igjen reservasjonen. :) Tar alltid litt tid her med DY-bestillinger, i motsetninger til SAS, som kan legges inn i appen med en gang.

roger
08-01-2018, 14:05
Høres ut som dere har samme reisepolicy som oss, vi også med Berg-Hansen.
Gi det et par timer, så regner jeg med Norwegian-appen kjenner igjen reservasjonen. :) Tar alltid litt tid her med DY-bestillinger, i motsetninger til SAS, som kan legges inn i appen med en gang.

Takk for svar! Får ha litt tolmod med det då :).

LN-MOW
08-01-2018, 14:48
Hepp hepp ... her står det meste på hodet i forbindelse med mesterskapskampen i kveld. Med Georgia og Alabama i finalen i landets største sport, er det nødt til å bli hysterisk. Og i tillegg har Trump’ern annonsert sitt nærvær. Når man så legger til mulighet for litt freezing rain, så ligger alt til rette for en morsom dag downtown.

AF1 skal dog til Dobbins, og ikke til Hartsfield, så det hjelper ihvertfall litt, selv om I-75 vil være f’d mesteparten av ettermiddagen ..

Her hos meg er det fyr på peisen og rolige forhold. Ser frem til noen dager med litt mildere temperaturer.

Hypern
08-01-2018, 15:21
Hepp hepp ... her står det meste på hodet i forbindelse med mesterskapskampen i kveld. Med Georgia og Alabama i finalen i landets største sport, er det nødt til å bli hysterisk. Og i tillegg har Trump’ern annonsert sitt nærvær. Når man så legger til mulighet for litt freezing rain, så ligger alt til rette for en morsom dag downtown.

AF1 skal dog til Dobbins, og ikke til Hartsfield, så det hjelper ihvertfall litt, selv om I-75 vil være f’d mesteparten av ettermiddagen ..

Her hos meg er det fyr på peisen og rolige forhold. Ser frem til noen dager med litt mildere temperaturer.

Superbowl er da ikke enda? Hehe ja godeste AF1 vet det å lage kaos hvor hen det flyet skal, men så er jo USAs president en top target uavhengig av hvem personen er. Husker jo da Obama var i Oslo - hele byen var jo fullstendig kaos.

Fredrik74
08-01-2018, 15:31
Nej, det är studenterna som spelar nu.

Hur många av dem studerar Afro-American Studies tro?

https://en.wikipedia.org/wiki/University_of_North_Carolina_at_Chapel_Hill_footba ll_scandal#Department_of_African_and_Afro-American_Studies_controversy

LN-MOW
08-01-2018, 15:52
College football er på mange måter større enn NFL. Spesielt her i sør. Og etter at man begynte med nasjonalt sluttspill, har det gått helt av hengslene.