PDA

View Full Version : God fredag morgen fra ANA!


Concorde98
05-01-2018, 00:50
God morgen! Her har man akkurat våknet etter å ha sovet fire og halv time. Det var fint å sove, men kjedelig å bruke tida på det. Nuvel, mer enn syv og en halv time er fløyet så Europa nærmer seg. Synes ANA har en veldig god service i biz! Velger nok de over Lufthansa, selv om begge er bra.
Ha en super fredag alle sammen! :)

EB
05-01-2018, 05:39
Glad fredag fra Ris hvor hjemmekontoret nå har åpnet. I løpet av dagen blir det også en del eksterne møter og jeg satser på at det også fylles på med minst 10000 skritt. Ha en bra fredag du også:-)

ATC-flyradar
05-01-2018, 06:19
God morgen fra en frisk Oslo nord/Øst - det er fredag og arbeidsdagen avsluttes kl 14:00 og kan nytes til kl 07:00 på mandag morgen.

Ha en flott helg.

Jan

Martin
05-01-2018, 07:52
God morgen fra Color Fantasy rett sør for Horten-Moss.

To dagers Tyskertur er straks over. Nå skal resten av fredag og helgen nytes mens man forbereder seg sånn nogenlunde mentalt på å returnere til jobb på mandag. Har heldigvis ikke glemt jobben helt. Må være en av fordelene med å bruke egen telefon som jobbtelefon:

«Hej. Du är inte på jobb? Nehej, nej. Nej da, så»

Ha en god en :)

Someone
05-01-2018, 08:20
God morgen fra trikken. Merker det skal bli godt med helg. Må få avlevert arvingen hos de gamle i ettermiddag, ellers tror jeg det blir sofaliv i kveld. Ha en fin dag

roger
05-01-2018, 08:30
Morn frå Trondheim. Så får vi sjå kva veg verden går i dag. 6 dagar til årets første flyplassbesøk/flytur! Skal endeleg få vere meir enn nokre timar i Tromsø; nesten eit døgn!!

ForeverSAS
05-01-2018, 17:01
God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Snøen daler ned, dog i små mengder, så man kan nok leve med det. Straks klar for litt italienske kjøttboller og potetstappe foran TVen mens kvelden skal nytes.

Her har man nettopp vært på posten og hentet to tilskudd til modellsamlingen. 2 x TG i scala 1:200 landet på disse kanter i formiddag, hhv en B777-300ER HS-TKL( siklet lenge etter en av de ), og en A380-800 HS-TUF. Betalte snaue 2.600 inkl frakt, så er godt fornøyd.

Ha en fortsatt god en! :)

Discus
05-01-2018, 17:08
God ettermiddag. Første uke i nytt år er over, jeg regner med at 2018 er året med firedagers-uke? Den første funket fint, så hvorfor endre på noe som virker?

Rakk en skitur før det ble mørkt også, bedre forhold for bortoverski enn det vi har rundt Oslo nå skal man lete lenge etter. Ha en fin kveld og helg!

LN-MOW
05-01-2018, 17:21
Enig med siste taler. Firedagers uke var helt storveis, så tar en sånn neste uke også. :up:

Her i vestsørøst er det fortsatt bælkaldt, men det hjalp at solen kom frem. Nedbøren gikk sør og øst for oss heldigvis, men i bytte fikk vi en Lufthansa Airbus 380, som fortsatt står nede på nærflyplassen og lurer på hva den skal gjøre av seg.

Årets første CoreMOW ble foretatt i morges. Det var såpass vellykket i 2017 at jeg kjører på også i 2018. Den Store Skandaløse Trump-boka ble hasteutgitt i morges for å unngå en eventuell rettsblokkering og ligger nå og koser seg på Kindle'n min. Helgelektyren er sikret.

LN-MOW
05-01-2018, 22:25
... elelrs gjør jeg som Bizflyer og Martin .. rydder plass på bankkontoen min. Neste Fly&Champis blir i BBJ'en min .. ;)

http://www.ajc.com/news/local/powerball-mega-millions-payouts-move-past/ypWW56zAbBAd7g47CYj8pO/?ecmp=socialflow_ajc

Martin
05-01-2018, 22:32
... elelrs gjør jeg som Bizflyer og Martin .. rydder plass på bankkontoen min. Neste Fly&Champis blir i BBJ'en min .. ;)

http://www.ajc.com/news/local/powerball-mega-millions-payouts-move-past/ypWW56zAbBAd7g47CYj8pO/?ecmp=socialflow_ajc

Du henter på OSL?

Vant 60 kroner på Nabolaget i hvertfall, så da har jeg nesten til bussen tur/retur OSL.