Flyprat >
Reiseforum > SAS tilbudstråd 2018 (vanlige billetter, EB-tilbud og opptjeningstilbud)
View Full Version : SAS tilbudstråd 2018 (vanlige billetter, EB-tilbud og opptjeningstilbud)
robertaas
02-01-2018, 01:54
1000000 billige billeter igjen, men tilgjengelighet ser ut til å være enda dårligere enn før. Annonsert pris for reise ut finnes stort sett for én dag i måneden, en søndag kl. 07:00 eller tilsvarende.
Men ganske mye på innland, inkludert 200 kroner forskjell på Go og Plus. Det er ganske billig pris på fleksibiliteten.
petter380
04-01-2018, 18:21
Nada Now or Never denne uken også. Vi får se om det er permanent etter pågående kampanje.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Fikk mail fra SAS her om dagen, med tilbud om 1 million billige billetter.
I denne mailen var det også en link til Avis som hadde kampanje hvor man fikk 10000 poeng på bestillinger gjort før 15/1 på biler i minimum klasse C som var på minst 3 døgns leie.
Andre som har benyttet seg av tilbudet?
Var det virkelig så lett å få 10000 poeng, eller er det en catch her jeg ikke har fått med meg?
Jeg leide en bil her hjemme om noen helger, det kom på litt over 900,-. Syntes det var en kjempedeal.
Jeg brukte dette tilbudet, skal til LAX, en Avis C-klasse kom på noe over kr. 1100 for 3 døgn. T/r flyplassen.
Jeg brukte dette tilbudet, skal til LAX, en Avis C-klasse kom på noe over kr. 1100 for 3 døgn. T/r flyplassen.
Eg reiser til LAX neste uke, skal leie bil i 7 dager. Har i utgangspunktet leid bil gjennom Holiday auto, men vurderer å avbestille den og leie hos Avis. Ca 4300 for en Tahoe Gruppe Z. Trenger eg noen ekstra forsikringer, eller holder det at eg betaler det med Amex kortet mitt ?
Eg reiser til LAX neste uke, skal leie bil i 7 dager. Har i utgangspunktet leid bil gjennom Holiday auto, men vurderer å avbestille den og leie hos Avis. Ca 4300 for en Tahoe Gruppe Z. Trenger eg noen ekstra forsikringer, eller holder det at eg betaler det med Amex kortet mitt ?
Hvis du leier den på Avis sin norske hjemmeside så er alt av forsikringer inkludert. Leier du via Avis sin amerikanske side må du legge til både ansvarsforsikring (ALI) og kasko (LDW)
Hvis du leier den på Avis sin norske hjemmeside så er alt av forsikringer inkludert. Leier du via Avis sin amerikanske side må du legge til både ansvarsforsikring (ALI) og kasko (LDW)
Linken er vel gjennom Avis Norge, så da er vel det greit :)
Noen som har erfaring med hvor lenge det vanligvis pleier å ta før man får poeng inn på konto etter å ha leid en bil hos Avis?
Ser en del innenriks reiser som er priset så å si likt i SAS Pluss og Go nå i januar/februar.
Fryktelig irriterende for meg som må bastille via "reiseportal"
Noen som har erfaring med hvor lenge det vanligvis pleier å ta før man får poeng inn på konto etter å ha leid en bil hos Avis?
Jeg leide bil to ganger i fjor sommer og høst gjennom Avis 4000 poengs kampanje, mener poengene kom ganske raskt, rundt en uke etter retur av bilen.
robertaas
24-01-2018, 16:23
Ser at https://finalcall.travel/no/nye-tilbud-poeng-rabatt-eurobonus-reiser/
har funnet en godt skjult side på SAS.no hvor det blir påstått en poengrbatt til Chambery ... som SAS ikke flyr til...
SAS_flyer
24-01-2018, 16:25
har funnet en godt skjult side på SAS.no hvor det blir påstått en poengrbatt til Chambery ... som SAS ikke flyr til...Så det selv i går faktisk. De har et par i mars eller april til flyplass nevnt over så det ut som.
har funnet en godt skjult side på SAS.no hvor det blir påstått en poengrbatt til Chambery ... som SAS ikke flyr til...
Jo de flyr dit. 1x ukentlig hver lørdag fra Stockholm fra februar og ut skisesongen
SK2921 ARN 13:45 CMF 16:35
SK2922 CMF 17:35 ARN 20:20
Men som jeg skriver i denne artikkelen (https://insideflyer.no/opptil-40-poengrabatt-fra-sas/) er det nesten umulig å finne bonusbilletter til Oslo, blant annet fordi siste fly har gått etter at det lander i Stockholm.
Ligger ute ekstremt billige billetter fra ARN til Austin akkurat nå i mars. Ca 900 kr i SAS Go én vei 12 mars. Usikker på om det er en error fare eller om de bare har ekstremt lavt belegg.
Ligger ute ekstremt billige billetter fra ARN til Austin akkurat nå i mars. Ca 900 kr i SAS Go én vei 12 mars. Usikker på om det er en error fare eller om de bare har ekstremt lavt belegg.De har satt opp et par direkte flighter til SXSW festivalen, og jeg antar detter er turen bort for å hente folk hjem, så det er neppe en error.
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
De har satt opp et par direkte flighter til SXSW festivalen, og jeg antar detter er turen bort for å hente folk hjem, så det er neppe en error.
Ser ut som direkteflightene er 8. og 12. mars,
Stemmer det. All info ligger her (https://insideflyer.no/sas-flyr-direkte-til-tech-og-musikkfestivalen-south-by-southwest/).
De har satt opp et par direkte flighter til SXSW festivalen, og jeg antar detter er turen bort for å hente folk hjem, så det er neppe en error.
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
Ok skjønner, billig tur til USA er det uansett! :)
Nå kommer det også opp gjennomgående pris fra Oslo, den er faktisk enda billigere; Oslo-ARN-Austin til 920,- lar seg høre !
robertaas
08-03-2018, 18:57
Ikkeno torsdagstilbud denne uken?
Ble sikkert ikke noe Now or Never i dag siden de både har en "Norge på salg" og "Europa på salg" gående til søndag/mandag.
robertaas
05-04-2018, 18:26
Bra Hit&Dit fra SAS idag.
Boston, Chicago fra 2578,-
Reiseperiode: 2. mai-10 juni. Som er ypperlig periode for disse to destinasjonene.
petter380
08-04-2018, 16:48
Tilbudsgreier i morgen: Hvor går turen neste gang? Mandag 9. april legger vi ut en million billige billetter til alle destinasjonene våre. Følg med på mailen din og på sas.no.
Vennlig hilsen SAS
WE ARE TRAVELERS
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
robertaas
08-04-2018, 18:38
Har fulgt med på endel av aktuelle flighter og et par av dem er allerede satt ned 200 nok. Er tilbudene allerede lagt ut?
robertaas
09-04-2018, 00:07
Og tradisjonen tro ga websiten til SAS seg...
Noen som fant noen gode tilbud? Et par hundrelapper reduksjon var ikke så imponerende akkurat, i alle fall ikke IC.
robertaas
09-04-2018, 20:34
Noen som fant noen gode tilbud? Et par hundrelapper reduksjon var ikke så imponerende akkurat, i alle fall ikke IC.
Hadde endel hull på reiseplanen utover høsten så jeg slo til med 3 bookinger på flighter jeg har fulgt med på. På det jeg booket gikk de ned ca. 1000 på IC, men for de to turene i Europa ble prisen for aktuelle flighter ikke satt ned i det hele tatt selv om laveste tilgjengelige pris ble redusert.
Slo til likevel da prisene har en tendens til å gå enda mere opp etter en slik kampanje.
petter380
19-04-2018, 17:44
Now or Never:
OSL-Athen/Berlin/Gdansk/Warszawa til hhv. 699/399/399/399
Athen er ny(?) og har kanskje minst tilgjengelighet etter litt kjapp titting :p
Reiseperiode: 1. august – 31. oktober 2018
robertaas
19-04-2018, 18:47
Now or Never:
OSL-Athen/Berlin/Gdansk/Warszawa til hhv. 699/399/399/399
Athen er ny(?) og har kanskje minst tilgjengelighet etter litt kjapp titting :p
Reiseperiode: 1. august – 31. oktober 2018
Athen er jo også tilgjengelig til 549,-, Gdansk og Warsawa til 349,- og for Berlin ligger det her og der flighter til 399,- helt ut mars 2019.
Var det ikke noe "Now or never" sist torsdag? (7.juni) Var på reisefot og glemte å sjekke. Hva var det i så fall?
Staralliance
10-06-2018, 17:27
Var det ikke noe "Now or never" sist torsdag? (7.juni) Var på reisefot og glemte å sjekke. Hva var det i så fall?
Fant dessverre ingen Now or never kampanje på torsdagen. Ingen informasjon på SAS sine nettsider.
Ingen Now or Never sist torsdag.
Kan det hende at SAS har gått i "feriemodus" så det ikke dukker opp noe før høsten ?
robertaas
25-06-2018, 16:47
Helsinki, Køben, Stockholm t/r fra 12.000 poeng
London, Paris, Amsterdam, Milano, Amsterdam, Palma t/r fra 24.000 poeng
Bestillingsperiode: til 2. juli
Reiseperiode: august-desember
Targeted i første runde, ute for EBG nå. Det står også at reiseperiode er november-mars for USA og Asia, men de er muligens kun tilgjengelig for EBD foreløpig da jeg kun ser 10% avslag.
Tilbud innenriks i Norge ser det ut som. Bestilte BGO-OSL for 6000 poeng just. Med SAS MC betyr det t/r i plus for 6000 poeng som jo er innafor.
Mulig feil tråd. Fant ingen andre i forbifarten.
Kjøpte en bonusbillett med 50% rabatt som måtte rebookes til andre datoer.
Etter at ny (bonus)billett er utstedt står det nederst på nye billetten: Endorsement/Restrictions: SAS EUROBONUS AWARD/RBKNG RESTRICTIONS
Noen som vet hva de restriksjonene innebærer i praksis?
Insomnia4u
27-06-2018, 13:13
Mulig feil tråd. Fant ingen andre i forbifarten.
Kjøpte en bonusbillett med 50% rabatt som måtte rebookes til andre datoer.
Etter at ny (bonus)billett er utstedt står det nederst på nye billetten: Endorsement/Restrictions: SAS EUROBONUS AWARD/RBKNG RESTRICTIONS
Noen som vet hva de restriksjonene innebærer i praksis?
Begrenset av Eurobonus sine award-regler mht rebooking og kansellering.
Begrenset av Eurobonus sine award-regler mht rebooking og kansellering.
Det fortalte meg mye (ironivarsel)
Sa meg faktisk ingen verdens ting.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tjohei!
Da ble det booket juleshopping i København i Desember, og mer spennende, en helg på Svalbard fra 2-4 Nov! Fikk Radisson Blu til en fin pris også, så blir polfarer jeg da! Får man diplom, korpset spiller ved ankomst, fyrverkeri etc? :):)
Og om andre her inne skal til LYR samme helgen så bare si fra så tar vi en iskald barrunde!
Kim
Insomnia4u
28-06-2018, 00:35
Det fortalte meg mye (ironivarsel)
Sa meg faktisk ingen verdens ting.
Google. Anbefaler det.
https://www.sas.no/hjelp-og-kontakt/ofte-stilte-sporsmal/eurobonus-kredittkort/hva-er-reglene-for-endringer-og-avbestillinger/
Trent600
04-07-2018, 07:22
Fourth of July salg hos SAS og ser ut til å være spesielt billig fra november og utover, f.eks til LAX. 2873,- i GO Light, 3573,- i GO.
https://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=45209&stc=1&d=1530681713
Ingen Now or never tilbud denne uge?
Kigger efter billetter til Stavanger..
robertaas
05-07-2018, 21:32
Ingen Now or never tilbud denne uge?
Kigger efter billetter til Stavanger..
Nei, de satser bare på tilbud til USA idag.
Kan det fungere som et alternativ for Stavanger?
petter380
12-07-2018, 18:05
Now or never, men bare jalla? [emoji23] Leeeeenge siden Tokyo har vært på tilbud, sist september 2016.
OSL-BCN/Split/Pula til hhv. 599/699/599 mellom 23/7-29/8
OSL-PEK/HKG/PVG til hhv. 3579/4468/4576 fra 5. november – 19. desember/9. januar – 13. april 2018.
Eneste positive er vel HKG for så å reise videre sør(øst)over [emoji51]
Nei, de satser bare på tilbud til USA idag.
Kan det fungere som et alternativ for Stavanger?
Efter at have ventet det meste af dagen på at SAS' bookingsystem skulle vågne, har jeg endelig bestilt en tur til Stavanger :)
Har lige været i Orlando. Det var bestemt ikke behageligt med 35 graders varme, overskyet og 100% luftfugtighed.. Nej tak til USA den nærmeste tid :D
Og da startet også SAS høstsalget, parallelt med Norwegian.
Selv ble det booket billett OSL-ZRH til årets alpetur
petter380
23-08-2018, 14:07
50% på poengreise til TOS/BOO må sies å være meget, meget bra :-)
Ja, kombinert med MC Premium så begynner det jo å hjelpe.. 75% rabatt.
50% på poengreise til TOS/BOO må sies å være meget, meget bra :-)Er det slikt salg også no?
Er det slikt salg også no?
Ja
Booket inn Bodø-tur i Nov, meget billig for 5000 poeng ja! Helga før skal jeg til Svalbard, kostet også 5000 når jeg bestilte for et par mnd siden. Bra utnyttelse av poeng det!!
Kim
Hei,
Mangler 8000poeng til gull. Noen som har tips til å opptjene det billigst mulig?
SudCaravelle
28-08-2018, 10:25
Hei,
Mangler 8000poeng til gull. Noen som har tips til å opptjene det billigst mulig?
Konverter 80.000 ekstrapoeng til reale poeng.
robertaas
28-08-2018, 12:27
Hei,
2878,- til Miami i Go gir 9000 poeng selv uten ekstra opptjening ved status.
Billige priser til NYC i øjeblikket. Lige booket to uger i marts til 1987kr fra CPH. Meget fin pris
Chriscross
04-12-2018, 17:32
Ser at SAS igjen har tilbud der barn bare betaler skatter og avgifter. Tilbudet gjelder i Nordne og noen steder i Europa. Noen som har booket tilbudet tidligere og vet om det også er gyldig i SAS plus?
Edit: Funker som bare det i pluss, paser bra når eldstejenta trenger 8000 poeng for å kvalifisere for Gull.
Kan dette tilbudet bookes via Wideroe internett også?
Chriscross
19-09-2019, 04:06
Nytt tilbud der barn bare betaler skatter og avgifter i go go Plus. Dette er riktignok fra USA, men vurderte nesten og ta en posisjoneringsflights med ene datteren for å så i reise litt frem og tilbake for å se ulike byer i USA og sikre et diamantkort for henne. Utreise etter 1. november og før mars.
Litt mer aktuelt for oss er vel 40% poengrabbatt til Paris og Brussel som går nå.
robertaas
19-09-2019, 06:16
..... i go go Plus.
Høres ikke ut som noe for mindreårige.
Jeg husker ikke helt hva SAS pleide å kalle det tidligere, men før pleide jeg med jevne mellomrom få mail fra EuroBonus om "Time to forecast", hvor man kunne få opptil 60 000 poeng om man fløy så mange ganger som man sa at man skulle.
Har SAS helt sluttet med dettte?
robertaas
09-10-2019, 16:20
Jeg husker ikke helt hva SAS pleide å kalle det tidligere, men før pleide jeg med jevne mellomrom få mail fra EuroBonus om "Time to forecast", hvor man kunne få opptil 60 000 poeng om man fløy så mange ganger som man sa at man skulle.
Har SAS helt sluttet med dettte?
Utfordringen med slike tilbud er at de skal få folk til å bestille mere. Om noe slikt hadde kommet regelmessig ville det bety at folk som planlegger utsetter bestillinger for å vente på tilbudet. Og ikke bare ville det bety at man ikke selger mere, men ville risikere at folk slo til på tilbud hos andre mens de ventet.
4000 EB-poeng per reservasjon hos SIXT nå.
https://www.sixt.no/php/reservation/start?tab_identifier=1571229177&AGIA=5138246&ctyp=P&tpi=20567&utm_campaign=cooperations&utm_source=coop_SAS_.no&utm_medium=E-Statement_20191015&xaid=683&c1=coop_SAS_.no&c2=E-Statement_20191015&c3=E-Statement_20191015&t=11&
Terms & Conditions:
- 4,000 EuroBonus Extra points
- Booking period: 15 October - 30 October 2019
- Rental period: 15 October - 15 December 2019
- Minimum rental period: 2 days
- Valid for car category C and above (C, I, S, F, P, L, X)
- Valid for worldwide bookings
- Valid for bookings made on www.sixt.com/sas-autumn-sale-2019, www.sixt.se/sas-autumn-sale-2019, www.sixt.no/sas-autumn-sale-2019 and www.sixt.dk/sas-autumn-sale-2019
- Offer is subject to availability and cannot be combined with any other offer, discount or promotion, so please do not log into your Sixt account. Please notify the branch during your check-out about your Sixt Card.
- Certain rates, e.g. corporate rates, long-term rates and rentals with an invoice less than 25€ or equivalent in local currency are excluded from points collection.
- Please enter your EuroBonus member number at the correct booking step to receive your points.
- Rentals are subject to Sixt standard terms and conditions.
- Retroactive points collection is only possible for the past 6 months.
Og 6000 EB poeng med Avis